Hahóóóó.Erre találták ki a fagyállót.Amúgy is a hűtőrendszerben lévő Glykol keni a vízpumpa alkatrészeit és nem fagy megNem kell leengedni.Én leengedném ami a hűtőben van feltölteném fagyállóval majd járatnám és leméretném egy kúton.Még ha csak víz volt benne akkor is -15 ig így nem kell bántani.
Vagy bemész a Csaba centerbe az akvarisztikai vagy milyen bótba és veszel akváriumba való vízmelegítőt azt belefér a hűtőbe a töltőnyilásnál..aztán egész télen szép langyos lesz a blokkod
Tavaly én így engedtem le a Raptoron:A blokk jobb oldalán(motoron ülve) van az a pöcs amire megy a cső ( ez a vízpumpa ha jól tudom)..fogja vagy 5 csavar abból a legalsó csavar másmilyen..azt kicsavartam és ott leengedtem a víz javát..(.közben nem árt a hűtőről is meg az ülés résznél lévő tartály kupakját letekerni)..aztán a hűtőről levettem a kupakot ami csővel együtt van..azt leengedtem a földig és még úgy is lefojt kb 2 dl víz...
Nemtom én mennyire szakszerűen csináltam de víz nemigen maradhatott benne sok..
Helllll - Ló srácok!
Lenne egy olyan kérdésem a régebbi SV tulajokhoz, hogy a hűtővizet a jobb oldalon lévő aba bilincs és cső levételével lehet leengedni? Van más amit meg kell tenni téli pihenő esetén? (Az aksit is ki kell venni, azt tudom.)
Nálunk már majdnem nyomulnak a mínuszok és nem akarom, hogy a hűtőm szétfagyjon.
Milyen messzire kell menni?
A fagyási sérülések nehezen gyógyulnak.És az autópálya hosszan+hidegben meg fogod gyűlölni a dolgot rendesen.Ha ezt rendszeresen nyomod Érdemes lenne elgondolkodni a termoflash ruhán és télgumi felszerelésén.
Azóta feltalálták a térdmelegítőt :) De most komolyan... 7 vagy 8 éve motorom télen is, futárkodtam is. Pedig a térdmelegítőt asszem csak 4 éve vettem.
Az Ezredes tudásában soha nem kételkedtem...Ellenben a sajátomban...
Hehe, az még semmi volt Zoli, onnan még végigkaristoltam az M0, aztán M5 le Kecskemét mellé...
most megyek lekaparom a jeget a plexiről, h kilássak .
Ha a nakedesek tökösek és küzdenek a menetszél ellen, akkor én is bírom a hideget .
Balu, az egrusod nincs már meg mi?Banyek, már 10x megbántam, h nem hallgattam rád azzal a dobal.Na, majd jövő héten hangpróbázunk nálad!(Keddnek tűnik a dolog amúgy)
Hogy bírtok ilyen hidegbe motorozni nem értem... Én míg simsonoztam minden télen motoroztam, télen csináltunk hóláncot is a gépekre csak h menjen a motor, de meg is lett a következménye. Az összes havernak meg nekem is annyira féj a térdünk esténként, főleg ha front jön, h beszarunk. Hiába a 2-3 gatya, a hideg kikezdi az izületeket. Várjátok meg a tavaszt inkább, nem ér annyit az egészség. Papám is motorozott örök életébe és az összes izülete szar
Az már világossá vált a Mátra túra előtt a Stop-Shop parkolóban amikor a Hentest vártuk. Megkérdztem hogy milyen tempóban menjünk, azt válaszolta, hogy tökmindegy, a 180-sem probléma.
Jah, jó fás és nem is látni a kanyarok végét...Szemből autósok.Kedvenc a 6M+ értékű autósok, akik egyirányúnak nézik az utat...Természetesen én vagyok útban, szemből...
Még csak 1400km van a vasban, először mentem huzamosabban 140-et.Érdekes volt.De nem vágyom rá...
Mint mondtam, a relatív gyorshajtás ad adrenalint, nem az ilyen uncsi egyenesmenés...Ebből a 140ből kéne 100at átültetni a dobogókői kanyarokra, máris fülig érne a szám
Kipufogó pár ha érdekell még...
http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
Nemtom én mennyire szakszerűen csináltam de víz nemigen maradhatott benne sok..
Lenne egy olyan kérdésem a régebbi SV tulajokhoz, hogy a hűtővizet a jobb oldalon lévő aba bilincs és cső levételével lehet leengedni? Van más amit meg kell tenni téli pihenő esetén? (Az aksit is ki kell venni, azt tudom.)
Nálunk már majdnem nyomulnak a mínuszok és nem akarom, hogy a hűtőm szétfagyjon.
A fagyási sérülések nehezen gyógyulnak.És az autópálya hosszan+hidegben meg fogod gyűlölni a dolgot rendesen.Ha ezt rendszeresen nyomod Érdemes lenne elgondolkodni a termoflash ruhán és télgumi felszerelésén.
Balu, vagy ahogy jó neked!5 körül már visszakéne indulnom onnan, h legalább Pest határában fagyhassak meg
Hehe, az még semmi volt Zoli, onnan még végigkaristoltam az M0, aztán M5 le Kecskemét mellé...
most megyek lekaparom a jeget a plexiről, h kilássak .
Ha a nakedesek tökösek és küzdenek a menetszél ellen, akkor én is bírom a hideget .
Balu, az egrusod nincs már meg mi?Banyek, már 10x megbántam, h nem hallgattam rád azzal a dobal.Na, majd jövő héten hangpróbázunk nálad!(Keddnek tűnik a dolog amúgy)
Jah, jó fás és nem is látni a kanyarok végét...Szemből autósok.Kedvenc a 6M+ értékű autósok, akik egyirányúnak nézik az utat...Természetesen én vagyok útban, szemből...
Még csak 1400km van a vasban, először mentem huzamosabban 140-et.Érdekes volt.De nem vágyom rá...
Mint mondtam, a relatív gyorshajtás ad adrenalint, nem az ilyen uncsi egyenesmenés...Ebből a 140ből kéne 100at átültetni a dobogókői kanyarokra, máris fülig érne a szám