Hát az is igaz végülis fel kell nőni az 1000-hez És vállal sem karcolom az utat..majrécsík is van de már nem a "ciki" kategória...bár városban használom 90%-ban.Volt tervben Mátra de esett az eső aztán meg elmaradt úgy mint a múlt hétvégi Kecskeméti pályázás A hitellel nincs bajom tudom nyugodtan fizetni van jó melóhely szerencsére.Az is csak a türelmetlenség miatt lett... az ár harmada megvolt már meg ugye ilyen motort sem lehet könnyen találni aztán ráharaptam egyből nehogy másé legyen De ettől függetlenül kíváncsi vagyok a nagy tesóra...bár itt a szezonvég jövőre ráülök és mintha új gépem lenne
Maradj nyugottan a 650-esnél.Max ne csak városköziben használd hanem menj el egy jó hegyi szakaszra rögtön jön a hübazzeg érzés. .Míg nem vállal karcolod az aszfaltot nem érdemes váltani motort.Én még jó 4-5 évre vagyok bármitől minden tekintetben.Pláne anyagiakban.Ha hiteles lenne a gép már most kinyírnám magam nem váltáson gondolkodnék.
Maradok én a típusnál....lehet félreértettél..a Raptorok Suzuki blokkot használnak amolyan "félvér" a mostaniban az Sv650 a nagyokban Tl meg SV1000 blokk van.Minden marad csak a ccm több.Persze ez sok mindentől függ pláne így hogy hiteles nemtom megoldható e a csere...és hogy akad e olyan 1000-s Raptor amit megbecsültek.
Nem becsülöm én le a nagy Sv-t nem is tudok róla semmit csak egy kósza tesztet olvastam korábban.Még közelről sem láttam mert ismerőseim között nincs senkinek.Azért kéne mert már már úgy érzem az 1 év alatt hozzászoktam a 650-es erejéhez.Magyarán elmúlt az a feeling mint ami eleinte volt...az amikor odarántod aztán hübaze hübaze jeeeháá de meeegy már csak tudom hogy jól megy de kevésbé érzem...viszont úgy általában meg elégedett vagyok vele és mindig megmagyarázom magamnak hogy minek nagyobb simám tudja amit kell a hétköznapokban Csak ugye a kisördög mást súg
Igényes és ritka a raptor, nemtom mé akarsz váltani (olaszról? )
A TL hangja nyitott dobbal minden V2-őt odaver...Tehát én inkább TL blokk:)
Azért a nagySV-t illik tisztelni...Félelmetes egy dög tud lenni, ha nem elég finom a jobb csuklód...Legalábbis én a ménes felét használom egyelőre s két személlyel is bőven elég(!) volt egy 70-ről 120ra való előzéskor...Úgy léptük le a buszt két személlyel lefelé Dobogókőn, h én is csak néztem, h hú b+ ez ezt is tudja
A jövőre nézve én maradok a V2-nél és ennél a típusnál...A kérdés:Szerintetek melyik blokkal szerelt Raptor lehet a vadabb az Sv 1000 vagy a Tl 1000?Annyit tudok hogy jó a Tl is csak maga a Japán verzió elég kehesre sikerült bár a Cagiváék biztos újrafésülték (finomhangolták) mint a 650-s blokkot.Korábban valahol Sv 1000 tesztet olvasva meg nem állt fel a szőr a hátamon...valakinek tapasztalat?Mert újságban lehet sok mindent írni!
A másik:Nekem még van kb 3-4 év a törlesztésből viszont ha látok egy jó állapotú nagy Raptort arra jó lenne lecsapni mert elég ritka..na szóval ilyenkor hogyan lehet lepasszolni a hiteles gépet?Gondolom mindenképp kereskedő közreműködése kell...Valami olyasmi tán hogy ott marad a gép kifizetik a hátralékot elhozom az újat aztán átírják arra a hitelt vagy valami ilyesmi...Ha eszt valaki pontosan tudja és megírna annak nagyon örülnék
A motorjukkal nincs is probléma, a hangjuk sem utolsó.
Csak sok a kókány részlet, meg az elektromos probléma, itt zörög-ott zörög stb.
Nekem inkább a német, vagy a japó a nyerő.
Néhány kivétellel (Bering, Furygan, Roleff) szinte minden motoros ruházati terméket az olaszok csinálnak.
Olasz motort még csak-csak vennék, de autót már nem.
Hát ha már példa a McLaren F1-re biztos hogy 30e km kell olajat cserélni és a sarki Béla bácsi szervízében akciós 29999.- forint a szervíz szűrővel és olajjal?
Mert német a kocsi.
Egy tesztből idézet
"a világ talán legfinomabb alkatrészeivel szerelték fel, amelyek után bármely sportmotor rajongó nyelve egyből a földig érne. Ezek az alkatrészek nemcsak önmagukban szépek, hanem egyenesen a versenypályáról érkeztek"
Na jó kár erről az olasz dolgokról vitát nyitni szerintem.Oda vissza lehet adni csak a labdát.
Pl a te ruhád hová való Dainesse... De lehetne sorolni még..Agv Nolan x-lite meg még egy jó pár akkor brembo öhlins marcocchi pirelli pff sok minden van... általában ami motorsportal kapcsolataos és a legjobb cucc az onan való..de a pizza is finom.Csak annyi a baj velük hogy megkérik mindennek az árát de ha utólag kell valami akkor nehézkesek..meg még talán a régebbi gépek rossz elektromos dolgai.
Mondjuk itt ellentmondanék.A digók pont a motorokban igenis minőségit alkotnak.Ennyi finom futómű és fékalkatrészt mint PL a Tuono factoryban és jópár más tipusban van nemigen láttam gyáriban.
A formatervet meg ne is említsük.Nekik a legszexisebbek a motorjaik.
Bár a Gladusban mellélőttek.
Az első tapogatózó lépésein nekem a Pegaso Strada felé voltak ami az XT blokkjával készült és pont ezek miatt az okok miatt lett SV kevés paci több vibráció és kisebb élettartam.
Esetleg Aprilia pegaso? Yamaha xt 660 blokk hajtja..legalábbis a motorkatalógus szerint...vagy Bmw F650...nekem tetszenének bár nem vérbeli supermoto egyik sem az kizárólag Ktm duke
xt660 48 lovas, ami a 660ccm-hez képest nem nagy szám, de talán tartósabb mint a többi ilyen nagy egyhengeres moci. Valahogy nagyon vonzanak a Supermotok és nekem mindenképpen lesz egy a következő szezonra, csak ki kell agyalni mi a legoptimálisabb megoldás. De természetesen mint minden jóban van valami rossz. Élettartamra a felét sem érik el ezek mint pl egy SV Szóval kérdés, h megéri-e a pénzét ez a kis supermotos móka
Nem becsülöm én le a nagy Sv-t nem is tudok róla semmit csak egy kósza tesztet olvastam korábban.Még közelről sem láttam mert ismerőseim között nincs senkinek.Azért kéne mert már már úgy érzem az 1 év alatt hozzászoktam a 650-es erejéhez.Magyarán elmúlt az a feeling mint ami eleinte volt...az amikor odarántod aztán hübaze hübaze jeeeháá de meeegy már csak tudom hogy jól megy de kevésbé érzem...viszont úgy általában meg elégedett vagyok vele és mindig megmagyarázom magamnak hogy minek nagyobb simám tudja amit kell a hétköznapokban Csak ugye a kisördög mást súg
A TL hangja nyitott dobbal minden V2-őt odaver...Tehát én inkább TL blokk:)
Azért a nagySV-t illik tisztelni...Félelmetes egy dög tud lenni, ha nem elég finom a jobb csuklód...Legalábbis én a ménes felét használom egyelőre s két személlyel is bőven elég(!) volt egy 70-ről 120ra való előzéskor...Úgy léptük le a buszt két személlyel lefelé Dobogókőn, h én is csak néztem, h hú b+ ez ezt is tudja
Szóval, nekem jó hosszú időre elég lesz
A másik:Nekem még van kb 3-4 év a törlesztésből viszont ha látok egy jó állapotú nagy Raptort arra jó lenne lecsapni mert elég ritka..na szóval ilyenkor hogyan lehet lepasszolni a hiteles gépet?Gondolom mindenképp kereskedő közreműködése kell...Valami olyasmi tán hogy ott marad a gép kifizetik a hátralékot elhozom az újat aztán átírják arra a hitelt vagy valami ilyesmi...Ha eszt valaki pontosan tudja és megírna annak nagyon örülnék
Csak ezé nem veszel Ferrarri-t sem ugye?
szerintem az az F1 Mekláren elmegy biódízellel is...Vagy amit a cigók pancsolnak a megdumálszos sütőolajból...Az happymeal illatú az egész környék...
Egyébiránt, szerintem akkor itt a tökéletes recept az álommotorra:
olasz dizájn, japó technika,
+ német utak hozzá.
Csak sok a kókány részlet, meg az elektromos probléma, itt zörög-ott zörög stb.
Nekem inkább a német, vagy a japó a nyerő.
Olasz motort még csak-csak vennék, de autót már nem.
Mert német a kocsi.
5000km-enként szervíz, különben kuka a drága ótó: 1milla huf ez alkalmanként.Na ezért áll csak a garázsban
tudom, sarkítós példa.
A cuccom valóban olasz de ez a ritka kivételeket erősíti
Jó, egyezzünk meg.Pizzát és még pár ritka kivételt szabad csak az olaszoktól...
Volt szerencsém kereskedni olaszokkal.Még az elenségemnek se kívánom .Csak ezért írtam be.)
"a világ talán legfinomabb alkatrészeivel szerelték fel, amelyek után bármely sportmotor rajongó nyelve egyből a földig érne. Ezek az alkatrészek nemcsak önmagukban szépek, hanem egyenesen a versenypályáról érkeztek"
Na jó kár erről az olasz dolgokról vitát nyitni szerintem.Oda vissza lehet adni csak a labdát.
A formatervet meg ne is említsük.Nekik a legszexisebbek a motorjaik.
Bár a Gladusban mellélőttek.
Tehát tök mindegy mit veszel, élvezni akarod, nem pénzt csinálni vele
Mé nem építed át az SV-t, mint anno az egyik képen?Ócsóbb is talán, meg jobb is:)
Az olaszoktól csak pizzát!