Igen, akkor jól emlékeztem, h nem szabadna hozzányúlni...
Ne aggódj, nem lesznek az ülésfűtésnek álcázott kidörrenőim ilyen közel egymáshoz...De mindenképp marad a high mount project...
Természetesen büntethető, mivel egyedi azonosítójel és ahoz hozzányúlni nem szabad, elvileg még kifúrni se szabadna. De ezen felül az én véleményem az, h még iszonyatosan csúnyán néz így ki ahogy a képen van. Persze mindenkinek más tetszik
igen, én kajtattam kódok után.Végülis bármelyiknek írhatsz innen.Csak egy adott más infót mint a többiek, lehet, h csak rossz napja volt
Idomtól jobban fog melegedni.Ami hűvösebb időben áldás...Nyáro n a dugóban viszont kiváló totyiforraló
Az idomod, gondolom utángyártott lesz, érdemes a bukógombánál "kihagyni".Nálam gyári van, így az idom tartójára lehetne csak bukógombát rakni...Ami elég kétes értékű...Kitudja, h az az idomtartó fémbizbasz mennyit bírhat egy esésnél...
Sziasztok! Eladó a képen látható 2004-es Sv-m, túraplexivel, sportkipufogóval, sportlégszűrővel, hasidommal, színre fújt hátsó sárvédővel, SV 650 S -es felnicsíkokkal, kormánystabilizátorral, mini indexekkel, újszerű láncszettel, az első telókban új olajjal, kis rendszámtáblatartóval.
Érd: 20/358-14-18
Tudom, ismerem mennyit motorozol. Nekem is volt SV-m, még anno az svclub-on osztottuk az okosságot.
Nem mondom, a téli használat is igénybe veszi a motort, de inkább a motor egészét tekintve. Bemelegdés után édes mindegy a blokknak hány fok van kint. Bemelegedés előtt meg nem is szabad terhelni akkor meg azért mindegy. Pályázáskor sokkal nagyobb hőterhelést kap a hengerfej, szelepek, nagyobb terhelést a hajtókar, csapágyazás és a nagyobb fordulattól még az olaj is. Na, ezek veszik igénybe a blokkot! Mindezeken kívül elismerésre méltó a zökkenésmentesen megtett km részedről és persze a blokk részéről is!
Okay, majd szólj ha kell bármi. Igazából Banner és Yuasa aksijaink vannak, mindkettő jobb fajta. Nekem most haldoklik a gyári, 6 év után. Ennyit azért valszleg egyik se fog kibírni, de 3-4 évet ki kell nekik :)
Lánszettet szeretnék cserélni és első fékbetétet! szerintem így meg is rendelem tőletek egybe még ebben a hónapban! aksit milyet ajánlanál? az is esedékes lenne.
Igénybevételről annyit, hogy a motor 1 hónap és 6 éves. Ez idő alatt egyszer állt 2 hétnél többet. Persze lehet pályázni is egy motorral, de nem biztos hogy a téli használatnál durvább igénybevétel :)
Nem tudom mi bajotok a Rotax blokkal. Csomó gokart blokkot csinál meg sárkányrepülő motorokat mert nagyon megbízható! Az enyémben 38E km van, és eddig semmi baja. 32E km-nél volt szelephézagállítás, de nem kellett állítani mert a megadott értéken volt, pedig nem kímélem a gépet, nem túrázgatásra használom! Meg lehet mutatni melyik géppel lehet elmenni 32E km-t úgy, hogy nem kell szelephézagot állítani! Az alkatrészellátás egyébként tényleg gáz. Lassú, és drága.
Nekem meg volt asszem azonnal.Bár én nem vok kényes a gyári cuccra.Kinyai volt.Igaz már kiba...tam a rugót belőle és fixre barkácsoltam mert idegesített 140-nél.Simán becsukódott áramvonalasba.
Ditekkhez hegyekben áll az alkatrész a Milénél.Igaz a blokktartóra én is 4 hónapot vártam.
Lehet meg vannak győződve hogy nem romlik el és nem tartanak cuccot a nagyobbakhoz.
Nekem szintén AF-1-em volt 2 évig, kb 20e km. Gondom igazából nem volt vele, nem is ezért a negatív tapasztalat, de sajnos azóta több barátomnak is lett Apriliája, de érdekesmód azóta valami probléma miatt sose tudnak velünk jönni túrázni... Az is vicces hogy egy apróbb alkatrészre van hogy 4 HÓNAPOT kell várni.
Vanyek
Igen, akkor jól emlékeztem, h nem szabadna hozzányúlni...
Ne aggódj, nem lesznek az ülésfűtésnek álcázott kidörrenőim ilyen közel egymáshoz...De mindenképp marad a high mount project...