Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondok meredekebbet.Az RSV is rotax.Csak most mivel az RSV 4-et saját gyártásban nyomják nem biztos hogy lesz rotax az apriliákban.
Persze ez tiszta :D De hogy a Pegasoba már Rotax van, azzal egy világ omlott össze bennem!

Egyébként én azt olvastam, hogy miután a BMW átvette az F650 gyártását (mert ugye a kezdeti évjáratokat az aprilia gyártotta) sokáig tartott, mire produkálni tudták azt a minőséget, amit az olaszok :)
A yamnak huuuuvva rég van motorgyára digóban.Motori minarelli.Na a blokk ott készül egy vagon robiblokk mellett.De majd minden japo gyár csinál ott motort.Asszem még a honda is ott készíttet valamilyen nagymotort.

link
Ehh mifene... Mivé lesz egy igazi olasz motor :(
meglátjuk. :)
A Motul 5100 10W-40.Ha nem pályázol rendszeresen.Castrol itt több ember ajánlásával felejtős.
Egész pontosan az adatok és újítások legalján.Érdekes volt mert a két emberke aki ki akarta keverni homlokegyenest mást kevert ki.Így nem tudom hogy van.Pedig ezek a gyári kódok.
nézem
Hay!
A szervizkönyvem azt irja, h az előző tulaj Castrol Act-Evo olajat használt! Valaki meg tudja nekem mondani, hogy ezen belül pontosan melyik is jó nekem az SV650-be?
sv medián fenn vannak a kódok.
zsékettő, Te voltál, aki színkódokat kérdezett le?
vagy keverem? :-)
kényeg, hogy én is "idomulnék", és én is szeretnék lekérdezni.
melyik kereskedés volt végül a tuti?
emailben is működött?
köszi!
2005-től csak yamaha xt blokkosvan.Rotaxos az a régi.
Rotax blokk ban benn! Majdnem mint a BMW-ben, de az apriliában 5 szelepes a hengerfej, a BMW-ben négy!

Egyébként ez az olaszmotorútálat... Kühüm...
Akik piszkáljak,. azoknak volt?
Nekem igen! 125ccm-es Aprilia AF1! Tény, hogy kényes kiscsaj, de ha megy! Imádtam, sőt, a mai napig imádom! Ha megtehetem újra lesz apriliam, csak nagyobb! Az motor minden nyűgje ellenére! (azért a nyűgökhöz hozzáteszem, 48 e km-t "jártunk együtt", persze volt motorgenerál is, nem is egyszer)
Az álom akkor is egy 2004-től gyártott formájú RSV. Bár ha lenne kisebbe, az is elég lenne.
Nekem meg piszkosfehér.
En a lanc eredeti szinet mar nem is latom
Fr a kíméletlenül őszinte .
Ha lefested akkor van. Mi minőséget árulunk nem ilyen csili-vili izéket. Az EK-ról meg amúgy, ami a színes szarokat árulja annyit, hogy jó szar. Röviden, tömören.
Szal vagy olyat veszel ami elmegy 25 ezret, viszont vagy ezüst vagy arany, vagy veszel huplilát és el fog menni 10-et drágábban.
Bocs ha kicsit radikális voltam.
még 1 kérdés. kék láncotok van?
Nem kell, SV-re ott van minden.
Fékbetétre szerintem árajánlatot kell kérni mert az tényleg sehol nem találom!
Ja látom én vagyok vak! és árajánlatot kell kérni! nemszóltam
Láncok aktuális árai alatt ott a lánckerék ára is:

Első lánckerék (gyári 15, rendelhető 14-17) 3000Ft
Hátsó lánckerék (gyári N 45, S 44, rendelhető 44-45) 7000Ft

Betét szerintem szintén.
Látom frpeter te otthon vagy ebben! DiD lánc 21500 de lánckereket nem találtam csak 1000-re vagy az egy forma a 650-el valamint fékbetétre se láttam árat azt tudnál nekem mondani?