Persze ez tiszta :D De hogy a Pegasoba már Rotax van, azzal egy világ omlott össze bennem!
Egyébként én azt olvastam, hogy miután a BMW átvette az F650 gyártását (mert ugye a kezdeti évjáratokat az aprilia gyártotta) sokáig tartott, mire produkálni tudták azt a minőséget, amit az olaszok :)
A yamnak huuuuvva rég van motorgyára digóban.Motori minarelli.Na a blokk ott készül egy vagon robiblokk mellett.De majd minden japo gyár csinál ott motort.Asszem még a honda is ott készíttet valamilyen nagymotort.
Egész pontosan az adatok és újítások legalján.Érdekes volt mert a két emberke aki ki akarta keverni homlokegyenest mást kevert ki.Így nem tudom hogy van.Pedig ezek a gyári kódok.
Hay!
A szervizkönyvem azt irja, h az előző tulaj Castrol Act-Evo olajat használt! Valaki meg tudja nekem mondani, hogy ezen belül pontosan melyik is jó nekem az SV650-be?
zsékettő, Te voltál, aki színkódokat kérdezett le?
vagy keverem? :-)
kényeg, hogy én is "idomulnék", és én is szeretnék lekérdezni.
melyik kereskedés volt végül a tuti?
emailben is működött?
köszi!
Rotax blokk ban benn! Majdnem mint a BMW-ben, de az apriliában 5 szelepes a hengerfej, a BMW-ben négy!
Egyébként ez az olaszmotorútálat... Kühüm...
Akik piszkáljak,. azoknak volt?
Nekem igen! 125ccm-es Aprilia AF1! Tény, hogy kényes kiscsaj, de ha megy! Imádtam, sőt, a mai napig imádom! Ha megtehetem újra lesz apriliam, csak nagyobb! Az motor minden nyűgje ellenére! (azért a nyűgökhöz hozzáteszem, 48 e km-t "jártunk együtt", persze volt motorgenerál is, nem is egyszer)
Az álom akkor is egy 2004-től gyártott formájú RSV. Bár ha lenne kisebbe, az is elég lenne.
Ha lefested akkor van. Mi minőséget árulunk nem ilyen csili-vili izéket. Az EK-ról meg amúgy, ami a színes szarokat árulja annyit, hogy jó szar. Röviden, tömören.
Szal vagy olyat veszel ami elmegy 25 ezret, viszont vagy ezüst vagy arany, vagy veszel huplilát és el fog menni 10-et drágábban.
Bocs ha kicsit radikális voltam.
Látom frpeter te otthon vagy ebben! DiD lánc 21500 de lánckereket nem találtam csak 1000-re vagy az egy forma a 650-el valamint fékbetétre se láttam árat azt tudnál nekem mondani?
Egyébként én azt olvastam, hogy miután a BMW átvette az F650 gyártását (mert ugye a kezdeti évjáratokat az aprilia gyártotta) sokáig tartott, mire produkálni tudták azt a minőséget, amit az olaszok :)
link
A szervizkönyvem azt irja, h az előző tulaj Castrol Act-Evo olajat használt! Valaki meg tudja nekem mondani, hogy ezen belül pontosan melyik is jó nekem az SV650-be?
vagy keverem? :-)
kényeg, hogy én is "idomulnék", és én is szeretnék lekérdezni.
melyik kereskedés volt végül a tuti?
emailben is működött?
köszi!
Egyébként ez az olaszmotorútálat... Kühüm...
Akik piszkáljak,. azoknak volt?
Nekem igen! 125ccm-es Aprilia AF1! Tény, hogy kényes kiscsaj, de ha megy! Imádtam, sőt, a mai napig imádom! Ha megtehetem újra lesz apriliam, csak nagyobb! Az motor minden nyűgje ellenére! (azért a nyűgökhöz hozzáteszem, 48 e km-t "jártunk együtt", persze volt motorgenerál is, nem is egyszer)
Az álom akkor is egy 2004-től gyártott formájú RSV. Bár ha lenne kisebbe, az is elég lenne.
Szal vagy olyat veszel ami elmegy 25 ezret, viszont vagy ezüst vagy arany, vagy veszel huplilát és el fog menni 10-et drágábban.
Bocs ha kicsit radikális voltam.
Első lánckerék (gyári 15, rendelhető 14-17) 3000Ft
Hátsó lánckerék (gyári N 45, S 44, rendelhető 44-45) 7000Ft
Betét szerintem szintén.