Supermoto=LC4. Az XT amúgy sztem 50 felett van és nem rossz gép az sem. Az Aprilia szintén nagyon jó, de sajnos NAGYON szervizigényes és megbízhatatlan, főleg az 550-es. Mentem vele, és nagyon jó gép, csak hát Aprilia :(
Lc4 a legésszerűbb szerintem is, de nagyon tetszik az Aprilia SXV 550es ami ugye V2es és azt nagyon megszerettem nagyon szép a Yamaha XT660x de az is valami 40 lovas csak. A többi nagy névhez meg alkatrészt beszerezni sztem nem egyszerű... (huquarna, husaberg, gas-gas)
Tudom nem ebbe a fórumba illő kérdés... De sztetek melyik a legjobb supermoto, persze akinek van is valami tapasztalata. DRZ400 kizárva lóerő hiány miatt egyéb?
Na igen a magyar piac...igazad van benne...Kár vesződni vele.Eleve hiába tartja viszonylag jól az árát szerintem.A vevőköre is szűkebb és még nekem kéne magyarázkodni hogy nem volt törve stb aztán venne a vevő inkább egy tök gyárit.Csak ne lenne bennem ez a csinosítgatás mánia
előzőre:
gyári állapot többet ér szvsz.
ecsettel festett sokat levenne az értékéből.
az igényesen szétszedett, szinterezett fényezés talán nem vonna le (de hozzá se nagyon adna). mindenki azzal gyanúsítana, hogy buktál és azért kellett festeni. ilyen a magyar piac :)
Sziasztok! láncszett csere előtt állok és azt szeretném kérdezni hogy ti mit használtok illetve mit ajánlanátok? Ugyenez a kérdésem fékbetétre is! nekem most EBC van benne de valami iszonyat rosz! hamar kopik és a hatása sem valami jó!
Én már csináltam nem nagy dolog.Kell egy halom szabadidő,egy hely ahol dolgozhatsz és nem cseszegetnek,egy digi fényképező,szerszámok,és egy leírás robbantott rajzokkal,talán pdf service manual.Ha ezek megvannak sima liba az egész és még jó buli is.Porfestő megoldja 10-20e ből.
Persze csakis matt festékkel mert nekem az jön be és elrontani sem lehet túlságosan.De a fő baj ha elkúrom nincs visszaút.A szétszedéssel nem is lenne gondom csak az összerakással ahoz én amatőr vagyok.Az hogy a váz lógjon egy dróton felakasztva aztán összerakni huhh..megcsináltatnám mással de nagyon drága lenne óradíjban..igencsak marad képen nézve nyálcsorgással
Meg egy ilyesmi festés...de addig nem míg rá nem jövök hohy hogyan tudnám a váz látható részét szépen pirosra festeni úgy hogy ne keljen atomjaira szedni a gépet... Azon agyaltam eddig hogy valami nagyon finom ecsettel és jól meghígított festékkel hogy szépen fusson és ne húzzon csíkot 2-3 rétegben.
Viszont ami visszatart kissé hogy nem tudom hogyan ér többet a gép...tök gyáriasan beleszürkülve a többi közé már vagy szépen egyediesítve.
Nem de mintha a deklicsavarokra menne és nagyobb így közdarabokkal megoldható.Én asszem ha lesz lé egy digó darabot hekkelek fel ami régi 650-esé de majd megoldom.Ez jobban tetszik mint az előrenyúlós 03 utániak.Csak most pici pénzügyi vákumban vok.
Tán volt vele dolgot vagy valemelyik ismerősnek?Hol lenne a difi?Csak simán nagy rá vagy passzol de csak a felfogatás baj van?Bár már eldöntöttem megveszem és addig agyalok míg jó nem lesz
Hát lehet rámegy az..legalábbis egyedi Raptorokat nézve van azokon minden féle hasidom.Nem riadok vissza egy kis farigcsálástól ha kell kisebbre veszem
Motoralkatrészek
kár, h ilyen messze vannak...
Nya ezt nevezem én szinternek, Magyarországon a büdös életben nem produkálnak ilyen minőséget.
gyári állapot többet ér szvsz.
ecsettel festett sokat levenne az értékéből.
az igényesen szétszedett, szinterezett fényezés talán nem vonna le (de hozzá se nagyon adna). mindenki azzal gyanúsítana, hogy buktál és azért kellett festeni. ilyen a magyar piac :)
Viszont ami visszatart kissé hogy nem tudom hogyan ér többet a gép...tök gyáriasan beleszürkülve a többi közé már vagy szépen egyediesítve.
link