Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Halli! Mégsem sikerült ma elmennem a festékboltba!
Tal holnap! A csavartávot megmérheted!A bal oldalon kettő a jobb oldalon egy, míg a központi rugónál szintén egy csavar fogja!
Draga az biztos, elottem a tel, ugyhogy meg bele botolhatok bontott N-es cuccokba....
Nekem 1000-es van, lehet, hogy mashogy esnek a kabelek, csovek, talan tobbet engednek , mint ahogy te tapasztaltad, de ez ugy is kiderul.
Mocskos drága és van pár észrevételem.
A gázbowden ugyan máshogy elvezetve elfér de éppenhogy a feszülés határán és mindíg dörzsölte a féket.Ha állítok a féken és a kormány állásán pont rossz volt,így elvittem bowdeneshez és az alsó részét megtoldotta.A vezetékek sem fértek el csak úgy hogy festesen felment oldalról az nem tetszett így toldottam.A kuplung meg épp elfért de többet már nem lehet nyujtani rajta.
Na errol beszeltem. Remelhetoleg tavaszra meglesz...
Végül is nem kell csak a műszerfaltartó mert az tartja az idomot az mindenképp kell.A csutka meg nem árt mert lehet beleér az idomba a sima kormány és pályázni is jobban elfér az idom mögött ha csutka van.Bár nem létszükséglet.Lámpát ebbe a fejidomba lehet projektort rakni de 20e nél tuti többe kerül én meg annyiért adom a lámpámat de lehet az új az jobb.Nameg kéne az idom kis oldalsó tartói is.
Egy pályaidomszetthez szerintem nem kell amit felsoroltak neked...
tulajdonképpen semmi nem kell! Csak bután fog mutatni csőkormánnyal.
Ellenben ha úgymond "Speed" motort szeretnél belőle a csutkakormány nem árt. Lámpa helyett ellenben egy univerzális ilyen elipszoid fényszóró bőven elegendő. (no nem a tescoba vásárolható ködlámpa, de aminek van tompítottja, aza rendőrnek elég. Van ami még jól is világít!)
Derítsd ki mekkora a mostani főfékhengered átmérője!
Ha egyezik a radiálissal, akkor nem lesz változás!

Egyébként ha jobb féket szeretnél (azaz kisebb kézi erővel nagyobb fékhatást, ezáltal egy bizonyos szintig jobb adagolhatóságot) akkor kisebb dugattyú kell a főfékhengerbe! Nagyobb dugattyú esetén nagyobb kézi erő kell, vagyis ez abban az esetben igaz, ha a fékkar-dugattyú közti erőkar állandó! Igazából ez elég soktényezős játék. Ellenben érdekes, hogy pont te vacilálsz ezen.. Én '90 utáni olasz motoron fékekre panaszt nemigen hallottam.... Nekem kéne az a Brembó szett, ami a te gépeden van :P És bár telócsere nem, de féktartókonzolt gyártatnom kéne, de ha nekem ajándékozod, üsse kavics, válallom ezt a macerát :P
mármint "S"árvédő
überfrankó .

pontosan az!

Akkor ezen a árvédővel van "egybeöntve" a láncvédő ugye?Hülye kérdés, de ne mérjek csavartávolságot?MErt azt olvastam valahol az egyik angol oldalon, h kétféle Sv1000 van.Mármint a csavarok távolsága eltér egy picit.Ez nem lehet gáz?
Gondolom nem az elsőt csinál(tat)od...

Hova is menjek érte?Jössz a hó végi SV-s gurulásra?Már ha az idő engedi, különben mehetünk kocsival...
Holnap megyek a festéket kikevertetni a sárvédődhöz! tehát YPA Pearl Mirage White!
A felső munkahenger nagyobbra cserélése mesebeli hatásokra képes! Sztem az SV-nnem nagy szám az első fék... egy fazer ezerszer jobb. Robogókon pl a Jogomon is cseréltem a felső munkahengert egy 180as Runneréra (Grimeca) az alsó tárcsa maradt valami 14centis gyári és eszméletlen jó lett a fék és nem utcán használtam a robit hanem versenyeken. (a Jogba 150es Piaggio blokkom volt)
Na ja én is ettől tartottam de megerősítettél benne!Köszi a fejtágítást..Sejtettem hogy nem úgy megy az hogy ezt ledob azt feltesz oszt má jó is.Ha a felső munkahenger kicsi akkor markolhatom mint az állat ha meg túl sok rászáll egy légy aztán fog a fék..persze elég erős túlzásokban.Így már nem koma mert lehet pénzkidobás...Na mindegy fog ez most is nincs bajom vele...csak gondoltam miért ne lehetne még jobb...
Annál jobb mondjuk nem nagyon kell :)
Amúgy nem olvastam figyelmesen, én ennyi variából már alapból alsóra gondoltam nem felsőre.
De zolinak igaza lehet, ezek azért nagyjából össze vannak lőve, nem biztos hogy érdemes buzerálni.
Persze lényegteleni mikor cseréltem..de azt nem akarom kidobni belőle.Brembo sinteres van benne
Afék egy elég kényes dolog ott van még a felső rész problémája is.Nem mindegy hogy az alsó mérete és a felsőé hogy van belőve.A dugattyú átmérőtől is függ az elért nyomóerő.Lehet ha a sokdugósnak nagy lesz a felsőhöz képest a dugók össz területe erősebben kell nyomni a kívánt fékerő eléréséhez.Én nem cserélgetném külömböző motorokról.Max egyben a felső és alsóval.
Ja nehogy félre értsd én a fékkarra gondolok... (sokan keverik)csak az lenne radiálisra cserélve..ha nyerget is akarnék akkor húzós lenne mert elvileg cserélhetném a villát is az eltérő felfogatás miatt.
Ha minden jó és ennyire ráérsz... Bár nem értem akkor ezt miért kérdezed...
Különben meg nem az számít mikor cserélted, mert a fékbetét élettartama alatt kb ugyanúgy fog, a lényeg, hogy mi ekrült bele.
A fém fékcső nekem gyárilag már megvan folyadék sztem még a gyári lehet benne..fékbetétet meg 2-3 ezerrel előbb cseréltem.Nem azért akarnám mert nem elég jó... eléggé harap így is ez van a régebbi Rsv 1000-is meg a Ducatikon is tehát nincs vele baj.Inkább amiket olvastam a mostani radiálisokról az szúrt szemet...épp egy Rsv 1000 ről lenne a munkahenger.Csak szimpla gondolat hogy miért épp ne a féket tuningoljam.
Túl sok mindent kell megváltoztatni hogy megérje.Már anyagilag.Egy fém fékcsőszett és egy normális betét meg folyadék csere csodákat tesz a sima fékkel is.
Aki ért hozzá...Egy radilás munkahenger 16x18 dugóval kicsi vagy átlag méretű a dupla Brembo nyereghez?Azon agyalok hogy tuningolnám a fékem a normál munkahenger helyett radiálist gondoltam.Valahol úgy olvastam hogy a munkahenger a lényeg a mostaniakról nem pedig a féknyergek..azon tán annyi az újdonság hogy külön betét van minden dugóhoz meg hogy alátéttel nagyobb tárcsát lehet a gyári helyére tenni.Így elvileg hasonló bika fékhatást érnék el..mondjuk most sem rossz de miért ne...
Vedd másik oldalról.Milyen kellemes volt bemenni a házba mikor megérkeztél.
A helyett hogy örülnél hogy még nem hó esett
Isteni volt 3 fokban szakado esoben hazajonni ma...
ejj!Uraim, itt a tél...
Én meg a motyóm ráérünk tavasszal is.S-esről alakítottam N-esre.Jó része már elment van egy lámpám egy felső villahidam meg egy jobbos csutkám letört pöcökkel.