Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos a csalás gyaori. Mert a magyar embernek a biztosítót lehúzni nem számít csalásnak (vagy az államot ugye)

Ellenben ezzel a márkaszervíz túlszámlázással nem értek egyet! Tény, az óradíjuk magas, és az alkatrészárak se éppen olcsóak, cserébe mindenből gyárit tesznek, és minden sérült alkatrészt cserélnek. (persze a korrekt szervizek)
Nekem okoznának kárt, én is betolnám az autót márkaszervízbe, hogy a biztosítóval rendezzétek le, de nekem mindent cseréljetek! Ez az "okosba" majd olcsóbban megjavítjuk, és "nyersz" rajta dolog csak feliudegesít! Nyersz? Mit? Egy összetákolt autót/motort?
Óó ezt a játékot 125-ösnél már eljátszották velem. egymás után két évben is 30-40 %-os emelés.... Csak ott ez 2-5 e Ft körüli emelést jelentett/év
Sajnos ez a biztosítós dolog fájó. Persze mit kell nekem dőzsölni egy szutyuki swifttel, egy Simsonnal, egy Pannóniával, + a Hyosunggal :D
Pedig azthittem, hogy öregszik az autó, legalább ez csökken. Hja anya nevén van, így legalább nem az én 25 évem után sarcolnak :D Minden más az enyémen... Hát tűrjük.. mit tehetünk...
A legnagyobb problema az, hogy a kgfb karugyek 30%-a meg mindig csalas. Ami ennel is nagyobb gond, hogy iszonyatos tulszamlazasok vannak a javitasoknal, foleg a markaszervizekben...Siman felebol ki lehetne hozni a legtobb kart es igy a dijakat sem kene emelni...
Ha kevesebb lenne a biztosítási csalás, talán kevesebbet emelnének...
Ott is szivatós a rendszer nagyon.Sosem lesz igazságos mert a biztosítóknak több pénz kell az ügyfélnek meg kevesebb fizetnivaló.Sosem lesz egyetértés.:)
ja az egészhez már csak annyit, hogy John barátom mesélte, hogy náluk (Nagy-Brit.) a hasonló besorolás révén biztosítási csalásnak minősül a lóerőtuning...
Áh mire steet-el fogok szaladgálni gazdag leszek mint Salamon király.Így ez nem érint.Amúgy meg B0-ás vagyok mivel ebben az évben kezdtem a motorra csengetni a biztit így most is 27e az évesem.Én csak mindíg annyiban reménykedem hogy nem lesz több a bónusz csökkentéssel együtt.
Kocsit 8 éve kezdtem bónusz sokban vagyok de biztosítóváltásokkal is csak annyit értem el hogy ugyanannyit fizetek mint mikor kezdtem.
kW/kg kellene... mpst nem mondom hogy nyomatékot is számolják hozzá súlyozva, mivel mi egy 150LE/340Nm autóval járunk :-)

motoroknál meg egységesen 1000Ft/negyedév lenne az, amit igazságosnak tudnél megítélni. :-)
Mondjuk azzal egyetertek, hogy a kobcenti mar igen elavult besorolasi mod...foleg az autoknal (nem mindegy, hogy egy ketliteres szivodizellel jar az ember vagy turbos benzinessel).

Egy biztos, valakik (legtobben) szivni fognak az uj rendszerrel, de paran talan jobban jarnak, vagy legalabb is nem emelkedik drasztikusan a dij.
ebben inkább az a genyaság, hogy az ember motort talán nem, de autót biztosan úgy választ, hogy megnézi a kgfb sávokat. (külföldről behozásnál persze a kW is számít a regadó miatt, de ettől tekintsünk el).
megnézted a kgfb sávokat, aszerint visszafogtad magad, vagy azt mondtad "egyszer élünk". erre _utólag_ rádtesznek egy olyan sávrendszert, ami felülvágja a megfontolt döntésedet.
a kgfb meg nem olyan mint a regadó, hogy "egyszer benyelem", hanem állandóan fizetni kell, tehát nem mindegy.

Zoli: a street simán a plafon-kategóriába esik :) (persze a 636 meg a 848 is amiket még kinéztem) --- igazából szerintem minden "rendes" motor a csúcskategóriában van, a mai motoros társadalmat elnézve. A visszafogottak (lenézettek?) osztoznak az alsó 3 kategórián. Ez ember egy higgadt döntéssel 4 kategóriából a 3.-at kapja, nevetséges.
Hát énis mindig eggyel feljebb lépek és mindig kicsit drágább lesz ugyanott. Szal áremelés mindig is volt, de itt most valami drasztikusabbra gondolok sajnos. Én B6-ban 18-at fizettem eddig, és kb 24-re tippelek 2 év múlva, tehát kb egy 30%-os áremelés lesz sztem. De ne legyen igazam.
Hehe a Pannóniám!
Meg az összes 125-ös négyütemű...

De egyetértek FrPéterrel, várjuk meg az árakat. Csak sajnos én is burkolt áremelésre tippelek... Nem az a baj, hogy ezután más kategóriába tesznek, de nem öreülnék, hogyha az eddig B6-al a 650-esre fizetett 12e Ft/év (Union) felfele emelkedne B7 ben...
Majd meglatjuk . Messze van az a modositas meg....
Örömmel értesítek mindenkit, hogy végre van kuplungkarunk SV 1000-hez, valamint nagybandithoz is (bár ne legyen rá szükség inkább)!
3000Ft az ára.
Kaka az idő...
Tegnap még mocival jöttem dolgozni, de ma már nem vállaltam be a 60 km/órás szél és az eső miatt.
Tegnap még a hideg az oké volt. Azt is elnéztem, hogy nincsen tapadás, de hogy még köd is legyen... az már sok volt.
A katgóriaváltozásokkor észrevétlenül lehet emelni, amit nagyban ki is szoktak használni. Szóval itt inkább elsikkasztott áremelésről lesz szó, mintsem arról, hogy rosszak a kategóriák.
ok. 7végén átnézek ha jó neked. olyan szombat környékén
Hat ez nagy szivas lesz. De meg varjuk meg az arakat...igy is a legnagyobb kategoriaban vagyunk
Akkor lehet, hogy valahol a bal oldalon zárlat van. Nézd át a vezetékeket, főleg a lámpák tövében.
Köszönöm a segitséget addig jutottam,hogy néha jobbra villog de ha átváltom balra vagy rákapcsolom a vészvillogot minden eltünik.Muszály lessz servicébe vinnem.
Egy ilyen hosszú relé az aksi mögött, egybe van az oldaltámasz relével, ha jól látom 7 kivezetéses.
Mindjárt megnézem .
melyik az index relé?
vészvillogo sem megy
A relét sem árt vizsgálni.