Tsanyi!
tudom már volt kérdés:a petrón meg a lánctisztítón kívűl mivel érdemes mosni a láncot?Brigéciol esetleg?
Mennyire rövidíti meg a lánc élettartamát ha nem jóféle anyaggal van lemosva?
nálam a kuplung kienged, tehát magával a kuplungolással nincs gond. csak ha sebességben lefullad, nem tudok gyorsan újraindítani, mivel a kapcsoló nem kattan. csak négyujjas módszerrel...
Mert túl vastagok az ujjaitok.El kell tartani mint a kékvérőek kávéhörpölés közben.Esetleg nem ilyen nagy kuplungkarral kel csinálni.
Más.
Vajon a gyári hódfarok sárvédő jobban védi az idomot mint ez a rendszámtartó ami nekem van fenn?Mert jelesül még csak nem is esett hanem az aszfaltról kapta fel és a hátsó ülés meg a faridom tiszta kosz.
Ja és láncspray ezt a vizet birja e még vagy fujhatom most be,elég e hétvégén nagytakarítás után megint befujni?
Bocs a hülye kérdésért esőben nem mentem még üzemszerűen.
sziasztok
megjöttem szabiról (bár gépközelben csak csütörtöktől tervezek lenni).
két tapasztalat.
1: új kulcstartó kell, "száras alsógatya" felirattal, hogy emlékezzek :)))) Mentem párszáz km-t, azt hittem megbolondulok, az alsóm varrása mintha acélsodronyból lett volna...
2: a kétujjas fékezés után megpróbáltam a kétujjas kuplungolást is. egész jól megszoktam, csak akkor lepődtem nagyot, amikor véletlen lefulladtam egy lámpás induláskor, és nem lehetett indítózni. Az indítóáramkört tiltó kuplung-kapcsoló csak teljes behúzásnál kapcsol. Amit az ujjaimtól nem ér el a kar. Vajon lehet ennek a kapcsolónak a pozícióján állítani?
Nekem a 650-en 180-as gumi vlt és nem volt gondom.....sőt mikor lecseréltem a gyári méretre azt rosszabbnak éreztem....... Fr-nek most is azt hiszem 170-es van fent, az teljesen jó......de már régóta mondom, bárki bejöhet hozzánk és felteszünk próbaképp egy 180-ast és ha jó akkor rajta maradhat.....
Nekem quadnal volt (bar ez most mellekes) ilyen szar pottyozes...mar nem tudom milyen lancspray volt az de en arra tippeltem, hogy valami olyan anyag volt a lancon amin nem tapadt meg a lancspray es a centrifugalis ero ledobta menet kozben.
Nem akarom ide leírni.
Akit érdekel,küldje el az e-mail címét és leírom szivesen privátban!
Vagy írjatok egyből a kekmz@freemail.hu-ra és akkor válaszolok!
Majd egyszer ha nagyon tele leszek szabadidővel csak vicc volt
Petró, kis ecset, nem rossz munka persze hogy szeretem ha tiszta, meg rendbe van mert a lánc a másodlagos első legfontosabb dolog a motoron
tudom már volt kérdés:a petrón meg a lánctisztítón kívűl mivel érdemes mosni a láncot?Brigéciol esetleg?
Mennyire rövidíti meg a lánc élettartamát ha nem jóféle anyaggal van lemosva?
Más.
Vajon a gyári hódfarok sárvédő jobban védi az idomot mint ez a rendszámtartó ami nekem van fenn?Mert jelesül még csak nem is esett hanem az aszfaltról kapta fel és a hátsó ülés meg a faridom tiszta kosz.
Ja és láncspray ezt a vizet birja e még vagy fujhatom most be,elég e hétvégén nagytakarítás után megint befujni?
Bocs a hülye kérdésért esőben nem mentem még üzemszerűen.
Ami felfelé váltáskor nem baj...Csak lefelé...
Nálunk van egy 10-esért
Üdv: Andi
megjöttem szabiról (bár gépközelben csak csütörtöktől tervezek lenni).
két tapasztalat.
1: új kulcstartó kell, "száras alsógatya" felirattal, hogy emlékezzek :)))) Mentem párszáz km-t, azt hittem megbolondulok, az alsóm varrása mintha acélsodronyból lett volna...
2: a kétujjas fékezés után megpróbáltam a kétujjas kuplungolást is. egész jól megszoktam, csak akkor lepődtem nagyot, amikor véletlen lefulladtam egy lámpás induláskor, és nem lehetett indítózni. Az indítóáramkört tiltó kuplung-kapcsoló csak teljes behúzásnál kapcsol. Amit az ujjaimtól nem ér el a kar. Vajon lehet ennek a kapcsolónak a pozícióján állítani?
Akit érdekel,küldje el az e-mail címét és leírom szivesen privátban!
Vagy írjatok egyből a kekmz@freemail.hu-ra és akkor válaszolok!
Elgurultam aludni.
Petró, kis ecset, nem rossz munka persze hogy szeretem ha tiszta, meg rendbe van mert a lánc a másodlagos első legfontosabb dolog a motoron