Na hál istennek meglett.Gyujtáskapcsoló szerintem szabványcucc lehet ami több modellben is ugyanaz.Sugo-motorsnak volt bontott 1000-res cuccai kérdezz rá.
Bár ha tévedek javítsatok ki.
Szia!
Akkor részben gratulálok... Azért elárulhatnád (akár privátban) az hogy sikerült...
Sajnos gyújtáskapcsoló elég drága Suzukiéknál, ha érdekel új árat tudok mondani.
Meglett a motorom,visszavásároltam,300-ba fájt.De így is örülök,mert van még több,mint 1 milla hitel rajta.Csak a gyújtáskapcsoló/kormányzár rész baszták szét meg a jobb első indexbúra hiányzik.
Ja,a rendőrségen jövő kedden érdeklődhettem volna először.Köszi
mondjuk ez 650 es , ami neked van igaz jóval egyszerűbb a helyzet mer papiros , de sajna a KTM em megvan még de egyellőre nem kapkodnak utánnna, válság van senkinek nincs pénze.
Még annyit hogy mivel nem idomos nagyon nics rajta mit összetörni ha meg nagy a baj akkor tökmindegy hogy japán vagy olasz anyagilag egyik félét sem érdemes helyrehozni.Elméletileg sérülten darabokban alkatrészenként jó áron el lehet adni és talán kifut egy másik akármilyen motort a bevétel...nem szertném kipróbálni de logikusan mivel abszolult nem lehet kapni itthon semmit hozzá így az a pár raptoros aki van tuti ráharap minden apróságra mivel kincset ér.Pl én is ahogy megláttam a sárvédőt azonnal még aznap repesztettem is érte nehogy megelőzzön vaki más .Eladásnál nincs nagyon konkurencia tehát nem tudnak aládvágni mások annyit kérsz érteamennyit akarsz vagy amennyire sürgős mert akinek ilyen kell nem nagyon tud válogatni abból a pár db eladó gépből ami van.Viszont egyben a hátulütője is mert a vevőköre is jóval szükebb...Amikor én vettem 2 db volt eladó meg 3 új amit szalon árult akciósan.
Én nem kövezlek meg...Szerintem nem rossz ötlet de van igaz abban is amit az előttem szólók írtak.. ha valami kell hozzá nem elég egy telefon és másnap hozza apostás...most szereztem rá egy gyári első sárvédőt amit egy év alatt sikerült itthonról venni kis sérüléssel...Ebay-ről hamarabb tudsz szerezni hozzá cuccost ha tudsz onnan vásárolni...de az árak magasabbak az sv-hez képest.Viszont van felingje az tuti és remekül manőverezhető amolyan "bicikli" feeling futóműve sportos feszes tehát huplis kátyús úton nem kell hasítani vele..Sokan megnézik dicsérik és tényleg nem egy népmotor elég kevesen vagyunk szóval nem tudsz odaálni falun belül másik 4 mellé és azon ájuldozni hogy de jól néz ki az új markolatod stb..Bár nekem szerelem volt első látásra ülésre mikor először megnéztem és még be sem indították me se körbe nem néztem már tudtam hogy ez már az enyém lessz..szóval lila köd le bólogatás felületes szemrevételezés autógramm osztás foglaló kifizetés...ha akartak volna úgy átvehettek volna vel ahogy nem szégyelik..de szerencsére egy Hondás szervízfőnöktöl való aki a barinőjének hozta be hogy majd...de nem úgy sikerült és el lett adva nekem.És semmi baja azóta sem szerencsére..az sv sem rossz bár így utólag kipróbálva már nem kéne mert ehez szoktam hozzá túl "libegős"érzésem van de ez nem hiba csak én a merevebb feszesebb géphez szoktam.Bővebb infő itt a cagiva klubban...bár kevesen vagyunk így késik a válasz ha egyáltalán jön időben...
Raptor alkatrészt beszerezni ebbe a honba, de még olaszba is nem kis kihívás! Nagyon ritka és ezáltal az alkatrésze brutálisan drága (ha van, de nincs) Nem egy jó ötlet az a raptor szerintem... Én mindig azt mondom, népmotort ée autót kell venni, amiből sok van
Isten kegyes hozzád! Asszem várhattál volna a rendőrségre!
Egyébként a tolvajok jelentkeztek?