Az a helyzet szeretem a V2-t de a kedvencem,most megköveztek a cagiva Raptor. Tulajdonképpen majnem ugyan az csak nem tömegcikk.De ha látokvalami törött gépet amit érdemes felújítani akkor lehet belevágok egy SV-be
Leírás:
Az Arata versenylábtartók a versenypályán születtek. Ez a termék minőségben, működésben és designban is a magas szintet képviselve elégíti ki a motorosok igényeit. A könnyű mozgathatóság alapja, hogy minden forgó alkatrész csapágyazott. A lábtartók fekete, ezüst és arany kivitelben is kaphatók.
Modosult fogalmazásom
Mo**os, re**es, bü***bu**ok.
Sokat "járok" Kassára TGK 40-50 tonnába.
Itthon lenéznek mert azt hoszik ők a királyok mert Euró a pénzük, ott meg megint csak leméznek mert mi Magyarul tudunk csak.De a kenőkess kell az embereknek ha 5000 huf fölött kerül ki a tárcádból.
Gondolhatod.
De sajna ne lett volna Trianon.
Én se szeretem a tótokat.Bár hozzáteszem én is onnan származom így 400 év távlatából.
De sajnos hegyek és szép kanyarok ott vannak nálunk ahogy egy osztrák ismerős mondta csak buckák vannak.Így ha jól akarja magát érezni az ember akkor oda kell menni.Max nem kezelek ficoval és bandájával.
Útvonal lenne: Bp - Pilisvörösvár - Csobánka - Pilisszentkereszt(Dobogókő) - Esztergom. 10es út - Alsórendü út - 11 es út. (61 Kilóméter).
Esztergom - Visegrád - "hajóval át a Dunán" Nagymarosra - Szob - Márianosztra. 11 es ut - 12 es ut.
Majd Kóspallag - Kismaros - Vác - Bp. 12 es út - M2 es. (98 Kilóméter).
Össz utvonal : 159 Kilóméter.
Kék utvonal ,Fehér Indulás - érkezés ,Fekete látnivaló esetleges megállók ,Világoskék - Hajóút
Fulesman !
Próbálj egy olyan útvonalat összehozni, hogy Békéscsaba is benne legyen és akkor nem kell egyenesen húzni mindig. Erre vannak jó kis kanyargós utak.
Te vagy a rócsild báró
Azért köszi a linket.
ARATA lábtartó SV 650 03-06
Bruttó ár: 115 001 Ft.
Leírás:
Az Arata versenylábtartók a versenypályán születtek. Ez a termék minőségben, működésben és designban is a magas szintet képviselve elégíti ki a motorosok igényeit. A könnyű mozgathatóság alapja, hogy minden forgó alkatrész csapágyazott. A lábtartók fekete, ezüst és arany kivitelben is kaphatók.
Ilyen lábtartot a motorra
Akik barátnak, havernak tekintenek.
Találkoztam olyan Szlovák szomszédokkal.
Mo**os, re**es, bü***bu**ok.
Sokat "járok" Kassára TGK 40-50 tonnába.
Itthon lenéznek mert azt hoszik ők a királyok mert Euró a pénzük, ott meg megint csak leméznek mert mi Magyarul tudunk csak.De a kenőkess kell az embereknek ha 5000 huf fölött kerül ki a tárcádból.
Gondolhatod.
De sajna ne lett volna Trianon.
De sajnos hegyek és szép kanyarok ott vannak nálunk ahogy egy osztrák ismerős mondta csak buckák vannak.Így ha jól akarja magát érezni az ember akkor oda kell menni.Max nem kezelek ficoval és bandájával.
Útvonal lenne: Bp - Pilisvörösvár - Csobánka - Pilisszentkereszt(Dobogókő) - Esztergom. 10es út - Alsórendü út - 11 es út. (61 Kilóméter).
Esztergom - Visegrád - "hajóval át a Dunán" Nagymarosra - Szob - Márianosztra. 11 es ut - 12 es ut.
Majd Kóspallag - Kismaros - Vác - Bp. 12 es út - M2 es. (98 Kilóméter).
Össz utvonal : 159 Kilóméter.
Kék utvonal ,Fehér Indulás - érkezés ,Fekete látnivaló esetleges megállók ,Világoskék - Hajóút
Csak nem átnyergelsz egy SV-re?
Próbálj egy olyan útvonalat összehozni, hogy Békéscsaba is benne legyen és akkor nem kell egyenesen húzni mindig. Erre vannak jó kis kanyargós utak.
SK = Szlovákia?
Nem nagyon szeretnek minket arra, tisztelet a kivétel