Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha lefényképezném szemből már nem mondanád azt, h meglehet csinálni 6 vízszints hűtőbordacsítot telibe átszakított és az oldalából is kiszakadt 1-1 körömnyi, + maximális deformáció... jaa és a tartófüleknél is kiszakadt a hűtő ahol letörtek
A Galyatető túrán.
Lefotózom egy pill!
Az N-esen 15/45, S-en 15/44. Gyári gumival 6-osban 130-nál van 6 ezren az S, 70-es gumival 120 körül.
Mikor? Most?
ÖÖÖ, te most nem a Gel-t használod? A másik a versenyspray. Ezt megmondom őszintén nem használtam még, és nem sok ment el belőle. Bár elvileg ennek is ugyanolyan jónak knée lennie.
Nem lehet hogy koszos vagy nedves láncra fújtad?
Apályán az nem volt leszakadás, a Mátrában pedig jól tetted, az elég szar út volt!
Nekem megteszi a 3-as utána K.tarcsánál fel a nullásra oszt jól van.
Ne nézzé madárnak!
Nem az elsőt fújom.
Látom.Szerintem lehet rá csavart tenni.De ez a törött hűtő tök fasza minek veszel újat.Me lehet javítani.
Lehet,h a mennyiséggel volta baj! Ne korongecsettek hord fel a láncsprét!
Héló nektek is 15/45-ös lánckerekek vannak a gépen?Mert valami újabb különbséget kezdek sejteni a Raptor/Sv közöt.Most megzavarodtam nekem 6-ban 6000 rpm-nél 120-at megy...ha jól emlékszem de most bekavarodtam a kb 5100-as 120-as átlaggal
A Sanyiék jó kis iramot mentek, le is szakadtam.
Itt a különbség, az N-es és az S-es között. gyors megoldás az lenne, ha levágnám azt az oldalsó tartófület az S-esről és esetleg ráragasztanám az N-es díszt, mert ugye a tartócsavarja nincs meg az s-esbe
Én is meglepődtem.
Hát ez elég érdekes. Nem egyedül használom, kb már 40 biztos elment, és közeli ismerettségemben is többen használják ilyen jellegű probléma nélkül. Magam is használom, és indulás előtt szoktam befújni. Még soha nem dzsuvázta össze a felnit.
Nem volt a moornak pálya 160-al semmi baja.6500-7e közt ingázva.Nekem több volt de nem vészes.Bár nem csípem az autópályát.
Én mondtam hogy nem arra kéne.
Hát nálam 120 az átlag hosszab távon kereken 6000 rpm-nél..de azért ismerős helyen egyenes szakaszon ami a csövön kifér...de csak pár km hogy ne ártson sokat a gépnek..szerintem a 140 a 650 es bloknak az utazó sebesség teteje aztán már kezd pörögni fogy a benya is szél is zavaró...persze idom nélkülin.
Én 120-al szoktam tartósan (kb. 5100 rpm), nincs szélvédelem, fölötte már elég fárasztó.
Múlt vasárnap a Mátra túráról hazafelé az M3-ason 150 körül jöttem végig, eléggé belefájdult a fejem a szélzajba.
Ezt most így nemértem.
körkérdés!
Csak én gyötröm a gépet 130 km/h utazósebességgel (ami kb 6000rpm)vagy más is?de van hogy tartós 160-170 km/h.
Hűtős megoldja.Szerintem.
Első telópár van 50ért... még keresgélek hátha lesz jobb ajánlat. Most ven egy hűtő 20ért csak nem az N-es veztió hanem az S-esé. Ami fizikailag tük ugyan az, tartófül, ventilátortartó, meg csőkivezetések. egyedül az N-esnek az oldalán van dísz, az S-esnek meg valami más van, és értelem szerüen hiányoznak a felfogató csavarok róla nekem. Ilyen kis különbséget bazmeg.....
csak a kosz rá-ne ragadjon egyébként nembaj ha picit zsíros felületet képez.Hát a pompa meg megint egy dolog