A dob jó állapotban van, és gyönyörű a hangja, van hozzá egy szűkítő cső (ami csak akkor volt benn, amikor felrakták) . Mikor felrakták a gépre akkor lemérettem fékpadon és kerek 80 Le-s lett a gép és 72-re nőtt a nyomatéka, amit észre is lehet venni főleg az alsó tartományban.
Hali!
Tapasztalatok: Kötelező szerviz hatezrenként kb. 22.000.-, havi részlet 30.000.-,cascom nincs.
Jó kis moci, ezen kívül csak? a mérhetetlenül sok benzin.
Érdekelne, hogy egy új sv650-nek mekkora a szervizelési/fenntartási költsége?
Casco, kötelező szerviz stb.. Érdemes-e belevágni egy új gépbe részletre?
Akinek van tapasztalata és megosztná, előre is köszi
Van egy eladó Bódis acél ovál dobom Sv 650-re.
Kb 5000km van benne és még több mint 4év gari van rajt.
60.000-Ft! Új ára 76.320!
Ha érdekel hívjatok!
30-905-89-66
Köszi szépen a segitséget.Még utánnanézek de eléggé gyér a választék.Bikepicsen nézegettem de ottmeg aminöség rosz.:(ezvan.A mási kkérdésem!Igaz nemértek az elektromossághoz se az elektronikához és ilyesmi kütyükhöz de aggaszt az a kérdés,ha mondjuk veszek egy másik rendszámtáblatortot ami nem holapátméretü mint a gyári és akkor nagyvaloszinüséggel eltünik a rendszámtábla világitás.Nahde a drotok ottmaradnak és csak kapják az áramot és nemtudják leadni ,hisz nincs izzo.Nmefog tulmeelgedni és nemvágja le a biztositékot vagy nemvágja haza az elektronikát?:S elöre is köszi Norbi
Sziasztok!A segitségeteket szeretném kérni...most szeretnék átszálnni egy kawasakirol egy sv 650s re.Mindenképpen ujjat szeretnék vásárolbi mert több elönyt látok benne mint egy használt vasban.miven a 2007 es szinek nem valami csábitoak sanos az alap 3 szin közül kell választani.Fekete(minden 2.motor fekete)szal ez a szin kilöve,kék(piros full szerkom van) és marad a piros.Nah itt kérek segitséget!Mivel pécsre még nemérkezett piros sv ebben az uj megypiros,vöröses szinben érdekelne ,hogy valaki látta e már élöben ezt a szint és esetleg van e neki ilyen motor ebben a szinben?Merthát zsákbamacskára ennyi pénzt nemadok ki...elöre is kösz a segitséget.
Norbi
sziasztok, azon gondolkodom hogy fel kellene húzni a két dobot a hátsó idom mellé.
Csinált már vki ilyet SV1000N-el ilyet? Gondolom kell valami hővédő lemez is. Ja és hol szerezzek olyan kipufogócsöveket?
Én nem megyek nagyon. Pontosan azért mert veszélyes. Főleg az mikor néha látni egykerekezést meg ilyeneket. Na azt lapáttal ütném le a motorról, mert csak amerikában szabályos. Ha elpattog akkor nincs mit tenni... De én nem értek hozzá. ezügyben keresd a prop tech fejlesztőmérnököket...
Tapasztalatok: Kötelező szerviz hatezrenként kb. 22.000.-, havi részlet 30.000.-,cascom nincs.
Jó kis moci, ezen kívül csak? a mérhetetlenül sok benzin.
Érdekelne, hogy egy új sv650-nek mekkora a szervizelési/fenntartási költsége?
Casco, kötelező szerviz stb.. Érdemes-e belevágni egy új gépbe részletre?
Akinek van tapasztalata és megosztná, előre is köszi
Van egy eladó Bódis acél ovál dobom Sv 650-re.
Kb 5000km van benne és még több mint 4év gari van rajt.
60.000-Ft! Új ára 76.320!
Ha érdekel hívjatok!
30-905-89-66
Amúgy enm emlékszem rá, hogy lenne a csapatban 2007-es piros.
Norbi
Csinált már vki ilyet SV1000N-el ilyet? Gondolom kell valami hővédő lemez is. Ja és hol szerezzek olyan kipufogócsöveket?
SV650 N
2006 júliusi, türkiz színű
11.000 km-t futott, megkímélt, sérülésmentes állapot
extrák: Finster dob, bukógomba, kis rendszámtartó,
ár: 1.250.000 Ft
hitelátvállalás lehetséges
Érdeklődni: 30/349-2318
Ja? Majdnem nem köszönni radertársaktól: Gúten Tág!
Gut tanács: ha eleje lenni elpattogás,ki kell luftot elereszteni az forne kereknél.
Meg mikor igy megyek es pattog az eleje, akkor pattog?