Meg tudnád mondani, hogy kb mennyit változtatott ez az elektronika a motor teljesítményén?
Nekem más típushoz kellene, és kíváncsi lennék a tapasztalataidra, valamint arra ,hogy hol tudtad beszerezni. A linket néztem, de az online shop nem küld magyarországra ha jól láttam.
Két és fél éve hajtom a 650-es SV-met, és imádom, ezzel nincs is gondom. Mivel naponta kb. 60 kilométert megyek vele, ennek döntő részét autópályán, a gumim kezd hasonlítani egy kockára. Kell erre figyelni, veszélyes ez? Azért kérdezem, menrt mintha egyre jobban áncolna a hátsó, ah visszaváltok. Már elég jól érzem a motort, és merném is sokkal jobban dönteni, de állandóan az van bennem, hogy nehogy a kocka gumi miatt kimenjen alólam...
Más. Ma volt szerencsém egy gsxr 600-at vezetni. Nagyon tetszett, sokkal finomabb motornak tűnik mint az SV. Eddig nem volt alternatívája az 1000 SV-nem mint következő motor, de most elgondolkodtam. Voltatok már hasonló dilemmában?...
Sziasztok légyszi segitsetek ha tudtok. SV1000S Kb:13400Km van benne, és ugy 4-5000-es fordulattol valami fura rezgő hang halható a tank alól. A motor 2003-as.
Sziasztok!
Mint exhyo (adataimnál látjátok) tulaj szólok bele a dolgokba! Sokkal olcsóbb a vásárlása, viszont az eladáson sokat buksz, de aladható. Én újrakezdőként vettem 2 éve, 1 évet használtam 10e km-t gond nélkül. A pesti importőrnél van európa második legnagyobb hyo alkatrész raktára (importőri infó!), és egyszer kellett nekem is sajna hozzá bal oldali lábtartó konzol váltókarral együtt, index, röhögtem mikor kifizettem a kevesebb mint 10e ft-ot szereléssel együtt...
Ezzel együtt volt több apró bosszantó technikai apróság, ami nem befolyásolta a motorikus dolgokat, de bosszantó. Ha tök kezdő vagy és számít a pénztárcád akkor érdemesebb a hyot választani újonnan, mint egy használt sv-t, de ha van plusz párszázezred akkor új sv-t vegyél. A dizájn egyén függő (kövezzetek meg nyugodtan!) de a hyo sztem nagyon szép gép, újrakezdő mocisként egy új de olcsóbb gépet választanék most is (megint hyot: ár érték arány!), ha tudom, hogy 1-2 év múlva nagyobbra váltok. Ez a saját véleményem!
Már többen gondolkodtam Hyo/SV vásárlásán, illetve hogy mit vegyenek. Azért az SV mégiscsak Japán. Sajnos az alkatrészellátás viszont nem márkakérdés, ha éppen van Európában akkor van gyorsan, ha nincs, akkor sokat kell rá várni. Egyik motor se hibamentes, de az én SV-mben 53 ezer km van 3 év alatt, és eddig nem volt semmi gondolom vele (egy szenzort cseréltek gariban 3 nap alatt). A Hyo-t viszont nem fogod eladni az tuti, bár sajnos SV-ből is elég sok van. Azt ajánlom, inkább vegyél egy kicsit használt SV-t, van elég sok, és Hyo ára alatt megkapod, ráadásul nem is buksz rajta sokat.
igazság szerint én nem szeretnék motorral pályára menni, cska motorozni, iletve ha pénz enedi akor túrázgatni, szal nem szeretném széthuzatni, lehet h eccer eccer eljárna a csuklóm, de legfőbb célom vele,h a dugokat ki tudam kerülni
Nem akarlak elbizonytalanítani de én SV650S extulaj vagyok így kevésbé elfogult. Asszem a Full Gas elég korrekt cégnek mondható. Kilyukadt a hűtőm mert leesett a duda a helyéről és beszorult a hengerfej és a hűtő közé. 4-5 hét telt el amig megjött a hűtő és nem 2 hét! Egyik haveromnak van garis gondja a blokkal, már hónapok óta áll a motorja (SV650S K6)!
Szintén a Motorrevüben volt Hyosung GT650-es teszt és asszem szintén 24E km után nagyon jó állapotban volt a blokk és egyébként pisa pénz hozzá az alkatrész (az SV-vel szemben). Mivel a blokk SV koppintás ezért különösebb meglepetést nem tartogat. Most a félidomos változat ára verhetetlen! Én is dilemmába lennék a helyedben. Formára az SV nekem jobban tetszik, de technikailag nincs nagy külömbség a két motor között. Bár az SV összeszerelése, kidolgozása, részletei kicsit összeszedettebb, igényesebb...
Választhatsz a kiforrt SV és a kicsit ratyibb jóval olcsóbb Hyosung közül. Egyébkén én imádtam az SV-met nem akarok egyik mellett sem érvelni.
Én így látom az SV-Hyosung helyzetet.
Hali!
Én másfél éve voltam hasonló dilemmában!Kipróbáltam egy hyo....t! és azt mondtam ,hogy nem is olyan rossz gép! De......nagyon gondold át amit most itt leírok!A motor revü tartós tesztjében 24000km nél leszakadt A SZELEP A HYOSUNG első hengeréről!Kiderült, hogy tervezési/érted tervezési,nem egyedi/ hibáról van szó! Ráadásul ez egy gyengített cruiser volt! Egy átlag motoros 24 ezret a garancián túl motorozza ki! Tehát az egészet a tulajnak kellene fizetni! Ja és még egy fontos dolog! Eladni ezt a motort csak nagyon nagy buktával lehet! Nézd meg a használtmotorok.hu lapon az árakat! Aztán az sem utolsó,hogy ez a motor az sv koppincsa ami tutira nem olyan ,mint az eredeti/bármennyire ezt sulykolják a hyosung inportőrök/!Szóval hidd el megéri egy jól bevált, típus mellet dönteni!
Ne haragudj, hogy beleszólok, de mi az, hogy nem kaptok kiegészítőt az MT03-hoz? Csak be kell menni a legközelebbi Yamaha szalonba, és kb. 4 nap alatt bármit be lehet hozzá szerezni.
Ha azt mondták neketek, hogy nincs, akkor pancserek voltak.
További szép napot!
Én nem akarom befolyásolni a döntésed, bár nem tudom, hogy milyen választ vársz ebben a topicban
Ha nagyon nem tudsz dönteni, érdemes utánanézni, hogy melyikhez kapni több kiegészítőt/alkatrészt, mert egy idő után szükség lehet rá.
Ezt csak azért mondom, mert az SV-hez szinte minden van, legrosszabb esetben 2 héten belül, Hyosunghoz nem tudom. Sajnos arra is gondolni kell, hogy mi van, ha olyan kár keletkezik a motorban, ami üzemképtelenné teheti. Például: gondolom nem szivesen várnál egy fékkarra mondjuk 1,5 hónapot, csak mert felborult a moci és hopp, már vége is a szezonnak.
Ismerősöm scarabeoján megrepedt az olajpumpa deklije, 1500 forint a gyári új, csak éppen nem lehet kapni, pedig eléggé népszerü modell. De mondhatnám a bratyeszom MT03-as motorját, amire nem gyárt az ég világon senki kiegészítőket.
hali!
én most tervezek motorvásárlást, eléggé nagyon kezdő vagyok, és emiatt kérném ki a véleményeteket, hogy két motor között megy a "vita" . az sv-650s és a hyosung gt 650R. tudnátok segiteni h melyiket hogyan, mert annyira nem értek hozzá. h szerintetek melyiket vegyem?
köszike
Meg tudnád mondani, hogy kb mennyit változtatott ez az elektronika a motor teljesítményén?
Nekem más típushoz kellene, és kíváncsi lennék a tapasztalataidra, valamint arra ,hogy hol tudtad beszerezni. A linket néztem, de az online shop nem küld magyarországra ha jól láttam.
Két és fél éve hajtom a 650-es SV-met, és imádom, ezzel nincs is gondom. Mivel naponta kb. 60 kilométert megyek vele, ennek döntő részét autópályán, a gumim kezd hasonlítani egy kockára. Kell erre figyelni, veszélyes ez? Azért kérdezem, menrt mintha egyre jobban áncolna a hátsó, ah visszaváltok. Már elég jól érzem a motort, és merném is sokkal jobban dönteni, de állandóan az van bennem, hogy nehogy a kocka gumi miatt kimenjen alólam...
Más. Ma volt szerencsém egy gsxr 600-at vezetni. Nagyon tetszett, sokkal finomabb motornak tűnik mint az SV. Eddig nem volt alternatívája az 1000 SV-nem mint következő motor, de most elgondolkodtam. Voltatok már hasonló dilemmában?...
Tudod a távszerelés olyan mint a távgyógyítás, vagy a távszex! Nem működik!Vidd el a motorod egy szerelőhöz!
SV-s pólók
Mint exhyo (adataimnál látjátok) tulaj szólok bele a dolgokba! Sokkal olcsóbb a vásárlása, viszont az eladáson sokat buksz, de aladható. Én újrakezdőként vettem 2 éve, 1 évet használtam 10e km-t gond nélkül. A pesti importőrnél van európa második legnagyobb hyo alkatrész raktára (importőri infó!), és egyszer kellett nekem is sajna hozzá bal oldali lábtartó konzol váltókarral együtt, index, röhögtem mikor kifizettem a kevesebb mint 10e ft-ot szereléssel együtt...
Ezzel együtt volt több apró bosszantó technikai apróság, ami nem befolyásolta a motorikus dolgokat, de bosszantó. Ha tök kezdő vagy és számít a pénztárcád akkor érdemesebb a hyot választani újonnan, mint egy használt sv-t, de ha van plusz párszázezred akkor új sv-t vegyél. A dizájn egyén függő (kövezzetek meg nyugodtan!) de a hyo sztem nagyon szép gép, újrakezdő mocisként egy új de olcsóbb gépet választanék most is (megint hyot: ár érték arány!), ha tudom, hogy 1-2 év múlva nagyobbra váltok. Ez a saját véleményem!
Nem akarlak elbizonytalanítani de én SV650S extulaj vagyok így kevésbé elfogult. Asszem a Full Gas elég korrekt cégnek mondható. Kilyukadt a hűtőm mert leesett a duda a helyéről és beszorult a hengerfej és a hűtő közé. 4-5 hét telt el amig megjött a hűtő és nem 2 hét! Egyik haveromnak van garis gondja a blokkal, már hónapok óta áll a motorja (SV650S K6)!
Szintén a Motorrevüben volt Hyosung GT650-es teszt és asszem szintén 24E km után nagyon jó állapotban volt a blokk és egyébként pisa pénz hozzá az alkatrész (az SV-vel szemben). Mivel a blokk SV koppintás ezért különösebb meglepetést nem tartogat. Most a félidomos változat ára verhetetlen! Én is dilemmába lennék a helyedben. Formára az SV nekem jobban tetszik, de technikailag nincs nagy külömbség a két motor között. Bár az SV összeszerelése, kidolgozása, részletei kicsit összeszedettebb, igényesebb...
Választhatsz a kiforrt SV és a kicsit ratyibb jóval olcsóbb Hyosung közül. Egyébkén én imádtam az SV-met nem akarok egyik mellett sem érvelni.
Én így látom az SV-Hyosung helyzetet.
W.
Én másfél éve voltam hasonló dilemmában!Kipróbáltam egy hyo....t! és azt mondtam ,hogy nem is olyan rossz gép! De......nagyon gondold át amit most itt leírok!A motor revü tartós tesztjében 24000km nél leszakadt A SZELEP A HYOSUNG első hengeréről!Kiderült, hogy tervezési/érted tervezési,nem egyedi/ hibáról van szó! Ráadásul ez egy gyengített cruiser volt! Egy átlag motoros 24 ezret a garancián túl motorozza ki! Tehát az egészet a tulajnak kellene fizetni! Ja és még egy fontos dolog! Eladni ezt a motort csak nagyon nagy buktával lehet! Nézd meg a használtmotorok.hu lapon az árakat! Aztán az sem utolsó,hogy ez a motor az sv koppincsa ami tutira nem olyan ,mint az eredeti/bármennyire ezt sulykolják a hyosung inportőrök/!Szóval hidd el megéri egy jól bevált, típus mellet dönteni!
Ne haragudj, hogy beleszólok, de mi az, hogy nem kaptok kiegészítőt az MT03-hoz? Csak be kell menni a legközelebbi Yamaha szalonba, és kb. 4 nap alatt bármit be lehet hozzá szerezni.
Ha azt mondták neketek, hogy nincs, akkor pancserek voltak.
További szép napot!
Ha nagyon nem tudsz dönteni, érdemes utánanézni, hogy melyikhez kapni több kiegészítőt/alkatrészt, mert egy idő után szükség lehet rá.
Ezt csak azért mondom, mert az SV-hez szinte minden van, legrosszabb esetben 2 héten belül, Hyosunghoz nem tudom. Sajnos arra is gondolni kell, hogy mi van, ha olyan kár keletkezik a motorban, ami üzemképtelenné teheti. Például: gondolom nem szivesen várnál egy fékkarra mondjuk 1,5 hónapot, csak mert felborult a moci és hopp, már vége is a szezonnak.
Ismerősöm scarabeoján megrepedt az olajpumpa deklije, 1500 forint a gyári új, csak éppen nem lehet kapni, pedig eléggé népszerü modell. De mondhatnám a bratyeszom MT03-as motorját, amire nem gyárt az ég világon senki kiegészítőket.
Szal jól fontold meg..
én most tervezek motorvásárlást, eléggé nagyon kezdő vagyok, és emiatt kérném ki a véleményeteket, hogy két motor között megy a "vita" . az sv-650s és a hyosung gt 650R. tudnátok segiteni h melyiket hogyan, mert annyira nem értek hozzá. h szerintetek melyiket vegyem?
köszike
-De Pretto villarugó előfeszítő 10.000.-
-Bitubo XZE11 hátsó rugóstag 60.000.-
-G-Pack speed box 15.000.-
-Goodridge fémfékcső + fitting 10.000.-
-Hyperpro hátsó rugó 10.000.-
-Akrapovic titán rendszer + K&N sportlégszűrő + Dyno Jet Kit 100.000.-
Biondi dupla buborékos plexi (új) 12.000.-
Érdeklődni:
06-30-9249-718
Eladó régi típusú Sv gyári indexek, 4db. az elsők dupla szálasak, akár helyzetjelzőt is lehet beléjük rakni.