Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Én teljesen odáig vagyok az SV 650 ért, és kb 1 hónap mulva lesz aktuális az első Mocim megvásárlása... A problémám csak az hogy én teljesen kezdő vagyok! nyáron lett meg az A kor. jogsim... De én azt hiszem mindenképp egy sv szeretnék, már ki is van nézve egy 2004 es sv650, ami nem s-es, az egyik kérdésem az lenne hogy a fejodomon kívül van e valami különbség az s es és a sima változat közül... a Másik nagy kérdésem pedíg az lenne hogy mennyire lesz nekem alkalmas az sv megtanulni motorozni? (A családomban több motoros van, ezen nőttem fel, szal láttam már motort, de jobb ha abszolult kezdőnek hívunk még engem!) Mennyire kezes és mennyire agresszív a gázadásokra? Szóval ha megtennétek hogy kimondjátok: Nem kell félned, mindenben partner lesz az sv! nah azt nagyon megköszönném! Itt beszéltetek olyanokról, hogy egyből nagymotor, hogy ne kelljen cserélgetni...kicsit én is így gondolkozom, a másik meg hogy nekem lehetőségem sem lesz lecserélni 5-6 évig! szóval itt egy újabb kérdés: mennyire megbízható az sv? 5-6 évi használatig, teljeskörű szerelem és mindenfajta ellátás mellett? Köszi szépen...
Bejárattam! Szerdán viszem ezres szervízre! Össze kellene hozni a gurulást!
Megunni? He elkened közúti forgalomban a gumi szélét és a térded lerakod kanyarban akkor már megunhatod! Az, hogy meg rángat 110 fölött a szél az pedig csak egy fizikai határ! De az én hittvallásom: "LÉGY FÉRFI ÉS KÜZDJ A SZÉLLEL!" Gs-el is (Csupasz) lazán lehet tartósan motorozni 150-160 felett! Minden tőled függ! Én nekem ha nem jött volna egy iszonyatosan jó áron akciós SV akkor még mindíg a GS-el karikáznék! Amúgy minden a TE technikádon múlik! Van itt a fórumon egy srác (RockandyRoll) aki egy 125-ös CBR -el elég komolyan aláz 400-as 600-as motorral rendelkező embereket kanyarban! Köztük sajnos engem is, és ismerek olyan embert is akinek, csak középen kopik a gumija mert idézem: "FÉLEK A KANYARTÓL" pedig GSX-R 750-el száguldozik(megjegyzem csak egyenesben)!
Nem a motor mérete a lényeg, hanem ,hogy mit tudsz te!
Az meg,h egy barátod vigyázott a motorra! Sok ismerősi kapcsolat ment már rá a késöbbi vitákra!
Ja valamit valamiért! De ez nem ellene szol! Ha ugyanugy használod mint egy 500-ast akkor szinte ugyan annyit fogyaszt, ugyanugy tartós a gumi.Persze ez illuzió, de majdnem stimmel. Én többször mértem 5 l alatti fogyasztást akár 2 személlyel is, igaz nem csőgázon mint sokan, de azért egy GS nél jobban mentem.
Én is igy gondoltam mint Te, de legalább volt elötte egy GS-em.Én is ovatosan használom az 1000-est,max. sebességben megyek egy kicsit gyorsabban mint egy GS-el. A gép viszont egy álom, lenyügöző a gyorsulása egy auto sem ellenfél az utakon(Porschékat meg Ferrárikat most haggyuk).
Nem tudom mi másra vagy még kiváncsi, hiszen te SV-ben gondolkozol.
Érdeklődve olvastam ezeket az í­rásokat. Persze mindenkinek mások a tapasztalatai nagymotor ügyben, úgyhogy íme az enyém:
kb. egy évvel ezelőtt ugyanazon dilemmáztam, mint Te. Azután vettem egy SV1000S-t. És nem bántam meg. Igen, ez egy erős gép egy kezdőnek (20 éve nem ültem motoron, az is Simson volt). De nem hiszem, hogy nehezebb lenne kezelni, mint egy 650-est. Viszont sokkal nagyobb évezetet tud nyújtani annak, aki szereti a sebességet és a gyorsulást, a sportosabb stílust (a kisesvé sajnos kevésbé robbanékony és a 200+ sem igazán esik jól neki. De igazából annak ajánlható, aki FEJBEN fel tud nőni hozzá!
Költségek: az ezres fenntartása (használattól függően) elég drága lehet. Jobban eszi a gumit, a féket és persze a benzint. De valamit valamiért.
Az igazsághoz tartozik, hogy alaposan lezúztam magam vele, de ez egy 650-el valszeg pont úgy megtörtént volna. A közút veszélyes üzem.
Heló Piet!

Nem mondom,hogy rossz moci a gs 500!Csak azt akarom mondani,hogy pl.: a gs 500 egy olyan moci amit azért meg lehet unni.És nekem nem igazán van kedvem sűrün cserélgetni a gépeket.Akkor inkább kezdem óvatosan egy nagyobbal minthogy 1,5-2 évente csere bere.Hát ezt akarom ecsetelni naggyából.
Ha már 1000-d van ínál némi tapasztalatot róla?Köszi!
Üdv.:Nagyi
Bocs de lemaradtam! Milyen motorjaid is voltak? Mert hogy a GS-el vizsgáztál az rendben van, én is azzal mentem és olyan volt mint egy MZ- fordulkony kezes! Deazzal még ugye nem motoroztad ki!
Én másfél évet mentem 9500km-t a GS-el és ma már belátom hogy túl korán cseréltem le, még lett volna mit tanulnom vele, amit az 1000-emen nem merek megcsinálni. Persze én a korom miatt más vagyok: késön kezdtem(2004-ben), kevés tapasztalattal vettem a szinte legerősebbet.
Sziasztok!

Köszi mindenkinek a javaslatokat sok igazság van bennük.Budmyke-nak annyit,hogy gs 500-on
csináltam a vizsgám.Nagyon jó kis moci.Ahoz képest ,hogy nincs még 50 ló sem elég szépen megy.
Viszont a burkolatlan változatáról 110 fellett le akar szedni a szél.Hajlottam is felé,de szerintem azért ezt a gépet hamar meg lehet unni (1-2 év).És utána megint váltani.Persze rutin szerzés szempontjából jó kis gép.Mellette elég igénytelen kis moci.Karbantartás szempontjából.Azért vagyok nagyon rákattanva az 1000-re mert az egyik ismerősömnek van egy 3 éves és jobban vigyázott rá mint a saját szemére,és persze ugye ilyen embertől érdemes meg venni ezálltal teljesen meghülyített a gép.De lehet,hogy halgatok a töbségre és maradok a kissebbnél.Köszi mindenkinek!
Üdv.:Nagyi
Szia budmyke! Má megint nem jött össze! Ma is fenn voltunk Dobogókő- Lepence köruton
Már tényleg össze kéne hozni egy kis közös gurigát. Bejárattad már az SV-t?
Fontold meg a 650-est! Már csak a fogyasztás és a teljesítmény adó miatt is! Én úgy vagyok vele,hogy a létra az létra! Végig kell járni! Bár nekem se volt sok motorom (GS 500, SV 650) De nem szabad nagy ugrásokat bevállalni! Sok tapasztalat kell hisz sajnos egyre kevesebben vagyunk! Észnél kell lenni és tudd, hogy egy 125-ös gépel is iszonyatosat lehet borulni! Egy ezressel meg hatványozottabban nagyot!

Nem szólok bele a Te döntésed, de mindíg legyél észnél, mégha nem is a végsebesség a lényeg! Úgyis ki akarod majd próbálni, kanyarban, döntés, rinyacsík minimalizálás, gyorsulgatás, végsebesség! (Tapasztalat)

Röviden ennyi!

Üdv.: Bud!
Egyetértek! Az első komolyabb mocit csak kevesen tartják meg sokáig. Közben kialakul az érdeklődési kör, így a következő géppel már lehet hosszabb távra tervezni. (bár szerintem a 10 év kicsit sok)
Valószinü igazad van hogy nem lehet 10 évre mocit venni! De nem csak azért mert "kinövöd", hanem mert másfelé orientálodik az ember: lehet hogy inkább turázásra kell, lehet hogy inkább a döntögetés a fontos , lehezt hogy páyamester akarsz lenni .vagy inkább csak a városban?De az is leht hogy veszel egy jó nagyot aztán kiderül hogy többre mennél egy kisebbel, mert kezesebb, könnyebb.Vagy kényelmes turát veszel és csodálkozol hogy 140nél lefuj a szél
Szoval az ember mindig mást akar és azért nem lehet 5 motorja . . bár nem is lenne rossz.
Nem a végsebesség a baj,hanem egy 1000-es (nem sport) egy nehéz dög egy teljesen kezdőnek.Mellesleg Egy kisebb gép könnyen kezelhetőbb,meg kényelmesebb,ezért érdemes egy túra géppel kezdeni.Városban sokat kell foglalkozni egy nagy gép kezelésével.10 évig meg biztos nem lesz meg egy moci.
Heló!

Köszi neked is a választ!Bár nem volt valami barátságos.Én is így vélekedtem annak idelyén.
Friss jogsi aztán egyből 1000-es meg nagyobb moci.De a véleményem az ,hogy 600-sal is tudsz akkora hülyeséget csinálni mint 1000-sel,vagy 1300-sal.Ez attol függ,hogy mekkora ökör vagy!
Természetesen számít a rutin.Ez nem vitás.Engem speciál nem a végsebesség érdekel.
Hát röviden ennyi!
Üdv.:Nagyi
Szia Morpheus!

Köszi szépen a normális választ!Még annyi lenne,hogy neked milyen van?650-es vagy 1000-es?
Ha netán 1000-es akkor mik a tapasztalatok?A hosszútávot 5-10 évre gondoltam.Ha kissebbnél maradok akkor nem sv lessz hanem valami 600-as 100-ló körüli.pl.:hornet,gsr,fz6
Munkatársam vett most egy 900-as hornettet.Gyönyörü egy jószág.Még esetleg ez benne lessz a pakliban.Viszont az bisztos,hogy használt lessz.Ha a vásárlásával kapcsolatban van valami jó tanácsod
(SV 1000),hogy mire érdemes oda figyelni,akkor azt megköszönném!

Üdv.:Nagyi
Bírom az ilyen egyből 1000-est veszek,650-es nem érdekel dumát.A te tudásos talán,esetleg még elmenne egy "kis" 650-eshez. Bár lehet,hogy már egy képzett Rossival állok szemben,akkor nem szóltam.
Motorvásárlás előtt én is így gondolkoztam pont mint te. Jó sok időt kihagytam motorozással, de aztán sikerült akciósan beszereznem egy kis 650-est, tehát az 1000-ről lemondtam.
Aztán rájöttem, hogy még ezt sem tudom kihasználni, nemhogy egy ezrest.
Sok olyan kezdő van, aki felül egy ezesre (mert ugye a bankok mostmár ész nélkül ontják a hiteleket),
aztán adódik egy kis közlekedési gebasz, ami ráébreszti őket, hogy talán egy kissé meggondolatlan volt ez a motorvásárlás. A használtmotorok között ezért van sok fiatal nagyköbcentis motor, amit max egy szezont használtak, vagy még annyit sem.
Szóval érdemes ezt jól átgondolni...
Üdv mindenkinek!

Egy kis segítségre lenne szükségem!Motor vásárlás elött álok és a pakliban benne van az SV1000-s is.
A kérdésem az 1000-es tulajokhoz irányul első sórban.A kérdés:nem olyan régóta van meg a nagymotorra a jogsim,és érdekelne hogy érdemes -e 1000-est venni?A 650-es nem érdekel.Mik a tapasztalatok a motorral kapcsolatban?Meg lehet-e emelni a kormányt valahogy,és ha igen akkor kb mennyiben lenne?
Nagyon tetszik az SV csak egy gondom van vele,hogy feküdni kell rajta.Ezért szeretnék változtatni a kormányon.Egy kicsit kényelmesebbé tenni.Olyan mocit akarok venni amit hosszú ideig megtartok.
Ezért nem akarok kissebbet venni hátha idővel kinövöm aztán megint csere + macera stb.stb.stb...
Előre is köszi mindenkinek! Üdv:Nagyi01
Ja,meg ha lesz egy kis időm,gyártok rá egy-két karbon cuccot/sárvédő,láncvédő.../.
Köszi.Kipufógó és jogsi.Jövő hét végén rutin vizsga.
Üllőn a Suzuki Gaálnál.Viszonylag jól lehetett alkudozni,meg a King Road-ból elvitted előlem .
Gratulálok! Sok balesetmentes kilométert kívánok! Nagyon szép a motor, már csak a kipufogót kell lecserélned, és akkor teljes lesz az összkép.
Túl az ezren! Szerdán szervíz!
Nem sok ilyen szinű van! Hol vetted? SZÉÉÉÉP!