Tudna valaki segíteni? Bukógommbát szeretnék gyártani a mocimra, de fogalmam sincs, mennyire lóg ki a váztól.
Valaki tudna adni egy méretet, hogy a jobb és bal oldalon mekkorák?
Mint azt pár sorral lejjebb olvashatod, Castrol Superbike 10W50-es olaj az egyik legjobb. Alkatrészt kedvezően fórumokon, internetes aukciókon és bontókban tudsz mazsolázni. Csak írd le, mire van szükséged.
Hát nemtudom én prbáltam most egy Hyosungt GT650R-t 2005-s van benne 10e km most az ezreshez hasonlítva a negatívumok: sz@r a futómű, harmatgyenge a fék, csörög,zörög a blokk, szarabb a váltó.
Nekem annyira nem jött be de mondom ez az ezreshez hasonlítva
Sziasztok! Nem tudom ki mennyire használja a buszsávot motorozásra, de én már sokszor elgondolkodtam a tűző napon a kocsisorok közt állva, hogy azt biztos azért üres, hogy én ne kapjak hőgutát! :D Az tartott eddig vissza, hogy azt hallottam, hogy a Rákóczi út és az Erzsébet híd is be van kamerázva és keményen büntetik a dolgot. Nektek mi a tapasztalataitok?
Ennyi pénzért ezt kapod. Ha Japán szintű lenne, akkor Japán ára is lenne. Majd ha ezek is elmennek mindennemű hiba nélkül annyit mint az SV (72.000km), akkor elhiszem hogy ilyen szintre jutottak.
Nem fikázás, egy valamivel alacsonyabb technológia és színvonal alacsonyabb áron. Bár megjegyzem a K6-os SV nemrég még 1,5 volt szal igazából árkülönbség már nem nagyonv an, e mellett viszont nem értem mirét vesz valaki Hyo-t, amit utána eladni se tud. Mondjuk mostanában sajnos már az SV-t sem lehet mert oylan sok lett belőle is, meg úgy átlag használtmotorból is, mivel az emberek 2-3 év után túladnak rajtuk, így a motorok száma akárhogyan is, de jelentősen nő.
Hali!
Motorrevü 2007. 05. 58.oldal:"Ezt azért gondoljuk, mert a korábbi hasonló hibák folytatásaként 19223 nál ismét megállt a kilométer számláló és nem műlödött a sebességmérő sem."........
....."Moldova kollégánk a váltóra is panaszkodott,a kapcsolás nehézsége miatt."...
Plussz még a szelepszakadás! Akkor most miről is beszélünk!?
Kiváncsi leszek a szétszerelés utánni állapot jelentésre! Előre lezsírozom ,hogy semmi nemü komoly hibát nem fog feltárni,mivel nem független műhelyben fog megtörténni!
Olvastam. Ott csak anyit írnak, hogy most 24000km-nél jár a tesztmotor, a szeleptörés azt hiszem a decemberi számban volt, fényképekkel illusztrálva.
Én is kíváncsi leszek az ezresre!
Hali!
Olvasd el a Motorrevü juniusi számát 58.oldal!Én nem akarom fikázni a Hyot, mert nem elvetendő az ár érték aránya, és nekem minden mostani motor jobb mint a régi keletiek/látom neked is volt-van benne részed/, de az biztos, hogy még van hova fejlődni a gyárnak!Különben én is kíváncsi vagyok az ezresére! Állítólag 2008-ban piacra dobják! Vajon ennek a tipusnak is lessz konstrukciós hibája?
Nem 24000km-nél szakadt le a Hyosung kipufogószelepe, hanem 15000 környékén, de én sem tudom már pontosan.
Akinek már nem volt garanciás a motorja, annak is garanciában ingyen cserélték az alkatrészeket.
Ez a hiba a 2006-os évjárattól(fekete vázas) nem fordul elő, mert módosítottak a szelepvezetőkön.
Egy haver 2005-ös Hyo-ján most szállt el a szelep, másfél hét alatt megcsinálták a gépet gariban.
Egyébként megelőző jelleggel is javítják a hibát, ha a tulaj jelentkezik a szervízben.
A motor nem az SV koppincsa, csak hasonló. pl. nem siklócsapágyas a főtengely, hanem görgös csapágyas.
A többiben igazad lehet, bár én sokáig meg szeretném tartani az enyémet, mert nagyon meg vagyok vele elégedve, és ezt a pénzt megérte bőven.
Valaki tudna adni egy méretet, hogy a jobb és bal oldalon mekkorák?
Kis segítséget kérnék, most vettem egy 2002-es suzuki sv 650s-t. Hol tudok kedvező áron alkatrészekhez jutni hozzá? Milyen olajat ajánlanátok bele?
Köszönettel: SAS 1.
SV-s pólók
Az a rendszer az autósokra lett kiélezve
Nekem annyira nem jött be de mondom ez az ezreshez hasonlítva
De nálam egy darabig fix,hogy marad az SV! Egyszerűen nem tudok vel betelni! IMÁDOM, és áldom az eszem, hogy nem tudtam magam rábeszélni a Hyo-ra!
Nem fikázás, egy valamivel alacsonyabb technológia és színvonal alacsonyabb áron. Bár megjegyzem a K6-os SV nemrég még 1,5 volt szal igazából árkülönbség már nem nagyonv an, e mellett viszont nem értem mirét vesz valaki Hyo-t, amit utána eladni se tud. Mondjuk mostanában sajnos már az SV-t sem lehet mert oylan sok lett belőle is, meg úgy átlag használtmotorból is, mivel az emberek 2-3 év után túladnak rajtuk, így a motorok száma akárhogyan is, de jelentősen nő.
Motorrevü 2007. 05. 58.oldal:"Ezt azért gondoljuk, mert a korábbi hasonló hibák folytatásaként 19223 nál ismét megállt a kilométer számláló és nem műlödött a sebességmérő sem."........
....."Moldova kollégánk a váltóra is panaszkodott,a kapcsolás nehézsége miatt."...
Plussz még a szelepszakadás! Akkor most miről is beszélünk!?
Kiváncsi leszek a szétszerelés utánni állapot jelentésre! Előre lezsírozom ,hogy semmi nemü komoly hibát nem fog feltárni,mivel nem független műhelyben fog megtörténni!
Olvastam. Ott csak anyit írnak, hogy most 24000km-nél jár a tesztmotor, a szeleptörés azt hiszem a decemberi számban volt, fényképekkel illusztrálva.
Én is kíváncsi leszek az ezresre!
Olvasd el a Motorrevü juniusi számát 58.oldal!Én nem akarom fikázni a Hyot, mert nem elvetendő az ár érték aránya, és nekem minden mostani motor jobb mint a régi keletiek/látom neked is volt-van benne részed/, de az biztos, hogy még van hova fejlődni a gyárnak!Különben én is kíváncsi vagyok az ezresére! Állítólag 2008-ban piacra dobják! Vajon ennek a tipusnak is lessz konstrukciós hibája?
Akinek már nem volt garanciás a motorja, annak is garanciában ingyen cserélték az alkatrészeket.
Ez a hiba a 2006-os évjárattól(fekete vázas) nem fordul elő, mert módosítottak a szelepvezetőkön.
Egy haver 2005-ös Hyo-ján most szállt el a szelep, másfél hét alatt megcsinálták a gépet gariban.
Egyébként megelőző jelleggel is javítják a hibát, ha a tulaj jelentkezik a szervízben.
A motor nem az SV koppincsa, csak hasonló. pl. nem siklócsapágyas a főtengely, hanem görgös csapágyas.
A többiben igazad lehet, bár én sokáig meg szeretném tartani az enyémet, mert nagyon meg vagyok vele elégedve, és ezt a pénzt megérte bőven.