Akkor én tankolok a motorba, te tedd fel a kiput, aztán gyerünk!
Ha nincs ami kijöjjön rajta, akkor hiába van fent.....
Nekem inkább legyen ami kijön, csak jöjjön!
Sziasztok!
Megválok szeretett sv 650-es gépemtől.
2006-os, 12500km-es vezetett szervízkönyves(frissen szervízelve)
karc- és sérülésmentes nagyon szép állapotú.
Extra: Bukógomba, F.Fabri plexi
A Bódist én is csak ajánlani tudom! Tapasztalataim nekem is hasonlóak voltak: gyönyörű hang, alsó és középtartományban erőssebb volt a gép. (bár lehet, hogy csak én éreztem így )
A hazai sorozatgyártású dobok közül egyedül a Bódis tesz hozzá érdemben a motorhoz. A többinél a fent jelentkező lóerőtöbblet az akadálytalanul (és szabályozatlanul) kiáramló gáz miatt van, ugyanezen okból lesz gyengébb és főleg nyomatékszegényebb alul és középen a vas.
Pedig egy normális dob ilyen. Olyan nyitott csövet, aminek csak hangja van és a legvégén egy kicsit tovább pörög, bármelyik sufniban össze lehet ütni.
Van olyan gyártó, aki "bizalmasan" elárulja neked, hogy az ő dubjuk valójában egy Yoshimura koppintás. Nos ez a cég pl. valóban olcsón árul jó hangú dobokat, de itt meg is áll a tudomány. Persze akad kivétel is, egyedi igények alapján elkészítve. De a többség csak akkusztikai tuning. Ami persze utcai használatra, különösen városban bőven elég, sőt, kötelező biztonsági tartozék!
Ha nincs ami kijöjjön rajta, akkor hiába van fent.....
Nekem inkább legyen ami kijön, csak jöjjön!