Szerintem csak elírás, de ha 2003-as, akkor az első műszaki 2007-ig, a második pedig 2009-ig érvényes.
bár lehet, hogy 2003-as, de csak 2004-ben lett forg-ba helyezve.
A fekete 2003-as , 2000 km az elég szépen néz ki a képen.
Bár elég furcsa a 2 tulaj 2000 km. és ha 2003.06 havi, hogy lehet a vizsga 2008.09-ig érvényes ?
És a műszaki adatoknál a 2 ütemű , hengerenként 8 szelep sem semmi
Köszönöm sv/1a segítséget!
Sajnos meg kellet húznom a határt, így max 1.1 mill. igazából 600+ hitel
ezeket néztem, amik tetszenek és árban is jók: sv/2sv/3sv/4
Sziasztok! Én még új vagyok itt.
Tegnap adtam el a 400-as Banditomat, és szeretnék venni helyette egy SV 650-et.
Szeretnék minél fiatalabb, minél kevesebbet futott motort venni, max 1.100.000 Ft-ért.
Az lenne a legjobb, ha már a szögletes lenne, tehát 2003. utáni.
Kizárólag az idom nélküli érdekel, mert az idomosat már nem tudnám elhelyezni a tárolóban, illetve nekem kényelmesebb, hogy egyenes háttal ülök rajta.
Szeretném a segítségeteket kérni, hogy mire kell odafigyelni használt sv vásárlásakor, milyen típus- és egyéb hibákkal találkozhatok. Nem szeretnék egy széthajtott, összetört, "szétegykerekezett" motort venni!
Előre is köszönöm a segítséget!
Itt a Bandit, ami már sajnos nincs meg:
Én a TDM-et választanám,bár enyhe terepen a Suzuki jobb.Fogyasztás:TDM 5-6 liter országúton,110-140-es tempónál.A Freewind is ilyesmi lehet,bár lehet ott jobban megugrik a fogyi nagyobb tempónál.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni motor átlag fogyasztással kapcsolatban. Az egyik gép egy Yamaha tdm 850
81 lóerövel a másik egy Suzuki xf 650 freewind 44 lóerövel. Azt szeretném megtudni, átlagos használat mellett ezek a motorok mennyit esznek benzinből. A válaszokat elöre is köszönöm.
voltatok együtt gurulni?
nehogymá szégyenbehozd az SV-t h hagyod magad lenyomni
Na jó tudom h még bejáratós meg még neked is szoknod kell.....
Kár h eladtam az SP-t azért azzal már tudtam én is szépen karcolni Nem volt ellenfél
Szia!
Nem lehet olyan rossz motor, mert ugye kimész motorozni és 10 motorból legalább 5 SV ami szembe jön! (Erős tulzással) Én második motornak vettem, de még ígyis megijeszt néha egy két dolog amit a réginél (GS 500) nem tapasztaltam! Az injektornak köszönve kicsit jobban ugrik és ezzel érdemes picit észnél lenni! A S-es verzióval szemben annyi a külömbség, h magasabban van a kormány, ugye nincs fejidom, és akármilyen fura,de az S-es ről leérek a N-es ről pedig csak az alacsonyabb üléssel! (Jó nem vagyok vmi óriás) Elsőnek lehet,h kicsit nagy és korlátozott jogsival még rizikós is! Bár van lepapírozott (25kW-os) SV de a méretei attól még megmaradnak! A súlyával nem lesz gondod, mert iszonyú jó az eloszlása, a fogyasztás átlagosnak mondható, de ez függ a csuklódtól is!
Nem lebeszlni akarlak,de a létra az létra, nem baj ha végig lépsz elötte legalább egy lépcsőfokot!
bár lehet, hogy 2003-as, de csak 2004-ben lett forg-ba helyezve.
Bár elég furcsa a 2 tulaj 2000 km. és ha 2003.06 havi, hogy lehet a vizsga 2008.09-ig érvényes ?
És a műszaki adatoknál a 2 ütemű , hengerenként 8 szelep sem semmi
Sajnos meg kellet húznom a határt, így max 1.1 mill. igazából 600+ hitel
ezeket néztem, amik tetszenek és árban is jók:
sv/2sv/3sv/4
Nézd meg ezt:
null
SV650 - évjárat 2006, 3200 km, ár 1269000 Ft.
Bár ennyi pénzért lehet, hogy 1 hengeres vagy kettőből rakták össze
Tegnap adtam el a 400-as Banditomat, és szeretnék venni helyette egy SV 650-et.
Szeretnék minél fiatalabb, minél kevesebbet futott motort venni, max 1.100.000 Ft-ért.
Az lenne a legjobb, ha már a szögletes lenne, tehát 2003. utáni.
Kizárólag az idom nélküli érdekel, mert az idomosat már nem tudnám elhelyezni a tárolóban, illetve nekem kényelmesebb, hogy egyenes háttal ülök rajta.
Szeretném a segítségeteket kérni, hogy mire kell odafigyelni használt sv vásárlásakor, milyen típus- és egyéb hibákkal találkozhatok. Nem szeretnék egy széthajtott, összetört, "szétegykerekezett" motort venni!
Előre is köszönöm a segítséget!
Itt a Bandit, ami már sajnos nincs meg:
Segítséget szeretnék kérni motor átlag fogyasztással kapcsolatban. Az egyik gép egy Yamaha tdm 850
81 lóerövel a másik egy Suzuki xf 650 freewind 44 lóerövel. Azt szeretném megtudni, átlagos használat mellett ezek a motorok mennyit esznek benzinből. A válaszokat elöre is köszönöm.
Tudtok valahol olcsón sv 650-re hasidomot. Voltam a Full-gas-nál és azt mondták hogy 43.000!
NA, annál olcsóbb kellene...
Bejáratódott!
nehogymá szégyenbehozd az SV-t h hagyod magad lenyomni
Na jó tudom h még bejáratós meg még neked is szoknod kell.....
Kár h eladtam az SP-t azért azzal már tudtam én is szépen karcolni Nem volt ellenfél
Nem lehet olyan rossz motor, mert ugye kimész motorozni és 10 motorból legalább 5 SV ami szembe jön! (Erős tulzással) Én második motornak vettem, de még ígyis megijeszt néha egy két dolog amit a réginél (GS 500) nem tapasztaltam! Az injektornak köszönve kicsit jobban ugrik és ezzel érdemes picit észnél lenni! A S-es verzióval szemben annyi a külömbség, h magasabban van a kormány, ugye nincs fejidom, és akármilyen fura,de az S-es ről leérek a N-es ről pedig csak az alacsonyabb üléssel! (Jó nem vagyok vmi óriás) Elsőnek lehet,h kicsit nagy és korlátozott jogsival még rizikós is! Bár van lepapírozott (25kW-os) SV de a méretei attól még megmaradnak! A súlyával nem lesz gondod, mert iszonyú jó az eloszlása, a fogyasztás átlagosnak mondható, de ez függ a csuklódtól is!
Nem lebeszlni akarlak,de a létra az létra, nem baj ha végig lépsz elötte legalább egy lépcsőfokot!