Sziasztok.
Eddig szerencséssen megúsztam bukferenc nélkül pár szezont ,de ma sikerült szegény vasat mosás közben elfektetnem . Amire szükségem lenne ha vkinek van elfekvőbe egy bal első index(gondolom egyforma az összes), és egy kuplung kar, vagy ha tudtok vmi elérhetőséget honnan tudnám beszerezni(bontó) azt megköszönném.
Hali!
Én ilyet még nem tudtam produkálni!Felfele 2 és 3 közt míg bejáratós volt néha sikerült lyukat váltani,de idővel ez is kisimúlt! Most ahogy visszagondolok, ez is csak addig tartott amíg a bejáratós híg olaj volt benne!
Lehet, hogy hülye kérdés következik, de előre is köszi a választ.
SV650-en időnként lukat váltok hármasból lefelé kettesbe, amiből általában csak úgy lehet kimászni, hogy picit ráengedem a kuplungot, és akkor kiugrik... Ez normális dolog?
Látod milyen rojtosa gumija, nem én sütöttem meg De az enyémen is felholyagosodott a gumi mert mentem a Thunderacéval is egy menetet (5 kört) és a társaság csak egyszer előzött meg
Ja én mindenkinek integetek! mert én egy rendes motoros vagyok
1-én a Hringen kiprobáltam az SV-t Elég szokatlan volt mert minden váltáskor rángatott, nem vagyok hozzászokva ilyen kalapácsütésekhez. de biztos hamar meglehet szokni. Végül is elég erős volt, jól gyorsult és igazi motorzakatolása van, nem ugy mint az enyém az olyan mint egy olajozott Singer varrógép. Sajna csak a felvezetők között lehetett menni 60-al! Ez még egy icipicit nekem is kevés volt
Igen én voltam! Meg is álltam mert megkerestem apósom Swiftjének lökháritódarabját Aztán voltam Dobogókön is.Akkor te szántó felé mentél ugye? sajna nem vettelek észre
Igen de ő maga gyártja, nekem is tőle van.
Haverommal beszéltünk róla hogy nehéz ügy egy ilyen bukógomba! nem lehet túl erős mert még a blokk sarkát is kitépi, de puha se mert akkor nem ér semmit. szoval sok tapasztalat kell hozzá meg minőségi követelménynek kell megfelelni. Az enyém még nem került bevetésre de Tomi mondja hogy jól bevált a saját gyártmánya.
Jóbarátom most vett egy SV-1000-est (2006-os modellt) és szeretnénk hozzá bukógombát gyártani. Nincs véletlenül rajzotok SV-1000-hez való bukógombáról?
Az ActEvo tényleg kevés pályára, az R4-el viszont szar lesz a váltó. Nekem most Valvoline Durablend van benne és eddig úgy tűnik, hogy műxik a dolog. (Az idén eddig kb. 1000 pályakm van benne.)
Amint írtam is...már eleve semmi nem történt a kulcs elforditásával,
nem a benzinpumpa nem indult.
Szóval a sztori vége az lett, hogy miután a haverom 3 napig szenvedett vele,
ma felhivott hogy nézzek át...
Átmentem, tettünk vettünk, beöltöztem játszósba és felkészültem, hogy átnézem saját szememmel is.
Elküldtem haverom valami szerszámért, közben megmozgattam ezt azt, rátettem a gyújtást, semmi...
Úgy hagytam a kulcsot és szépen elforgattam a kormányt a bal ütközőig...mire is, visszatért az áram
a gépezetbe!
Beinditottam és haverom meghallotta rohant is vissza hogy "mi a f*szt csináltam" , hogy beindult...
Még 1x köszi a válaszokat, minden jót Uraim, remélem minél többen jöttök elsején Kunmadarasra!
Ne vegyétek sértésnek,senkit nem akarok hülyének nézni,de a vészleállítót megnéztétek? Mert azzal már sokan megszívták,hogy úgyfelejtik,esetleg nem működik.
Eddig szerencséssen megúsztam bukferenc nélkül pár szezont ,de ma sikerült szegény vasat mosás közben elfektetnem . Amire szükségem lenne ha vkinek van elfekvőbe egy bal első index(gondolom egyforma az összes), és egy kuplung kar, vagy ha tudtok vmi elérhetőséget honnan tudnám beszerezni(bontó) azt megköszönném.
3-bol 2-be meg nem sikerult. Olyan mar volt hogy 4-bol 5-be, de lefele meg nem. Ez az 1000-re vonatkozik.
Én ilyet még nem tudtam produkálni!Felfele 2 és 3 közt míg bejáratós volt néha sikerült lyukat váltani,de idővel ez is kisimúlt! Most ahogy visszagondolok, ez is csak addig tartott amíg a bejáratós híg olaj volt benne!
Lehet, hogy hülye kérdés következik, de előre is köszi a választ.
SV650-en időnként lukat váltok hármasból lefelé kettesbe, amiből általában csak úgy lehet kimászni, hogy picit ráengedem a kuplungot, és akkor kiugrik... Ez normális dolog?
Köszi és üdv
1-én a Hringen kiprobáltam az SV-t Elég szokatlan volt mert minden váltáskor rángatott, nem vagyok hozzászokva ilyen kalapácsütésekhez. de biztos hamar meglehet szokni. Végül is elég erős volt, jól gyorsult és igazi motorzakatolása van, nem ugy mint az enyém az olyan mint egy olajozott Singer varrógép. Sajna csak a felvezetők között lehetett menni 60-al! Ez még egy icipicit nekem is kevés volt
Haverommal beszéltünk róla hogy nehéz ügy egy ilyen bukógomba! nem lehet túl erős mert még a blokk sarkát is kitépi, de puha se mert akkor nem ér semmit. szoval sok tapasztalat kell hozzá meg minőségi követelménynek kell megfelelni. Az enyém még nem került bevetésre de Tomi mondja hogy jól bevált a saját gyártmánya.
Jóbarátom most vett egy SV-1000-est (2006-os modellt) és szeretnénk hozzá bukógombát gyártani. Nincs véletlenül rajzotok SV-1000-hez való bukógombáról?
Előre is nagyon köszönöm a segítséget!
Üdv: Hamvasat
milyen olajat használjak ha néha rátévedek a pályára is mert a valvoline-töl kopog ha bemelegszik az actevotol nem kopog viszont páylára nem szeresse?
akkor?
Amint írtam is...már eleve semmi nem történt a kulcs elforditásával,
nem a benzinpumpa nem indult.
Szóval a sztori vége az lett, hogy miután a haverom 3 napig szenvedett vele,
ma felhivott hogy nézzek át...
Átmentem, tettünk vettünk, beöltöztem játszósba és felkészültem, hogy átnézem saját szememmel is.
Elküldtem haverom valami szerszámért, közben megmozgattam ezt azt, rátettem a gyújtást, semmi...
Úgy hagytam a kulcsot és szépen elforgattam a kormányt a bal ütközőig...mire is, visszatért az áram
a gépezetbe!
Beinditottam és haverom meghallotta rohant is vissza hogy "mi a f*szt csináltam" , hogy beindult...
Még 1x köszi a válaszokat, minden jót Uraim, remélem minél többen jöttök elsején Kunmadarasra!
Köszi a tippet! Pedig még garanciális a gép, de csak szerdán foglalkoznak vele.
Amúgy Érden lakunk, köszi a felajánlást!