Arra is gondolni kell,ha majd eladod,és te megőrzöd azt az állapotot,amikor te vetted,akkor biztos konyebb lesz eladni a karcmentes,mint amelyikkel már buktak.
Ez a tapéta dolog tényleg jó ötlet! Nekem is az a bajom,hogy a térdemmel ledörzsölöm a fényezést!Még csak egy szezont mentem a motorral és már látszik a tankon a kopás!Amúgy gratula szép helyeken jártál!
Igértem tehát küldöm a képeket végre! Némi unokahug szennyeződéssel ellátott motor a bogár lemosó folyadék nem szedte le ezért erőszakot kellett alkalmaznom! De nélküle szebb!
Hogy V2-őt nem lehet széthajtani? Hát pedig éppenhogy de. Ha hajtod a V2 hamarabb széthullik, mivelhogy nem erre van tervezve, ez nem supersport gép. Nagyobb a köbcenti hengerenként, nagyobb nyomaték van benne.
Hasidom ügyben keresd tökit: tokimtom@vnet.hu - olcsó, fényezett, jó minőségű.
Sziasztok! SV1000S-hez keresek tankbőrt nagy erőkkel... nem szeretném szénné karcolni a fekete tankot a bőrruha térdével... Ha tudna valaki segíteni annak nagyon örülnék... A Corsaro elméletileg tud rendelni de 33.000.- kicsit sok érte szerintem.
Szerintem áldozz rá még két kilót és vegyél egy k6-os csupaszt! Én 1,5 be vettem és pont egy hete van nálam! Asszem egy-két kereskedésben van még! Szemelyesen meg sírhatsz extrákért!
Ismét érdekelne a véleményetek
Most szeretnék majd (egyszer talán ) SVt venni, és ki is néztem kettőt, ugyanolyan árban (1,3m), az egyik K4 a másik K5.
A K4-es (szép kék) nagyon szép állapotban van, sehol egy karc, stb, viszont extrák közül "csak" a bukógombát említhetném.
A K5-ösön (full fekete, színre ez jobban tetszik) van egy kisebb karc, horpadás nincs, de az eladó elég korrekt és elmondta, hogy bizony egyszer elcsúszott vele (nem 120-szal). A blokkon semmi nem látszik, azzal nincs gond, de a tankon a Suzuki jelnél látszik egy kb 1 négyzCM-nyi részen, hogy lejöt a festék és a jobb kormánycsutkának a vége picit letört. Van hozzá pár extra, megbütykölt raptor dob (mint egy ezresnek a hangja, de tényleg ), alsó idom, fém fékcső, iszonúan jól megy, és a hangja tényleg a legszebb, amit eddig hallottam. Ja, és fkete doboz is van benne.
Mindegyik hasonló KM-en áll, vezetett szervizkönyvvel.
Szívem szerint a K5-ös, kisebb sérülésekkel "megáldott" gépet választanám, persze még körülnézek a piacon, de szeretném kikérni a véleményeteket, hogy mennyire számítanak ezek a problémák, mennyire vigyázzak vele, stb? Hiszen az is igaz, hogy nem tudhatom, valójában mekkora volt az esés, melyik gépet mennyire hajtották (a V motorról azt hallottam, hogy nem lehet olyan könnyen széthajtani, mint a sorosakat) szervizzel át fogom nézetni, de ott sem tudnak sztem mindent kiszűrni. Vagy igen?
Ha viszont a K4-es mellett döntenék, akkor arra egy sportdobot fel kéne pakolnom, egy hátsó gumi kellene rá pár hónapon belül, mert az kicsit kopott, plusz egy alsó idom és akkor tartanánk ott, mint a K5-ös.
Mindkét eladó nagyon korrektnek tűnik, de tényleg nem tudom, hogy melyik mellett kellene letennem a voksomat.
Hali!
Bocs, hogy beledumálok, de a 2005-ös modellen nem csak a váz szinét változtatták meg hanem a dugón,főtengely csapágyon is változtattak egy fikarsznyit !Állitólag ettől simább lett a motor karakterisztikája.
A dobbal kapcsolatban néz körül itt Itt megtalálod az elérhetőséget is. Alsó idom infó pedig itt
A K3-6 kötött csak a tankon lévő feliratban illetve embléméban, a váz, a kerekek illetve a hátsó lengővilla színében van különbség.
Sziasztok,
érdeklődnék, hogy mennyibe kerül S650-es SV-hez alsó idom illetve egy raptor dobot mennyiből lehet venni és hol érdemes?
Milyen fontosabb különbségek vannak a K3,K4 és K5-ös modellek között? Csak a felirat változott, vagy van valami fontosabb is?
ÜDV
Lenne egy kérdésem hátha tud valaki segíteni martin dob van fent egybehegesztve a csővel, igy kellene levizsgáztatni valaki tud ebben segíteni?10 hóban jár le csak a vizsgája!Csak addig érdeklődők.Nincs másik dobom.
Hasidom ügyben keresd tökit: tokimtom@vnet.hu - olcsó, fényezett, jó minőségű.
Most szeretnék majd (egyszer talán ) SVt venni, és ki is néztem kettőt, ugyanolyan árban (1,3m), az egyik K4 a másik K5.
A K4-es (szép kék) nagyon szép állapotban van, sehol egy karc, stb, viszont extrák közül "csak" a bukógombát említhetném.
A K5-ösön (full fekete, színre ez jobban tetszik) van egy kisebb karc, horpadás nincs, de az eladó elég korrekt és elmondta, hogy bizony egyszer elcsúszott vele (nem 120-szal). A blokkon semmi nem látszik, azzal nincs gond, de a tankon a Suzuki jelnél látszik egy kb 1 négyzCM-nyi részen, hogy lejöt a festék és a jobb kormánycsutkának a vége picit letört. Van hozzá pár extra, megbütykölt raptor dob (mint egy ezresnek a hangja, de tényleg ), alsó idom, fém fékcső, iszonúan jól megy, és a hangja tényleg a legszebb, amit eddig hallottam. Ja, és fkete doboz is van benne.
Mindegyik hasonló KM-en áll, vezetett szervizkönyvvel.
Szívem szerint a K5-ös, kisebb sérülésekkel "megáldott" gépet választanám, persze még körülnézek a piacon, de szeretném kikérni a véleményeteket, hogy mennyire számítanak ezek a problémák, mennyire vigyázzak vele, stb? Hiszen az is igaz, hogy nem tudhatom, valójában mekkora volt az esés, melyik gépet mennyire hajtották (a V motorról azt hallottam, hogy nem lehet olyan könnyen széthajtani, mint a sorosakat) szervizzel át fogom nézetni, de ott sem tudnak sztem mindent kiszűrni. Vagy igen?
Ha viszont a K4-es mellett döntenék, akkor arra egy sportdobot fel kéne pakolnom, egy hátsó gumi kellene rá pár hónapon belül, mert az kicsit kopott, plusz egy alsó idom és akkor tartanánk ott, mint a K5-ös.
Mindkét eladó nagyon korrektnek tűnik, de tényleg nem tudom, hogy melyik mellett kellene letennem a voksomat.
Köszi előre is, üdv.,
Zoli
Bocs, hogy beledumálok, de a 2005-ös modellen nem csak a váz szinét változtatták meg hanem a dugón,főtengely csapágyon is változtattak egy fikarsznyit !Állitólag ettől simább lett a motor karakterisztikája.
A dobbal kapcsolatban néz körül itt Itt megtalálod az elérhetőséget is. Alsó idom infó pedig itt
A K3-6 kötött csak a tankon lévő feliratban illetve embléméban, a váz, a kerekek illetve a hátsó lengővilla színében van különbség.
érdeklődnék, hogy mennyibe kerül S650-es SV-hez alsó idom illetve egy raptor dobot mennyiből lehet venni és hol érdemes?
Milyen fontosabb különbségek vannak a K3,K4 és K5-ös modellek között? Csak a felirat változott, vagy van valami fontosabb is?
Köszi szépen, üdv.,
Zoli
Lenne egy kérdésem hátha tud valaki segíteni martin dob van fent egybehegesztve a csővel, igy kellene levizsgáztatni valaki tud ebben segíteni?10 hóban jár le csak a vizsgája!Csak addig érdeklődők.Nincs másik dobom.