Hali!
Ha szalonból szeretnél sv-t akkor kérheted 25kw-os papírral (meg kell beszélni az eladóval), viszont ha már le van vizsgáztatva normál 72LE-re onnan már nem lehet visszaminősítettni sajna. Onnan tudom ilyen biztosan, hogy én is ezzel a problémával küzdöttem, mivel nekem is AK-m van, de én végül illegalitásba vonultam
Jah, és ha esetleg valaki le szeretné venni a hátsó kapaszkodót, akkor nekem van hozzá egy konzolom, 6000Ft-ért mert a gyári üléspúppal is jött egy olyan konzol és most kettő van nekem :D
Akit érdekel elér itt: me@me-mail.hu
Harpi, és mit értesz hosszú táv alatt?
Sztem ez a leo vinci olyan 3-4 ezer óta van rajta, most lesz 12es szervíz, és ott mondani fogom hogy ha lehet állítsák már hozzá. Mert ilyen 4ezres fordulaton lévő motorféknél is már durrog vissza, tetszik meg minden csak féltem én is a szelepeket mert ugye ettől el tudnak hajolni.
Mellesleg a mocim:
Hali!
Én először,csak egy leo vincit dobtam rá,de mivel akkor nem vol több zsetonom ,a gyári légszűrővel jártam,kb2-3 ezer km-et.Ezután került rá a k&N/nem 35,"csak"17 ezer/.Szerintem igenis van különbség, főleg a felső fordulat tartományban!De lehet, hogy a 650 érzékenyebb!Elképzelhető,hogy a nem kell piszkálni az elektronikát,de én azér megméretem, ha találok valakit 100 km-en belül!
Hy!
Én tetettem az sv-mre egy Bódis dobot, amihez jár egy ingyenes fékpadi mérés. Miután feldobták megkérdeztem hogy össze kell-e hangolni. Azt mondták hogy megmérik és majd abból kiderül.
Megmérték és olyan a nyomatékgörbéje mintha vonalzóval húzták volna és mellesleg 71,2 Nm!
Szóval nem feltétlenül kell minden esetben hozzáhangolni...
A sportlégszűrő nemsokat ér. Én kérdeztem a prop-tech nél a górét (mérnök csak ért hozzá) és aztmondta h az ezredesre teljesen fölösleges mert nincs akkora szívóteljesítménye. De szívesen felrakják a 35ezer FT-os K&N légszűrőt csak semmit nem ér
Hali!
Az a baj, hogy,ha nincs összehangolva az elektronikával,nem nő a motor teljesítménye,és hosszú távon képes a szelepeket kinyírni!Szerintem még nagyon megéri egy sport légszűrőt rádobni,úgy lessz tökéletes az öblítés!
Hai!
Egy idevágó kérdés:
Most vettem én is k6os sv 650s-t és nekem leo vinci van rajta, de sztem nekem sincs összehangolva.
Mi a hátránya ha nincs hozzáhangolva? Mert pl nekem a visszadurrogás kifejezetten tetszik és félek ha az injektort hozzá állítják el fog tünni a duroság, viszont egyenletesebben fog járni, gondolom. Szal ezekről mik a tapasztalatok?
Ha tudtok Debrecen környékén valakit aki fékpadon normálisan összehangolja a sport dobot,az elektronikával,megköszönném!A z Esztergomi cím jónak néz ki, csak nekem messze van!
Akadna valakinek SV 650-hez ("99):
-első teleszkóp, vagy csak szár
-kormány
-elsőlámpa, vagy csak a fényszoró rész
-km-óra
-tank
Akkor írjátok meg az árát légyszíves
szoeke@vipmail.hu
sziasztok! bocsi h megint buta kérdés, de úgy tűnik, hogy arra adatik lehetőségem, hogy motort vegyek.
ti mit vennétek uj hyosung gt650R-t, vagy használt sv650s-t? fontos, mert nem tudom melyik a biztosabb.
köszke
Köszi!
Itt a mototechnél csak ez a fokozatkijelzős változat van? Ez vajon kapható ilyen egyszerűbb motorokhoz is mint az enyém(GS500)? Vagy ezen nem is működne?
barátom busára vett kiszedi a titltást gyujtásoptimalizálo és az elsö 3 fokozatban 70% helyett ráengedi a 100% teljesitményt most veszem meg én is majd
Ha szalonból szeretnél sv-t akkor kérheted 25kw-os papírral (meg kell beszélni az eladóval), viszont ha már le van vizsgáztatva normál 72LE-re onnan már nem lehet visszaminősítettni sajna. Onnan tudom ilyen biztosan, hogy én is ezzel a problémával küzdöttem, mivel nekem is AK-m van, de én végül illegalitásba vonultam
Akit érdekel elér itt: me@me-mail.hu
Sztem ez a leo vinci olyan 3-4 ezer óta van rajta, most lesz 12es szervíz, és ott mondani fogom hogy ha lehet állítsák már hozzá. Mert ilyen 4ezres fordulaton lévő motorféknél is már durrog vissza, tetszik meg minden csak féltem én is a szelepeket mert ugye ettől el tudnak hajolni.
Mellesleg a mocim:
Én először,csak egy leo vincit dobtam rá,de mivel akkor nem vol több zsetonom ,a gyári légszűrővel jártam,kb2-3 ezer km-et.Ezután került rá a k&N/nem 35,"csak"17 ezer/.Szerintem igenis van különbség, főleg a felső fordulat tartományban!De lehet, hogy a 650 érzékenyebb!Elképzelhető,hogy a nem kell piszkálni az elektronikát,de én azér megméretem, ha találok valakit 100 km-en belül!
Én tetettem az sv-mre egy Bódis dobot, amihez jár egy ingyenes fékpadi mérés. Miután feldobták megkérdeztem hogy össze kell-e hangolni. Azt mondták hogy megmérik és majd abból kiderül.
Megmérték és olyan a nyomatékgörbéje mintha vonalzóval húzták volna és mellesleg 71,2 Nm!
Szóval nem feltétlenül kell minden esetben hozzáhangolni...
Az a baj, hogy,ha nincs összehangolva az elektronikával,nem nő a motor teljesítménye,és hosszú távon képes a szelepeket kinyírni!Szerintem még nagyon megéri egy sport légszűrőt rádobni,úgy lessz tökéletes az öblítés!
Egy idevágó kérdés:
Most vettem én is k6os sv 650s-t és nekem leo vinci van rajta, de sztem nekem sincs összehangolva.
Mi a hátránya ha nincs hozzáhangolva? Mert pl nekem a visszadurrogás kifejezetten tetszik és félek ha az injektort hozzá állítják el fog tünni a duroság, viszont egyenletesebben fog járni, gondolom. Szal ezekről mik a tapasztalatok?
Akadna valakinek SV 650-hez ("99):
-első teleszkóp, vagy csak szár
-kormány
-elsőlámpa, vagy csak a fényszoró rész
-km-óra
-tank
Akkor írjátok meg az árát légyszíves
szoeke@vipmail.hu
Amennyiben eddig nem sikerült meggyőzni,nem tudok mást mondani HALGASS A SZÍVEDRE! és minél hamarabb húzd a gázt!/de csak ésszel!/
ti mit vennétek uj hyosung gt650R-t, vagy használt sv650s-t? fontos, mert nem tudom melyik a biztosabb.
köszke
Szerintetek melyik kipufogónak van jobb hangja a bódisnak vagy a finsternek
Ár: 15.000.-
Érdeklődni:
stpaulie@invitel.hu
06-30-9249-718
Köszi
Itt a mototechnél csak ez a fokozatkijelzős változat van? Ez vajon kapható ilyen egyszerűbb motorokhoz is mint az enyém(GS500)? Vagy ezen nem is működne?
barátom busára vett kiszedi a titltást gyujtásoptimalizálo és az elsö 3 fokozatban 70% helyett ráengedi a 100% teljesitményt most veszem meg én is majd