Nem tudom mikor voltál náluk, de nemrég átköltöztek az új helyükre ahol régebben vw szervíz volt. A tavalyi műhelyük tényleg nem volt valami frankó, ezért váltottak.
A Csaba magyar, és magyarul beszél . Egyébként meg tényleg a Suzuki egyik fejlesztőmérnöke volt, most szervízvezető, és komoly sportmotorokkal foglalkozik.(nem csak suzuki)
nézd meg az első hozzászólásomat, h találsz-e előzményt.
Segítek, nem. Tehát nem neked címeztem - csak a véleményemet írtam le - amire te elkezdtél okoskodni és baromságokat írtál, mert mások is találkoztak a speed box hibájával - valamint csunderlik is megmondta, h ezek a hibák előjönnek. Én végig a speed boxról beszéltem, te meg egy sima váltófokozatkijelzőről, amit tudatlanságodból ugyanannak gondoltál , pedig nem az. Ergo legközelebb, mielőtt nagyon okosnak akarsz tűnni olvass utána a dolgoknak, főleg azért mert gáz az hogy beleszólsz a motor elektronikáját és vezérlését firtató kérdésekbe, közben meg nem tudod mi az a power commander. Ennyi.
Hajrá Te!
lol.
na milyen nagy tudós vagy, akkor mielőtt okoskodsz nézz körül egy kicsit.
Neked nem Prop-Tech speed box-od van, hanem egy sima váltófokozatkijelződ. Az nem nagyon blokkol semmilyen tiltást (a suzukikhoz "fejlesztett" GIPRO "elvileg" blokkolja az 1-es 2-es környezetvédelmi tiltásait, de az is csak parasztvakítás mert nem igaz, ugyanis szétszedték egy páran és kamu), ahhoz kell a speed box - ami viszont az általam is leírt problémákat generálja. A beszerelésre vonatkozó megjegyzésedhez még annyit, hogy a ott szerelték bele, tehát ha szarul lett bekötve az az ő hibájuk.
Mellesleg tutis leírása a power commanderről profi és a Dynojet cucca elengedhetetlen akkor ha full rendszer van a motoron, mivel a megváltozott áramláshoz és a dob nyitottságához hozzá kell állítani az injektort és gyújtást. Kismillió térképpel érkezik a cucc, amit a pc megvásárlásához kapott regisztrációs kóddal belépve tudsz letölteni (meg a CD-n is van), minden kipuff, légszűrő variációhoz van több féle térkép, nekem pl. a full evolution II titanium akra, Pipercross variációhoz 25 db. A kézi állítgatás nem ajánlott, mert ahhoz pad kell.
Egy ilyen alkatrész nem más, mint egy féltenyérnyi elektronikus vezérlő egység, amelyet a motor vezetékkötege, valamint a gyári gyújtásdoboz közé kell csatlakoztatni. A vezérlőbe gyárilag beprogramozott adatok a tüzelőanyag szállítás mellett az előgyújtás jellegmezejét szintén módosítják. Ezeket a paramétereket utólag a tulajdonos igénye szerint, a felszerelt extrák (kipufogó, légszűrő, stb.), illetve az esetlegesen átalakított nyomáshatároló függvényében átprogramozhatja. A „tuningműveletek” elvégezhetők az elektronikus vezérlőn található gombokkal, vagy számítógéppel. Utóbbi esetben képernyőről 500-as fordulatszám lépcsőkben, illetve nagy gáznál 10 %, míg kis gáznál 2,5 %-os fojtószelep nyitási lépcsőnként változtathatók a motor vezérlés paraméterei. Ezek a térképek formájában tárolt adatok motor gyártmányonként eltérő mértékben változtathatók.
Na most álljunk emg egy szóra... A powercommander az mi? Nekem olyan fokozatkijelzőm van, ami kiiktatja a környezetvédelmi szarságokat is. De az injektortérképet meg ilyesmit nem változtatja.
Ezzel az előbb leírt problémák közül nálam egyik sem jelentkezett.
HALI!
Én most csinálok a 650-es re fokozat kijelzőt!Ne idegeljetek már ki, nem hiszem, hogy ennyire megzavarja az elektronikát!Két komoly tudású villamosmérnök ismerősömmel beszéltük át a dolgot, és szerintük sincs gond az elméletemmel! Egy-két héten belül kész lesz majd írok a fejleményekről! Ja valakinek igértem b.gomba méreteket!Szerdán felteszem!
A nevem Zema, nem Tema.
Én a speed boxról beszélek, nem a váltókijelződről.
Tudom ki dolgozik ott és messze nem a Csunderlik a legjobb szerelő.
De igazából nem érdekel, csak elmondtam a véleményem, azt tesz mindenki a motorjába amit akar - nem értem a felháborodást.
Inkább te tűnsz olyannak, mintha ott dolgoznál és a prop tech PR-t és kommunikációt akarnád erősíteni, nekem semmi közöm hozzá, se a konkurenciához.
gixerre meg azért kell h a 300as tiltást kivegye + az erőből sosem elég.
Hajrá Te!
Tema, te nem tudom mit és hol vettél, de a Prop-Teches kütyü nem tilt le semmiféle utolsó számot, mentem azóta 210-et és kiírta. Beépített fokozat kijelzőm nincs (SV-n tudtommal nem alapfelszereltség, gixxerre meg nem értem mi a tökömnek kell iylen, mikor ígyis 2x annyi lóerő).
Engine check, érdekes, iylen nálam nem fordult elő.
Villogás: lehet szarul kötötték be esetleg?
Kizártnak tartom hogy ez bárminemű gondot okozzon megfelelő beszerelés mellett.
A szervizben az egyik legjobb szerelő dolgozik, aki Suzuki fejlesztőmérnök volt, úgyhogy erről meg ennyit.
Pesrze lehet ide írni a konkurenciától is...
Igen, az ellenállásból mondja meg, hányasban vagy. A termék kiveszi ezeket a tiltásokat igen, bár én jelentős különbséget nem érzek. De eennyitől nem is ezt kell várni.
A fóliázás már tökmind1, azt akkor kell, amikor zsír új a motor, mostmár tök felesleges. Ez egy fóliaréteg, ami emgóvja a sérülésektök, karcoktól, kopásoktól.
Azt nem láttam...
Igaza van BakondiG-nek, szarul nézett ki minden.
Most már biztos azért nem fejlesztőmérnök a Suzukinál, mert túl sok engine check lámpa gyulladt ki...
Segítek, nem. Tehát nem neked címeztem - csak a véleményemet írtam le - amire te elkezdtél okoskodni és baromságokat írtál, mert mások is találkoztak a speed box hibájával - valamint csunderlik is megmondta, h ezek a hibák előjönnek. Én végig a speed boxról beszéltem, te meg egy sima váltófokozatkijelzőről, amit tudatlanságodból ugyanannak gondoltál , pedig nem az. Ergo legközelebb, mielőtt nagyon okosnak akarsz tűnni olvass utána a dolgoknak, főleg azért mert gáz az hogy beleszólsz a motor elektronikáját és vezérlését firtató kérdésekbe, közben meg nem tudod mi az a power commander. Ennyi.
Hajrá Te!
na milyen nagy tudós vagy, akkor mielőtt okoskodsz nézz körül egy kicsit.
Neked nem Prop-Tech speed box-od van, hanem egy sima váltófokozatkijelződ. Az nem nagyon blokkol semmilyen tiltást (a suzukikhoz "fejlesztett" GIPRO "elvileg" blokkolja az 1-es 2-es környezetvédelmi tiltásait, de az is csak parasztvakítás mert nem igaz, ugyanis szétszedték egy páran és kamu), ahhoz kell a speed box - ami viszont az általam is leírt problémákat generálja. A beszerelésre vonatkozó megjegyzésedhez még annyit, hogy a ott szerelték bele, tehát ha szarul lett bekötve az az ő hibájuk.
Mellesleg tutis leírása a power commanderről profi és a Dynojet cucca elengedhetetlen akkor ha full rendszer van a motoron, mivel a megváltozott áramláshoz és a dob nyitottságához hozzá kell állítani az injektort és gyújtást. Kismillió térképpel érkezik a cucc, amit a pc megvásárlásához kapott regisztrációs kóddal belépve tudsz letölteni (meg a CD-n is van), minden kipuff, légszűrő variációhoz van több féle térkép, nekem pl. a full evolution II titanium akra, Pipercross variációhoz 25 db. A kézi állítgatás nem ajánlott, mert ahhoz pad kell.
Egy ilyen alkatrész nem más, mint egy féltenyérnyi elektronikus vezérlő egység, amelyet a motor vezetékkötege, valamint a gyári gyújtásdoboz közé kell csatlakoztatni. A vezérlőbe gyárilag beprogramozott adatok a tüzelőanyag szállítás mellett az előgyújtás jellegmezejét szintén módosítják. Ezeket a paramétereket utólag a tulajdonos igénye szerint, a felszerelt extrák (kipufogó, légszűrő, stb.), illetve az esetlegesen átalakított nyomáshatároló függvényében átprogramozhatja. A „tuningműveletek” elvégezhetők az elektronikus vezérlőn található gombokkal, vagy számítógéppel. Utóbbi esetben képernyőről 500-as fordulatszám lépcsőkben, illetve nagy gáznál 10 %, míg kis gáznál 2,5 %-os fojtószelep nyitási lépcsőnként változtathatók a motor vezérlés paraméterei. Ezek a térképek formájában tárolt adatok motor gyártmányonként eltérő mértékben változtathatók.
Ezzel az előbb leírt problémák közül nálam egyik sem jelentkezett.
Én most csinálok a 650-es re fokozat kijelzőt!Ne idegeljetek már ki, nem hiszem, hogy ennyire megzavarja az elektronikát!Két komoly tudású villamosmérnök ismerősömmel beszéltük át a dolgot, és szerintük sincs gond az elméletemmel! Egy-két héten belül kész lesz majd írok a fejleményekről! Ja valakinek igértem b.gomba méreteket!Szerdán felteszem!
Én a speed boxról beszélek, nem a váltókijelződről.
Tudom ki dolgozik ott és messze nem a Csunderlik a legjobb szerelő.
De igazából nem érdekel, csak elmondtam a véleményem, azt tesz mindenki a motorjába amit akar - nem értem a felháborodást.
Inkább te tűnsz olyannak, mintha ott dolgoznál és a prop tech PR-t és kommunikációt akarnád erősíteni, nekem semmi közöm hozzá, se a konkurenciához.
gixerre meg azért kell h a 300as tiltást kivegye + az erőből sosem elég.
Hajrá Te!
Engine check, érdekes, iylen nálam nem fordult elő.
Villogás: lehet szarul kötötték be esetleg?
Kizártnak tartom hogy ez bárminemű gondot okozzon megfelelő beszerelés mellett.
A szervizben az egyik legjobb szerelő dolgozik, aki Suzuki fejlesztőmérnök volt, úgyhogy erről meg ennyit.
Pesrze lehet ide írni a konkurenciától is...
A fóliázás már tökmind1, azt akkor kell, amikor zsír új a motor, mostmár tök felesleges. Ez egy fóliaréteg, ami emgóvja a sérülésektök, karcoktól, kopásoktól.