Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

BakondiG, neked is SV-d van?
Akkora volt mint egy átlag garázs két autónak.

Azt nem láttam...
Amíg a mol mellett voltak addig nézett ki igazán szarul.
Az kemeny, mert en az ideit lattam. Milyen lehetett a regi?
Az lehet
A suzuki szalon mögött vannak, a mol kúttal szemben. 1 hónapja voltam ott.
Igaza van BakondiG-nek, szarul nézett ki minden.
De egyszerre?
Nem tudom mikor voltál náluk, de nemrég átköltöztek az új helyükre ahol régebben vw szervíz volt. A tavalyi műhelyük tényleg nem volt valami frankó, ezért váltottak.
Ok, elhiszem.
Most már biztos azért nem fejlesztőmérnök a Suzukinál, mert túl sok engine check lámpa gyulladt ki...
Kicsit lepusztult volt minden. En nem igy kepzelek el egy tunnig muhelyt. Azt hiszem Taki bacsi is pont ott volt a ladajaval!
A Csaba magyar, és magyarul beszél . Egyébként meg tényleg a Suzuki egyik fejlesztőmérnöke volt, most szervízvezető, és komoly sportmotorokkal foglalkozik.(nem csak suzuki)
Hat Peter te eleg furi vagy!
Peter: De ha Suzuki mernok volt, akkor hogy beszeltel vele? Vagy tudsz japanul?
Ez esetben köszönjük szépen utóbbi két építő jellegű hozzászólást TE!
nézd meg az első hozzászólásomat, h találsz-e előzményt.
Segítek, nem. Tehát nem neked címeztem - csak a véleményemet írtam le - amire te elkezdtél okoskodni és baromságokat írtál, mert mások is találkoztak a speed box hibájával - valamint csunderlik is megmondta, h ezek a hibák előjönnek. Én végig a speed boxról beszéltem, te meg egy sima váltófokozatkijelzőről, amit tudatlanságodból ugyanannak gondoltál , pedig nem az. Ergo legközelebb, mielőtt nagyon okosnak akarsz tűnni olvass utána a dolgoknak, főleg azért mert gáz az hogy beleszólsz a motor elektronikáját és vezérlését firtató kérdésekbe, közben meg nem tudod mi az a power commander. Ennyi.
Hajrá Te!
Mi nem erről beszélgettünk, erre te erről írtál, szal nemtom ki kezdte.
lol.
na milyen nagy tudós vagy, akkor mielőtt okoskodsz nézz körül egy kicsit.
Neked nem Prop-Tech speed box-od van, hanem egy sima váltófokozatkijelződ. Az nem nagyon blokkol semmilyen tiltást (a suzukikhoz "fejlesztett" GIPRO "elvileg" blokkolja az 1-es 2-es környezetvédelmi tiltásait, de az is csak parasztvakítás mert nem igaz, ugyanis szétszedték egy páran és kamu), ahhoz kell a speed box - ami viszont az általam is leírt problémákat generálja. A beszerelésre vonatkozó megjegyzésedhez még annyit, hogy a ott szerelték bele, tehát ha szarul lett bekötve az az ő hibájuk.
Mellesleg tutis leírása a power commanderről profi és a Dynojet cucca elengedhetetlen akkor ha full rendszer van a motoron, mivel a megváltozott áramláshoz és a dob nyitottságához hozzá kell állítani az injektort és gyújtást. Kismillió térképpel érkezik a cucc, amit a pc megvásárlásához kapott regisztrációs kóddal belépve tudsz letölteni (meg a CD-n is van), minden kipuff, légszűrő variációhoz van több féle térkép, nekem pl. a full evolution II titanium akra, Pipercross variációhoz 25 db. A kézi állítgatás nem ajánlott, mert ahhoz pad kell.
Mire jó a Power Commander?

Egy ilyen alkatrész nem más, mint egy féltenyérnyi elektronikus vezérlő egység, amelyet a motor vezetékkötege, valamint a gyári gyújtásdoboz közé kell csatlakoztatni. A vezérlőbe gyárilag beprogramozott adatok a tüzelőanyag szállítás mellett az előgyújtás jellegmezejét szintén módosítják. Ezeket a paramétereket utólag a tulajdonos igénye szerint, a felszerelt extrák (kipufogó, légszűrő, stb.), illetve az esetlegesen átalakított nyomáshatároló függvényében átprogramozhatja. A „tuningműveletek” elvégezhetők az elektronikus vezérlőn található gombokkal, vagy számítógéppel. Utóbbi esetben képernyőről 500-as fordulatszám lépcsőkben, illetve nagy gáznál 10 %, míg kis gáznál 2,5 %-os fojtószelep nyitási lépcsőnként változtathatók a motor vezérlés paraméterei. Ezek a térképek formájában tárolt adatok motor gyártmányonként eltérő mértékben változtathatók.
Na most álljunk emg egy szóra... A powercommander az mi? Nekem olyan fokozatkijelzőm van, ami kiiktatja a környezetvédelmi szarságokat is. De az injektortérképet meg ilyesmit nem változtatja.
Ezzel az előbb leírt problémák közül nálam egyik sem jelentkezett.
Peti, sajnos Zemának igaza van. Pont ma hívtam fel a Csabát a problémával.
HALI!
Én most csinálok a 650-es re fokozat kijelzőt!Ne idegeljetek már ki, nem hiszem, hogy ennyire megzavarja az elektronikát!Két komoly tudású villamosmérnök ismerősömmel beszéltük át a dolgot, és szerintük sincs gond az elméletemmel! Egy-két héten belül kész lesz majd írok a fejleményekről! Ja valakinek igértem b.gomba méreteket!Szerdán felteszem!
A nevem Zema, nem Tema.
Én a speed boxról beszélek, nem a váltókijelződről.
Tudom ki dolgozik ott és messze nem a Csunderlik a legjobb szerelő.
De igazából nem érdekel, csak elmondtam a véleményem, azt tesz mindenki a motorjába amit akar - nem értem a felháborodást.
Inkább te tűnsz olyannak, mintha ott dolgoznál és a prop tech PR-t és kommunikációt akarnád erősíteni, nekem semmi közöm hozzá, se a konkurenciához.
gixerre meg azért kell h a 300as tiltást kivegye + az erőből sosem elég.
Hajrá Te!
Tema, te nem tudom mit és hol vettél, de a Prop-Teches kütyü nem tilt le semmiféle utolsó számot, mentem azóta 210-et és kiírta. Beépített fokozat kijelzőm nincs (SV-n tudtommal nem alapfelszereltség, gixxerre meg nem értem mi a tökömnek kell iylen, mikor ígyis 2x annyi lóerő).
Engine check, érdekes, iylen nálam nem fordult elő.
Villogás: lehet szarul kötötték be esetleg?
Kizártnak tartom hogy ez bárminemű gondot okozzon megfelelő beszerelés mellett.
A szervizben az egyik legjobb szerelő dolgozik, aki Suzuki fejlesztőmérnök volt, úgyhogy erről meg ennyit.
Pesrze lehet ide írni a konkurenciától is...
Igen, az ellenállásból mondja meg, hányasban vagy. A termék kiveszi ezeket a tiltásokat igen, bár én jelentős különbséget nem érzek. De eennyitől nem is ezt kell várni.
A fóliázás már tökmind1, azt akkor kell, amikor zsír új a motor, mostmár tök felesleges. Ez egy fóliaréteg, ami emgóvja a sérülésektök, karcoktól, kopásoktól.