Prop-Tech speed boxot ne vegyen senki. Elhiszem, hogy van akinek bejött, de csak néhány infó róla:
- 100 felett az utolsó számjegyet letiltja, tehát ha 235-el mész, akkor 23-at fog kiírni.
- Ha van beépített fokozat kijelződ mindig 4-est fog mutatni - mert ugye 1,2,3,-ból kiveszi a tiltást és az üres zöldjének is onnantól fogva annyi.
- a legnagyobb gáz, hogy kb. 150-250 km-ként kigyullad az engine check, ez elvileg normális, viszont ilyenkor az ECU hibajelet küld, így ha a szervízben rádugják a gépet, kurva sok hibakód fog lefutni. Ez még a kisebb baj, de le kell állítani a motort ha ez a szar kigyulladt és resetelni az egészet. Tök jó, ha éppen sietek, vagy előzök, vagy vmi és ez a szar miatt meg kell állni.
- Mi van ha éppen tényleg baja van a motornak, te meg azt hiszed, ha a speed box miatt gyulladt ki a led és szarsz rá. Lehet h kinyírod a motort.
- Többször volt olyan mióta ez a szar belekerült egy cimborám K4 1000-be, hogy nem indult be, csak mint a karácsonyfa villogott a műszerfal. Ahogy kiszedték megszűnt a hiba.
Egy forintot nem ér ez a szar, inkább power commander és ott lehet variálni a gyújtás és injektor térképekkel és hozzá lehet állítani mindenhez. Emellett ha a speed box hazavágja a motrot gondolom örülni fognak a szervízben, te meg főleg mivel ugrott a gari. Egy Dynojet, PiperCross, vagy Motec cuccnál ilyen nem fordulhat elő. Arról nem beszélve, hogy maga a prop tech szervíz és emberkék nem túl bizalomgerjesztőek.
Persze nem akarlak eltántorítani a vásárlástól de én biztos nem tennék bele ilyet és azok az ismerőseim akik megvették már ki is szedték, mert csak a gond volt vele.
A kijelzőhöz: ha jól tudom akkor az SV 1000-nél különböző jeleket továbbit vmi.(pontosan már nem emlékszem) és ezalapján tutira meg tudja mondani a barkácsolt cucc hogy hanyasba vagyok. Ez is ezt használja fel? A motor menettulajdonságain változtatott valamiben? Nemtudom SV-n van e környezeti és hangtiltás, vagy valami ilyesmi...ezeket feloldja elvileg a szöveg alapján. Nos ezekre lennék kíváncsi.
Nálam nem jelentkezett kopás, pedig asszem 54 ezer km soknak mondható. Egy kcisit valóban látszik rajta a használat, de nem vészes. Ezt úgy lehetETT volna orvosolni, hogy lefóliáztatod a motort.
Nekem van Prop-Teches sebfokozat visszajelzőm és tuningcuccom. Ajánlom, jól működik. Konkrétan mrie vagy kíváncsi róla?
Hátsó lámpás indexet már láttam, nekem nem tetszik. Ígyis alig vesznek észre és tényleg zavaró. Persze kinézetileg jópofa, de én nem tenném fel a biztonsági problémák miatt, arról nem is beszélve, hogy a rendőr beleköthet, emrt nem szabályos.
Amúgy ajánlom a fórumunkat, ahol nagyon sok hasonló kérdés meg van már válaszolva, és sok SV-s reagál a hasonló kérdésekre: SVmedia fórum.
Tehát akkor a váz kopása nem egyedi jelenség. Kinek van még ilyen problémája? Mivel tudom ezt orvosolni?
Más: Valaki szerelt már fel magának sebességfokozat visszajelzőt? Régebben találtam egy magyar leírást,hogy hogyan tudok barkácsolni, de lehet kapni 15000 ért kompletten pl ilyet:GIpro
sebesség fokozat kijelző és gyújtás térkép optimalizáló. Sok szép és jó marketingszöveget írnak róla, ha valaki rakott ilyet az SV-be, az írhatna róla pár sort.
Megint más: Van valakinek hátsó lámpába integrált indexe? Vagy láttatok már olyat élőben? Én úgy gondolnám hogy ez a megoldás megtévesztő lehet a mögöttem haladók számára, mert túl közel van egymáshoz és túl középen a két index világítás(ugye azok is a két csíkban vannak) illetve ha még fékezek is mellé, akkor hátul minden szépen világít csak eligazodni nem lehet rajta. Mindenesetre nekem teccik, tehát véleményt írjatok pls.
A pályázással kapcsolatban ITT a legtöbb kérdésedre választ kapsz. Pályanapokon általában kint vagyunk, pl. most csütörtökön is. Ezt a gumit pedig tényleg tüntesd el, mert így csúnyán lezúzod a vasat anélkül, hogy egy jót kanyarogtál volna. A gumi méretén csak annyit változtass, hogy ez elsőt cseréld /70-re.
FONTOS! Mielőtt felmennél a pályára, legyél tisztában a szabályokkal és akkor nem lesz semmi gond!
Tévedés!
Festve van az aluváz néhány mikron vastagságig, ami könnyen kopik, mert hát alapozó ugye minek..
Felni dettó, bár az azért vastagabb festést kapott.
Frpetinek igaza van, 2004-ben előfordult pár ilyen hibás gép. Többek között az enyém is betegeskedett. A garancia élt, javították, azóta semmi probléma, lekopogom. Az egy picit hibás, vagy inkább felesleges megközelítés, hogy a cserével újjabb alkatrészek kerültek a motorba. Ez nem jelent előnyt, a hangsúly az üzembiztos, normális működésen van. Egyedül eladásnál nem jelentenek jó pontot a garanciális javítások rovatban feltüntetett bejegyzések. Nálam szerencsére ez nem szempont, én nem kívánok megválni az SV-től. Minden motoromhoz ragaszkodom, a "88-ban 15 éves koromban vásárolt ETZ 125 is a garázsban áll. Bocs a kis kitérőért.
A vázról készült felvétel nem túl éles, nekem inkább horzsolásnak tűnik.
A lényeg az, ha jól működik a motor, felesleges idegeskedned.
Attól hogy csapágyas volt,és garanciálisan megjavították, így ez az SV mibel különbözik mint amin nem volt, illetve mivel rosszabb? Én úgy gondoltam hogy pl talán pár dolgot lecseréltek benne, így azok még újabbak 2 évnél.
Kopás a vázról a mellékelt képen
A motor K4-es csak 2005-ben lett forgalomba helyezve mert valószinűleg beragadt készletből van.
A mienkben 9800km van a vázon karcolás nincs nemhogy kopás!
Ha csapágyas volt a motor hiába javították meg felejtős lett volna nálam......
2 nap alatt átnyálaztam az egész fórumot,hátha találok választ a kérdéseimre, de nem igazán sikerült
Kb 2 hónapja vettem egy SV1000S-t használtan, 2005-ös,12000 km-el.
Az első kérdésem az,hogy hogyha 2005 van a papírjain,de ezüst színű a váz,akkor az K4-es,csak bennragadt, vagy lehet K5-ös is?
Következő kérdésem hogy akinek ezüst színű váza van, nektek is kopis róla a festés? Eleve miért van festve a váz,ha alatta ugyanolyan színű ezüst lenne?
Aztán még az 1000-es tulajokhoz a kérdés:kb már 3000km-t belevertem,és általában 6.-ban 5000-en 130-at megyek, pedig ilyen adatot a 650-eshez írtak. Ez természetes? Vagy ne parázzak?
A motor az előző tulajnál csapágyas volt, garanciásan megjavították. Elképzelhető hogy veszített a teljesítményéből?
Sziasztok! Vettem egy bőrruhát így most már jogosan ugrálhatok a versenypályákon a motoros napokon! Ki mit tanácsol a kis SV-vel a pályán? Mire figyeljek? Kinek hogyan viselkedett a gép? Apropó! Jár innen valaki E.ringre, H.ringre, STB... ?
Nekem 6l fölé még nem nagyon sikerült vinni, de 3,8 is volt már. Átlag 5l. Ja és injektoros, plusz több mint 50 ezer km van benne. szal ha 8-10l-t eszik ott valami alapvető beállítási probléma van.
8-10? Mit csinál ez? Nyitva a tank alja? Ha falkában gurulunk lassan 120-130 as tempó akkor 5-6 liter,de ha megtépem se ment 7 lityó fölé! Nem lehet,h az övé karbis régi? Ha az csináltasson egy karbiszinkront SOS!
Mit fogyaszt egy SV 650-es?
Tegnap beszéltem egy tulajjal és (minden érdek nélkül) azt mondta hogy 8-10 l. A gépben ráadásul 8 e km volt és nem is volt egy kanyarvadász meg egykerekező, szoval egy szolid családapa aki ovatosan hajt.
- 100 felett az utolsó számjegyet letiltja, tehát ha 235-el mész, akkor 23-at fog kiírni.
- Ha van beépített fokozat kijelződ mindig 4-est fog mutatni - mert ugye 1,2,3,-ból kiveszi a tiltást és az üres zöldjének is onnantól fogva annyi.
- a legnagyobb gáz, hogy kb. 150-250 km-ként kigyullad az engine check, ez elvileg normális, viszont ilyenkor az ECU hibajelet küld, így ha a szervízben rádugják a gépet, kurva sok hibakód fog lefutni. Ez még a kisebb baj, de le kell állítani a motort ha ez a szar kigyulladt és resetelni az egészet. Tök jó, ha éppen sietek, vagy előzök, vagy vmi és ez a szar miatt meg kell állni.
- Mi van ha éppen tényleg baja van a motornak, te meg azt hiszed, ha a speed box miatt gyulladt ki a led és szarsz rá. Lehet h kinyírod a motort.
- Többször volt olyan mióta ez a szar belekerült egy cimborám K4 1000-be, hogy nem indult be, csak mint a karácsonyfa villogott a műszerfal. Ahogy kiszedték megszűnt a hiba.
Egy forintot nem ér ez a szar, inkább power commander és ott lehet variálni a gyújtás és injektor térképekkel és hozzá lehet állítani mindenhez. Emellett ha a speed box hazavágja a motrot gondolom örülni fognak a szervízben, te meg főleg mivel ugrott a gari. Egy Dynojet, PiperCross, vagy Motec cuccnál ilyen nem fordulhat elő. Arról nem beszélve, hogy maga a prop tech szervíz és emberkék nem túl bizalomgerjesztőek.
Persze nem akarlak eltántorítani a vásárlástól de én biztos nem tennék bele ilyet és azok az ismerőseim akik megvették már ki is szedték, mert csak a gond volt vele.