Szia Szopi!
Ezt csak tőled fogadom el mester
Látom olyan tökélyre vitted a drótkefe kezelését, hogy tovább léptél és álnéven oktató videokkal egészíted ki a bútorbolt bevételét/legalább is a felhasznált anyagokat tekintve ez csak Te lehetsz/
Az a vicc, hogy a kanyarsebesség megvolt, ott nem mentek el, aztán az egyenesen meg elnyúltak a következő kanyarig...
Nem forgattam tiltásig, csak olyan 7-9000-ig, de elmentek úgy is.
gyorsulhat akarmennyire ha nincs kanyar sebesség melle ott a problema hogy nagyot fekeztel, de ha kigyorsitasob is elforgattad tiltasig es igy is elnyultak a Zoliek akkor valami baj van
elso napokban nar akkorat estem mint egy olajto, kormany rahajlott a villara, en meg bukfencezten egy szépet. De hat ez ilyen Alkar bedurranva állandóan. Vagánykodtam, Pakson megugrottam az utolso nagy asztalt aztan majdnem lerepultem a motorrol
Pedig PONTOSAN UGYANEZ látszik a táblázatomból is... Pl. 120km/h-nál SV650 tud 0,44G-t, a Speed Triple 0,62-t, a nagy SV meg 0,75-öt....
De hogy ne csak erősebb vas legyen, egy NC700-ra 0,24G-t számoltam, ahhoz képest meg a kis SV villámgyors...
Nekem amúgy általában elég az SV ereje arra, amire nekem kell a motor. Én inkább nézelődős túrázós emberke vagyok, nem a térdkoptatósan kanyarodós.
Nem hiszem... Max sebességre sokkal gyorsabban nem szeretek menni, amúgy meg csomószor sokkal nagyobbakat fékeztem kanyarok előtt, mint amekkorát normális esetben a takonyfoltok révén, utána meg ugye kigyorsítás, szóval azért volt dolga itt a két hengernek rendesen, hiába volt viszonylag mérsékelt a tempó.
Ha sokkal dinamikusabban akarnék menni, amúgy erősebb motor is kéne, gyorsításokon már eléggé kimaxoltam így is, amit a 75 lovacska a 100kg-os seggem alatt tud. Azért érezni a difit, főleg a túra elején a száraz szakaszon azért eléggé meg kellett hajtanom a szekeret, hogy tartani tudam veletek a tempó az egyenesekben, és még úgy is mindig elnyúltatok picit.
Ennyiből amúgy nem a legszerencsésebb az SV 75 pacija, a kisebb 400-500ccm-es 50 lovas gépekhez képest pokoli erős, az erősebb 600-as gépektől felfelé pedig a 110-120-hoz képest meg elég gyengécske.
Megvolt a tankolás. :) Kicsit matekolva a túrára 4,9L/100km-es átlagfogyi jött ki. (Durván 80km szokásos városi inga-üzem volt ezen kívül, de még azzal együtt is megálltam 5,2-es átlagnál.)
Elégedett vagyok.
Ezt csak tőled fogadom el mester
Látom olyan tökélyre vitted a drótkefe kezelését, hogy tovább léptél és álnéven oktató videokkal egészíted ki a bútorbolt bevételét/legalább is a felhasznált anyagokat tekintve ez csak Te lehetsz/
http://youtu.be/Aecsw9MPxBg
Nem forgattam tiltásig, csak olyan 7-9000-ig, de elmentek úgy is.
De hogy ne csak erősebb vas legyen, egy NC700-ra 0,24G-t számoltam, ahhoz képest meg a kis SV villámgyors...
Nekem amúgy általában elég az SV ereje arra, amire nekem kell a motor. Én inkább nézelődős túrázós emberke vagyok, nem a térdkoptatósan kanyarodós.
Ha sokkal dinamikusabban akarnék menni, amúgy erősebb motor is kéne, gyorsításokon már eléggé kimaxoltam így is, amit a 75 lovacska a 100kg-os seggem alatt tud. Azért érezni a difit, főleg a túra elején a száraz szakaszon azért eléggé meg kellett hajtanom a szekeret, hogy tartani tudam veletek a tempó az egyenesekben, és még úgy is mindig elnyúltatok picit.
Ennyiből amúgy nem a legszerencsésebb az SV 75 pacija, a kisebb 400-500ccm-es 50 lovas gépekhez képest pokoli erős, az erősebb 600-as gépektől felfelé pedig a 110-120-hoz képest meg elég gyengécske.
70/6321-829
Elégedett vagyok.
Ez:
Talán ez segít:
2002-es SV650 fordulatszámmérőjében /mutatós/ mi az izzó,ill.a LED funkciója?