Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, nekem még a karbis volt.
Én is mentem mindkettővel, tudom mit tud a busa és tudom mit tudott az enyém, ezt ott egymás után tapasztaltam meg.
Szerinted a Busa tulaja miért is ragaszkodott volna annyira a cseréhez.
Mert abban a tartományban ahol én is 90%-ban használtam a gépet, nem igazán volt különbség köztük.
A fékei meg váltójáról pedig szót sem érdemes ejteni.
Ha jót akarsz nem teszel bele sportszűrőt, nem attól durrog amire gondolsz viszont a sportszűrő ahogy Tomi és Zoli is írja áthat a gépednek.
Gondolom még a karbis volt a Fazered, az mint pár hete kitárgyaltuk alul tényleg jobb ha csak nincs az injektoros gépben a tiltáskiiktató és más tuning, de azért még ha nem is nézzük a táblázatokat azért egy béka vagy busa jóval erősebb, én mentem mindegyikkel, béka volt is.
Az én Fazeremet kellett volna kipróbálnod!
Egy Pesti srác jött el vele Fehérvárra el akarta cserélni rá a pont említett Busát.
Kipróbáltuk egymás gépét és nemet mondtam rá.
Hozzáteszem a Fazerem nem volt alap gyári, Yoshi+Dynojet+sport légszűrő.
Yamaha Topnál az eladó is meglepődött mennyire ment a többi Fazerhez képest amit próbált.
Szóval, az Auchan elkerülőnél próbáltuk a gépeket, repülőrajt 100-200 között a busa nem tudott elnyúlni.
Lehet hogy felette ellép mivel nagy előnye a full burkolat és ott már kijön az erőkülönbség.
A fékei és a váltója iszonyat gyenge volt a Fazeréhez képest, egy műszer volt a Yamaha a Busához viszonyítva.
Abban a tartományban ahol én használtam a motort nem éreztem erősebbnek, ezért is mondtam nemet rá.
Egy rosszabb fékű, váltójú, számomra használt tartományban nem erősebb motort nem fogok elcserélni.
Érdekes a srác nagyon benne lett volna a cserében kipróbálás után, ez is elárul valamit.
kb 1oraja panaszkodott haverom hogy a 650est fz1re csereli mert a fasza tele van hogy egy 20d letolja az utrol
A kicsinél viszont semmit nem kell görcsölni, hogy ezt hozza, simán kirázza akisujjából, a nagynál viszont gondolom erősen óvatosan kell bánni a gázzal ehhez. Akik csak úgy természetesen "használják" inkább 6L-ről és felette számoltak be.
Nem ér annyit a Sportlégszűrő, csak baja lenne a motornak.
70-110-es tempónál az SV1000 se enne szerintem 5Litert
Az elsőt közben megtaláltam, a másodikat már nem. Nem tudom kell e nekem a szűrő 25+5 ért tisztító. Abból sokszor meg lehet tankolni
Állíttasd hozzá,bár szerintem felesleges macera amúgy K und N vagy BMC.
Mondom Sport! :-) Gyárival durrog a kicsike, kevés levegőt kap
Persze,gyárit betesz gyárit kivesz.
Srácok, tudtok valami jó sportlégszűrőt és tisztítót ajánlani régi csővázas SV-hez?
2 gondolat még a monologodhoz...

1. Az ezres fazer nagyon takarékos is tud lenni... gyenge túrázásnál 4 literrel is mentem már...

2. viszont fordulatból valóban megyeget.. de az erő sötét oldalától messze van..
Pld. a régi busa után ráültem,és azt hittem nem megy egy henger a fazeren
Holnap - ha nem felejtem el - akkor csinálok fotókat. Tényleg nincs több...
Tényleg tehetnél fel róla képeket, pár dologra kíváncsi lennék mit hogyan tettél fel, helyeztél el a motoron.
Egy hónapja ilyen volt:
Fotó majd lesz valamikor. Az xRider nekem tetszik, bár még eddig csak a múlt hétvégi guruláson használtam. Fényerő jó, amúgy meg egy sima iGo Primo van rajta, szóval olyan...
Fotót dobhatnál a teljesen felszerelt vasról akár a GS topicba?!
XRiderrel mi a tapasztalat?
W5W a foglalat típusa:
link
ebay
Sziasztok! Szeretnék venni ledes helyzetjelző izzót, tudom, hoyg 12v 5w de melyik típus? hogy keressem az ebay-en? Köszi a segítségetek!
ebayen 8000 a felújító készlet amiben benne van, de olyan van csak ami 99-00 meg olyan ami 01-04 ig jó felidegesített mára úgyhogy nem érdekel.
Szerintem a crossos gátlók nem véletlen kétszer hosszabbak a GSXR-énél...