Igen, nekem még a karbis volt.
Én is mentem mindkettővel, tudom mit tud a busa és tudom mit tudott az enyém, ezt ott egymás után tapasztaltam meg.
Szerinted a Busa tulaja miért is ragaszkodott volna annyira a cseréhez.
Mert abban a tartományban ahol én is 90%-ban használtam a gépet, nem igazán volt különbség köztük.
A fékei meg váltójáról pedig szót sem érdemes ejteni.
Gondolom még a karbis volt a Fazered, az mint pár hete kitárgyaltuk alul tényleg jobb ha csak nincs az injektoros gépben a tiltáskiiktató és más tuning, de azért még ha nem is nézzük a táblázatokat azért egy béka vagy busa jóval erősebb, én mentem mindegyikkel, béka volt is.
Az én Fazeremet kellett volna kipróbálnod!
Egy Pesti srác jött el vele Fehérvárra el akarta cserélni rá a pont említett Busát.
Kipróbáltuk egymás gépét és nemet mondtam rá.
Hozzáteszem a Fazerem nem volt alap gyári, Yoshi+Dynojet+sport légszűrő.
Yamaha Topnál az eladó is meglepődött mennyire ment a többi Fazerhez képest amit próbált.
Szóval, az Auchan elkerülőnél próbáltuk a gépeket, repülőrajt 100-200 között a busa nem tudott elnyúlni.
Lehet hogy felette ellép mivel nagy előnye a full burkolat és ott már kijön az erőkülönbség.
A fékei és a váltója iszonyat gyenge volt a Fazeréhez képest, egy műszer volt a Yamaha a Busához viszonyítva.
Abban a tartományban ahol én használtam a motort nem éreztem erősebbnek, ezért is mondtam nemet rá.
Egy rosszabb fékű, váltójú, számomra használt tartományban nem erősebb motort nem fogok elcserélni.
Érdekes a srác nagyon benne lett volna a cserében kipróbálás után, ez is elárul valamit.
A kicsinél viszont semmit nem kell görcsölni, hogy ezt hozza, simán kirázza akisujjából, a nagynál viszont gondolom erősen óvatosan kell bánni a gázzal ehhez. Akik csak úgy természetesen "használják" inkább 6L-ről és felette számoltak be.
1. Az ezres fazer nagyon takarékos is tud lenni... gyenge túrázásnál 4 literrel is mentem már...
2. viszont fordulatból valóban megyeget.. de az erő sötét oldalától messze van..
Pld. a régi busa után ráültem,és azt hittem nem megy egy henger a fazeren
Fotó majd lesz valamikor. Az xRider nekem tetszik, bár még eddig csak a múlt hétvégi guruláson használtam. Fényerő jó, amúgy meg egy sima iGo Primo van rajta, szóval olyan...
Én is mentem mindkettővel, tudom mit tud a busa és tudom mit tudott az enyém, ezt ott egymás után tapasztaltam meg.
Szerinted a Busa tulaja miért is ragaszkodott volna annyira a cseréhez.
Mert abban a tartományban ahol én is 90%-ban használtam a gépet, nem igazán volt különbség köztük.
A fékei meg váltójáról pedig szót sem érdemes ejteni.