Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Decemberben vagy januárban akarok venni motort de nem akarom használni majd csak tavasszal meg tudom úgy is venni hogy nem iratom a nevemre?
Tehát a volt tulaja a biztosítónál kijelenti a motorkerékpárt, nálam lesz az adásvételi, törzskönyve és a forgalmija de csak áprilisban szeretném forgalomba helyezni.
Ez kivitelezhető?
Csak fel kéne törni azt a malacperselyt ...
http://www.kepesmotor.hu/honda...
A sátorszállítóval a legnagyobb baj hogy önhordós és egy kibaszott teknőhöz hasonlít kis béna kerekekkel.
Nem tudod rendesen kicsontozni és rátenni egyenes sineket.

A legjobb egy 80-as évek beli kisipari alvázas futó lenne aminél beütött alvázszám van és tök sima eccerű beütővel csinálták meg.
Erről csak le kell hámozni a felépítményt,rozsdátlanítani és rárakni két sínt meg előre valmi baszást építeni a keréknek.

A gond hogy az átlagos méretű 150x100-as volt,létezett még 120x200-as,3 motornak meg kéne a 150x220 ha nagyobb motort is akarsz vinni mert az én mini csoffadékom is 2 méteres fejétől a farkáig.
Na a fatertől örökölt KJ futót a 100x150-est első körben 25 centivel hosszítottam meg többel nem mert ha hátra kerül a súly leszedheti a fejről,előre is ugy raktam a kerék artót ogy a háromszögbe is beleér elől.
Na így felfért 1 picike motor,kettő már nem.
Több mindentől függ.
Első a futó max terhelhetősége,ha 400 kilós akkor max 2 kisebbet mondjuk az én kategóriámat naked és nem bandit vagy egyébb 240 kilós ez még belefér ráfutófék nélkül.
Ha nagyobb akkor belejátszik a kocsi max vontathatósága ami ráfutóssal KB 1 tonna,de lehet több csak ügyelni kell hogy a teljes szerelvény ne legyen több mint 3,5 tonna.Tehát kocsi 3 motor és a futó ráfutóval nem haladhatja meg a 3,5 tonnát.

Tehát ha van egy 2 tonnás Turanod 1 tonnát még vígan vihetsz de ha már 2600 kilós mondjuk H2-t van (csak példa fingom nincs mennyi) akkor már necces.
crosst rendszeresen, de ha kell nagyobb is ferjen ra. A satorszallito szerintem nem jo nert ha uresen huzom akkor csak pattog.
3,5tonna ossztomegig bármennyit
Ha már utánfutóról beszélgettek, lenne egy kérdésem. B-s jogsival, egyszerre hány motort húzhatok?
Ahogy néztem az ársávot a hahun mondjuk 60-70e-ig.Hát nem lesz túl nyerő ami ott van.

Ezek vagy papírok nélküliek vagy akkorák hogy egy bernáthegyi kölyök beteríti az egész alkotmányt esetleg sátrasutánfutók.
Egyik sem alkalmas nagyobb volumenű munka igénybevétele nélkül motor szállítására.

Kérdés hogy crossmotor vagy valami nagyobb a cél.
muszakin nem szemetkednek?
Mi vettünk egy öreg szar futót 30E ft-ért aminek voltak papírjai, lebontottunk róla mindent, az alvázra meg ráfaragtunk 2 motortartót.
ha tudtok valakit aki megvalna apro penzert a motor szallito futojatol, szoljatok
csak ér annyit...hisz az új 1,7m volt 2008ban...émm 850-870e körül megvenném a 949ezrest...sok extra van vele...1gazdás...
ennyi penzt nem er a 650es de meg az ezres sem, lehet az 2007es de nem er ennyit ha 2005os jo allapotut mar veszek 620ert...
Szerintem nem.
miért, Zoli is 50 felett lesz mire a kupec szerez neki egy pályázós CBR-t
áh,nemhiszem...
jaja,bzt is vágom...51e kmt futott...nem tetszik,h piszkálták az elektronikát a sportdobhoz...gyárit akarok...gyüjtök még lét... jól alakultak a tippmixek a napokban...
Azok a legrosszabbak.
nemhiszem...nem ugy tünt a gazda,mint aki pályázós...50év fölötti gazdárol beszélünk...
Van egy erdőkertesi is 700-ért.
Valahol még lehet pályázni 650-el?
Oda nem k5 1000 sárgafeketével lehet menni?
ugytünik...
emellett akkor van még egy abs-es modell 900ért (25kw) meg egy 949ért is...20e km körül...első gazdás...sok extrával...gumijai kopottak,kukaérettek...pici karc dölés miatt a bal oldalán,fényezni v polirozni kéne...amugy pöpec...már néztem élőben... 850ért gondolkodás nélkül megvenném... multkor 890e volt az ára...de akkor nemvolt még meg rá a lé...
vagy amikor levette a pályaidomokat meg gumit akkor ezt vette rá olcsón mert ezzel megkíméltebbnek néz ki
Ha azt a bakelit gumit nem rágta el 30k alatt akkor tényleg kímélte.