Igen, úgy néz ki most nincs nekik. Bár elég jól elvagyok most a takargatással, az a szerencse, hogy kitapasztaltam, milyen használatnál és hőfoknál kell a takaró, ha pedig már melegebb idő van és melege van, azt látom a vízhőfokon.
Nyilván nem egy űrtechnika megoldás, de ha azoknál sem fossa össze magát, akik nem foglalkoznak ezzel, akkor azért kell lennie benne ennyi tartaléknak, hogy ne legyen semmi gond.
Á! Őket ismerem! Köszi, körbenézek majd!
Ha viszem majd a hátsó GSXR gátlót karbantartani, majd rákérdezek arra a z első teleszkópos mókára is, amit említettél. Ár/értékben elég jó lenne.
Mai gurulás, kb. 300 km. Oda a jó fogyasztásom: kicsit cihopata módon kergettem a vasat a technikás egyenesekben, így 4,1-re felkúszott az átlagfogyim.
Valami eszement sok motorossal találkoztam ma, még egy kb 30-40 fős csoporttal is. Na, itt a kép az átalakításokról (balról jobbra):
- Oxford Prémium túra markolatfűtés,
- Honda Hornet tükör (ez semmilyen fordulaton nem remeg be, nem homályosul el) - ingyen volt, a kis csopperről mentettem le eladás előtt, arra kerültek a GS tükrei.
- A LED-es ködlámpáim kapcsolója,
- Puig túraplexi, a remegése teljesen megszüntetve egy gumituskóval (a feszültségmérő tartóján)
- Akkufeszültség-mérő
- xRider GPS a gyári tartójában, a kormány közepére szerelve. Annyira passzentos a hely, hogy csak a kormány levételével lehetett felszerelni alá.
- Markolatfűtés szabályozója,
- Még egy Hornet tükör,
- Még egy markolatfűtés. link
Sziasztok! néhány hete sikerült végre újra sv650 tulajdonossá válnom!
előzmény:2004 ben már volt egy új sv650 N-em 3 szezont használtam nagyon imádtam. mióta eladtam azt vártam mikor lehet újra. Na most lett egy jó lehetőségem és lecsaptam rá.
A motor K3 és N-es.
Na de ezek igazából mind lényegtelenek!
A kérdésem az lenne mitől lehet ha indításnál nem emeli meg a fordulatot (a TPS tökéletesen működik, a motorhőfok érzékelő is minden hőfoknál gyári ellenállás értékeket mutat) ennél fogva hidegen gáz nélkül be sem indul, de pici gázzal indul. Kicsit is melegedve pöcc röff. Az alapjáraton vettem még észre mintha nem teljesen egyenletes lenne hanem picit nigadozik (nem áll le, egyéb tünet nincs). Valamint üresben ha odapöccintem neki a gázt mintha picit bután venné és ejtené a fordulatot. Fojtószelep szinkron helyreállíthatja a problémát?
jaaa a motoron mindent cseréltem amit kellett( olaj+szűrő, légszűrő, gyertyák, hűtőfolyadék, fékfolyadék), ezeket azért írtam ha valaki gyertyára gyanakodna.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Nyilván nem egy űrtechnika megoldás, de ha azoknál sem fossa össze magát, akik nem foglalkoznak ezzel, akkor azért kell lennie benne ennyi tartaléknak, hogy ne legyen semmi gond.
eladnám : 3 liter Motul 5100+HF 138 szűrő+után gyártott légszűrő.postázom is ha kell valakinek. 23 000ft+posta.
Képen nem látszik de kézzeel érezni egy puklit picit,bár kettő is vasn rajta.
Nagyot csattant kis sebességgel.
Hol sikerült, mekkora tempóval? Mutass képet ha van.
Ha viszem majd a hátsó GSXR gátlót karbantartani, majd rákérdezek arra a z első teleszkópos mókára is, amit említettél. Ár/értékben elég jó lenne.
Valami eszement sok motorossal találkoztam ma, még egy kb 30-40 fős csoporttal is. Na, itt a kép az átalakításokról (balról jobbra):
- Oxford Prémium túra markolatfűtés,
- Honda Hornet tükör (ez semmilyen fordulaton nem remeg be, nem homályosul el) - ingyen volt, a kis csopperről mentettem le eladás előtt, arra kerültek a GS tükrei.
- A LED-es ködlámpáim kapcsolója,
- Puig túraplexi, a remegése teljesen megszüntetve egy gumituskóval (a feszültségmérő tartóján)
- Akkufeszültség-mérő
- xRider GPS a gyári tartójában, a kormány közepére szerelve. Annyira passzentos a hely, hogy csak a kormány levételével lehetett felszerelni alá.
- Markolatfűtés szabályozója,
- Még egy Hornet tükör,
- Még egy markolatfűtés. link
előzmény:2004 ben már volt egy új sv650 N-em 3 szezont használtam nagyon imádtam. mióta eladtam azt vártam mikor lehet újra. Na most lett egy jó lehetőségem és lecsaptam rá.
A motor K3 és N-es.
Na de ezek igazából mind lényegtelenek!
A kérdésem az lenne mitől lehet ha indításnál nem emeli meg a fordulatot (a TPS tökéletesen működik, a motorhőfok érzékelő is minden hőfoknál gyári ellenállás értékeket mutat) ennél fogva hidegen gáz nélkül be sem indul, de pici gázzal indul. Kicsit is melegedve pöcc röff. Az alapjáraton vettem még észre mintha nem teljesen egyenletes lenne hanem picit nigadozik (nem áll le, egyéb tünet nincs). Valamint üresben ha odapöccintem neki a gázt mintha picit bután venné és ejtené a fordulatot. Fojtószelep szinkron helyreállíthatja a problémát?
jaaa a motoron mindent cseréltem amit kellett( olaj+szűrő, légszűrő, gyertyák, hűtőfolyadék, fékfolyadék), ezeket azért írtam ha valaki gyertyára gyanakodna.
Segítségeteket előre is köszönöm!