A frissen csináltatott bukócső már behozta az árát: egy rosszul sikerült parkolásnál oldalsztenderről, földúton előre elgurult és felborult a masina. Csak a cső karcolódott, semmi más.
Óra: link
Ja hát akinek van bukója, az könnyen rak rá ködlámpát. :-)
Óra kb mennyi volt ha nem vagyok zsebben turkálós.
Én is néztem már de 4-5e Ft alatt nem találtam.
Azért "sokallottam" a fogyasztást (fenét sokallottam) mert 90-110 között gurulgatva eddig mindig stabil 3,7 volt. Jó, most félúton 120 felett téptem neki (német autópályán ), így lett 4,1.
A bololdali kapcsolón sajna így jön ki a vezeték, fordítva meg furcsa lenne, hogy lefelé billentve világít a lámpa. A két LED-es bigyó a bukócsövön van alul, és full illegális: egyszerűen túl nagy a fénye, éjjelre le is oltottam őket, mert zavarta a szembejövőket. Pedig alacsonyra vannak beállítva, 20 méterre világítanak a motor elé. Ehun-e:
Baromság
Azt kéne eldönteni, hogy tuningolunk, vagy szarakszunk össze vissza.
Kidorreno melle illik a sportszuro...a mellé meg a dynojet fuvokakit, de minimum egy felfuvokazas... Persze ezek előtt illene bele egy vezérműtengely csere, egy fejmunka és az egyéb kötelezők
Jah, hogy akkor már nem 4literes fogyasztasok fognak itt szalingozni? Vagy esetleg alul rohadtul nem fog jól muzsikálni a blokk? Hogy takarítani kell 500-1000kmenkent a szűrőt?
Hát istenem...ilyen ez a popszakma...
De azt sem tudom minek kell beszarni egy kis durrogastol
Utána kell menni ezzel-azzal aztán belőni faszara...
Az olvasottak tulreagalasa előtt keresse fel orvosát, nőgyógyászat... Csak hangosan gondolkodtam
Nem kötekedés képen de nem sok ez egy kicsit? 3l olaj ha még 1l-es kiszerelésben is van akkor is max 10e, olajszűrő 1e, levegő 4-5e Ft kb. össz 15-16e, ,nem hiszem hogy 23-ért eladod. De ne legyen igazam.
Köszi a képet. Fogyasztás nem sok, én 2 személlyel 60-70-80km-/h-val tudta menni 4,3-at, ettől eddig nem ment még kevesebb, igaz ilyen lassan sem szoktam menni
Jó kis felszerelés a kormányon! Bár a bal oldali kapcsolót én lehet fordítva tettem volna fel a kábel elvezetés miatt.
Fesz mérő ebay? Óra is?
Ködlámpák hol vannak? Van értelem feltenni, úgy értem szabályos, műszakikor átmegy a vas vele?
Azóta durrog mióta sport dob van rajta. Tömített a rendszer, a dugó is rajta van. Egy kicsit ereszt csak az összekötőcső és a dob közti bilincsnél. Ettől nem hinném hogy annyira durrognia kéne. Nem mintha zavarna, mert jól szól, csak baja ne legyen a vasnak tőle. Szelep beégés vagy mit tudom én.
Akkor csak meggyőztetek az ellenkezőjéről! Nem teszek bele, veszek azon a pénzen inkább valami kesztyűt, na persze ha a superzone-t végre utol tudom érni, mert a telefont sem veszik fel.
Nézd meg, hogy rajta van-e még a szinkrondugó vagy máshol nem kap-e falsot no meg, hogy a kipuff tömített-e a könyöknél. A kevés levegőtől ritkán durrog, a soktól igen. Ne akarj sportszűrőt mert szívás lesz a vége, először, hogy nem tudod majd beállítani hozzá és azzal fog állandóan durrogni és ha sokáig benne hagyod akkor nagy eséllyel eltűnik a kompresszió ha csak nem takarítod és olajozod 1500-anként. Amúgy most olvasom, hogy kipuffos ember? Akkor most került rá egy sportdob? Mert akkor azért kezdhetett el durrogni.
Én nem raknék bele. Karbisba meg tényleg, mert lehet valamelyik fordulaton jobb lesz, de máshol meg rosszabb, és karbisnál nem tudod számítógépről állítgatni.
Szerintem kevés levegőt kap. Mert mikor szinkront csináltam ugye szűrő nélkül, akkor nem durrogott egy dekát sem.
Amúgy a kipuffos srác is azt mondta hogy durrogni fog, tegyek bele sportszűrőt.
köszi a linket!