Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Melyiken?
A rohanós eszeveszett langallózás?
De mindegy is, a lényeg, holnap egy rövid guri 10-11 óra körül? Szerintem ha ilyen idő lesz mint most akkor megint elnézek visegrád felé, hogy mi változott a héten.
Nekem ha nem haladunk 6.5 körül van, de azért a K7 utániak tényleg 5 alatt esznek ilyen tempónál. Mikor az említett túrán voltunk ott nekem majdnem 8-at evet.
Azé csak elkezdtétek.

Jelzem hogy egy túratempóval ami azért nem lassú laller és az enyém között talán fél liter ha volt.
Nekem 5-5,5 neki max hat ha jól emlékszem szal a két liter kurvasok.
Az a +2L az majdnem másfélszeres étvágy. Ráadásul ugyanaz a pici 17L-es tank van hozzá.
Egyszerűbbnek nyilván egyszerűbb lett volna az ezrest venni, de az igényeimnek jobban meg fog felelni a feljavított 650-es.
Nagy kár, hogy az ezresből nem csináltak feljavított blokkos kiadást, mint a 650-esnél, mert pl. az új DL1000 blokkjával tökéletes lett volna nekem... Így viszont marad a 650-es.
Nekezdjétek.
Hajjaj azt el is felejtettem, többet eszik 2 literrel.
az sokat eszik
Egy valamit árulj el nekem, nem lett volna egyszerűbb venned egy SV1000-et?
Panaszkodsz jobbra, balra a 650-re, kevés az ereje, nem jó a futóműve, most meg költesz rá össze-vissza.
Bőven annyiba lesz mintha vetted volna a nagy tesót és egyszerre minden problémád megoldódott volna.
Érdekes.. A generátoros dolognak eléggé utánaolvastam tavaly, és a dl650-eken tényleg sokaknál volt gond, olyanról is lehetett olvasni, aki 20-enként füstölte el a generátorát, míg nem épített be valami extra feszültségstabilizálót. Ugyanakkor Sv-knél nem igazán voltak erre panaszok. Úgyhogy el is vetettem a feszültségszabályzö-tuningot, pedig inkább költöttem volna arra 30rugót, mint új generátor állórészre 120-at, ha ez valós veszélynek tűnt volna.

Amúgy azt viszont észrevettem, hogy nyáron ha elakad az ember pl. egy durvább dugóban (tegyük fel, hogy megtörténhet ilyesmi motorral) eléggé el tud melegedni a motor, későn kapcsol a hűtőventilátor. Ez remek alkalom pl. egy generátor megsüléshez, mivel az olajnak kellene hűtenie. Mondjuk pár ezresből megoldottam hogy kézzel is kapcsolható legyen, szval jövőre ezzel már nem lesz gondom.
Már csak egy patika állapotú SV1000 telót kéne vadásszak nagyon olcsón előre kerékkel, fékkel, mindennel.
A vicc pedig az, hogy tényleg...
De idén letakarva a 3/4 olajhűtőt végre hidegben is faszán működik a váltóm, melegítés után elindulva kb. a második saroktól. Hosszabb tempósabb szakaszokon sincs gond, és melegebb hideg időben sem forr fel az agya. Így már tetszik.

Jött közben a postás is egy GSXR hátsó rugóstaggal, jövőre megy a gépbe, remélem földre ragassza végre a moci seggét.
jelenleg a gond hogy 150x300as a futo de lehet 170szeles, mindegy. Tul nagy 1-2motort szallitgatni vele.
nincs bünti
Ennyit nem szanok ra,legalabbis az alapra,nameg tul szep gyurmava gyurni.
Es meg bele szeretnem idovel a 600 rr elejet kokanyolni.
Plusz igy az elado fizeti az adot,amit nem hagyna,legalabbis en nem tennem.
Mi nem jelentettünk le időben (talán 1-2 hónappal később) egy járművet két éve, a vevő nem íratta át és a súlyadót kivetették ránk és nem kaptuk vissza hiába lobogtattuk a papírt, de szerencsénk volt, hogy a vevő nem követett el semmit mert akkor azt is nekünk kellett volna kifizetni.
Ha azon belül lejelented akkor nem terhelhetnek ha elkövetnek az autóval szabálysértést vagy bármi mást, ha nem akkor akkor az eladónak is fizetnie kell és neki kell behajtania a vevőn ha bünti lesz.
Erre tényleg nem találnék senkit sem.
Akkor mire a 8 nap meghatározása?
Nem, a forgalmit és törzskönyvet nem kell leadni ideiglenes kivonásnál, de erre írtam, hogy nem hiszem, hogy találnál valakit aki odaadná úgy, hogy az adás-vételin pl. 3 hónappal későbbi dátum legyen.
Nem, neki nem bünti hanem ha nem jelenti le időben akkor továbbra is ő fele a közterhekért (súlyadó) és a köziges büntikért.
Fenébe.
Köszi a gyors választ!
Tehát akkor ha kivonatná, forgalmit és a törzskönyvét le kellene adnia és nálam csak egy adásvételi lenne?
Amikor én forgalomba szeretném helyezni akkor vinném az adásvételit és ki kellene kérnem az előző tulaj által leadott papírokat, utána pedig a nevemre íratni?
Sőt, az eladónak viszont csak 8 napja van arra, hogy az adásvételt bejelentse. Különben neki is bünti...
Nem, mindenképp át kell íratni 15 napon belül különben bünti van. Annyit lehet tenni, hogy az eladó kivonatja a forgalomból és a visszahelyezés történik átírással együtt, de ugye ki az aki oda adja úgy a járművét, hogy későbbi dátumú az adás-vételi?