Én ugye 50 évesen kezdtem el motorozni egy kis 125-össel, csak idén szeptemberben lett meg a jogsim a nagyobbra, azóta gurulgatok a GS-sel. Tulajdonképpen én nem is "motorozok", csak "motorral kirándulok" (majdnem mindig tök egyedül) mindenfelé, kikapcsolódásképpen, sokszor akár több napra is, sátorral. Engem ez szórakoztat, a száguldozás nem az én kopottas reflexeimnek való. Igazából kb. 130 fölött félek, nem érzem jól magam nagyobb tempónál. Nem mondom, néha azért én is megcibálom a bajszát, de csak percekre.
Ma fejeztem be a gép "túramotorrá alakítását". Eddig került rá szövet oldaltáska-pár, hátsó doboztartó dobozzal, tanktáska, túraplexi, xRider GPS, ködlámpák, bukócső, vízálló kvarcóra, akkufeszmérő, szivargyújtó aljzat, és ma a markolatfűtés. Szóval már csak menni kell a géppel. Pech, hogy éppen nem a tavasz következik...
Ma kb fél tankot etettem meg a motorral, de nem tudom felemelni a karomat, és volt adrenalin amikor tanulóként nem tudtam hogy szorítani kell a motort a levegőben a lábammal mert másképp a motor hamarabb leér mint én
Nekem 10 órai indulással egy gyors Visegrád környéki kerülés szimpatikus lenne holnap, ha jó az idő. Csak sajnos vissza kéne érjek Pestre olyan fél 1 magasságában.
Nem értek egyet. A nagybandit az pont jó takarékoskodni, mivel hiába nagy hengerűrtartalmú motor, egyáltalán nincs kihegyezve, viszont kis fordulaton, viszonylag nyomatékból is szépen eljár. Egy 1000-es SV jóval erősebb, (72 vs. 91kW) és mivel V2, nem is igazán tolerálja a kis fordulatú, takarékos járatást.
Szóval szerintem lehet az embernek bármilyen finom a csuklója, nem fogja az ezres SV fogyasztása soha megközelíteni a 650-es kétgyertyásét.
Pont ezaz... NÉHA nagy móka lenne meghajtani egy erősebb vasat, ez nem is vita tárgya, mikor tesztvezettem a GSXR1000-et, állati jó móka volt. Szóval van abban valami, amit mondasz.
Viszont nézelődős túrán, és a városi közlekedésben teljesen feleslegesen etetném a pacikat, és nálam ez a domináns üzemmód.
Utassal, csomaggal tényleg már komótosabb tempót kell venni, de túrázni álatalában azért egyedül megyek, szóval ez sem komoly gond.
A 70-110-et még viszonylag könnyen veszi a kicsi SV is dinamikusan, felette kezd fogyni az erő, és kezdi el kérni a komolyabb forgatást.
Ezért lenne jó amúgy az új DL1000 blokk. Az csak kicsivel torkosabb a kétgyertyás kis SV-nél, viszont jóval erősebb, és megvan benne a karakter, amit szeretek a V motorokban.
Itt inkább az élvezet factor amit nézni kell, többet fogyaszt természetesen de jóval többet is nyújt, valamivel etetni kell a plusz 50 pacit.
Ez olyan mint anno a Fazer1000nél a tíz litert is megetettem vele a nyelezve volt, de az élmény amit adott kárpótolt mindenért.
Amikor 3.ból 210nél rakod a 4.et és hasonló őrületek.
Ezt az ilyen motorokkal lehetetlen elérni, hozzáteszem túrázni sincs olyan jó egy 650-el mint egy 1000 motorral, főleg ha utast és csomagokat is viszel.
Lehet az 70-110 között vagy az feletti tempó.
Nálatok akkor mi a túra tempó?
Mondjuk egy dobogókő túrán, vagy alpesi túrán, esetleg mondjuk egy Magastátra túrán?
A 70-110 tényleg lassúcska volt, mikor Balcsira mentem barátnővel és 4,1 lett a fogyasztásom, de azt írtam is pár hónapja, viszont a Tátrában teljesen normális tempóban mentünk a véleményem szerint, mikor 4,4 lett.
Ne a saját K5-öd fogyasztásából indulj ki. Azzal ha hypermillerkedsz se jön ki ilyen fogyasztás.
Nekem K8-as van, az ennyit kér. A 4,1L-es százas átlagnál is barátnő is ült hátul és a tempó is 70-110 között volt végig...
A Tátrában is mikor kerültünk normális tempóban mentünk, és ott is csak 4,4L lett az étvágy.
A zipline on is nyero voltam.
Ma fejeztem be a gép "túramotorrá alakítását". Eddig került rá szövet oldaltáska-pár, hátsó doboztartó dobozzal, tanktáska, túraplexi, xRider GPS, ködlámpák, bukócső, vízálló kvarcóra, akkufeszmérő, szivargyújtó aljzat, és ma a markolatfűtés. Szóval már csak menni kell a géppel. Pech, hogy éppen nem a tavasz következik...
Szóval szerintem lehet az embernek bármilyen finom a csuklója, nem fogja az ezres SV fogyasztása soha megközelíteni a 650-es kétgyertyásét.
Viszont nézelődős túrán, és a városi közlekedésben teljesen feleslegesen etetném a pacikat, és nálam ez a domináns üzemmód.
Utassal, csomaggal tényleg már komótosabb tempót kell venni, de túrázni álatalában azért egyedül megyek, szóval ez sem komoly gond.
A 70-110-et még viszonylag könnyen veszi a kicsi SV is dinamikusan, felette kezd fogyni az erő, és kezdi el kérni a komolyabb forgatást.
Ezért lenne jó amúgy az új DL1000 blokk. Az csak kicsivel torkosabb a kétgyertyás kis SV-nél, viszont jóval erősebb, és megvan benne a karakter, amit szeretek a V motorokban.
Ez olyan mint anno a Fazer1000nél a tíz litert is megetettem vele a nyelezve volt, de az élmény amit adott kárpótolt mindenért.
Amikor 3.ból 210nél rakod a 4.et és hasonló őrületek.
Ezt az ilyen motorokkal lehetetlen elérni, hozzáteszem túrázni sincs olyan jó egy 650-el mint egy 1000 motorral, főleg ha utast és csomagokat is viszel.
Lehet az 70-110 között vagy az feletti tempó.
Mondjuk egy dobogókő túrán, vagy alpesi túrán, esetleg mondjuk egy Magastátra túrán?
A 70-110 tényleg lassúcska volt, mikor Balcsira mentem barátnővel és 4,1 lett a fogyasztásom, de azt írtam is pár hónapja, viszont a Tátrában teljesen normális tempóban mentünk a véleményem szerint, mikor 4,4 lett.
Nekem K8-as van, az ennyit kér. A 4,1L-es százas átlagnál is barátnő is ült hátul és a tempó is 70-110 között volt végig...
A Tátrában is mikor kerültünk normális tempóban mentünk, és ott is csak 4,4L lett az étvágy.
Eléggé belemelegedett a tetőtér szigetelésbe és már 2 hétvégén sikerült kicsúsznom ebből a melóból.