Hááát.......a kamionban jó a tempomat mert az ülés állandó fel-le mozgása miatt a gázpedált is rugdosom ha nem tartom folyamatosan a levegőben, de motoron ez legfeljebb akkor következik be ha állandóan kifehéredésig rámarok a karokra és rátámaszkodok a kormányra.
Az pont elég, az tuti. A holtjáték után viszont azonnali gázreakció van, ahogy érzed, hogy megmozdítod a fojtószelepet, egyből jön az erő, illetve ahogy visszaengeded, egyből jön a motorfék. Kis gáznál rossz úton elég kellemetlen tud lenni, ahogy rázza az ember kezét, és akaratlanul mozgatja kicsit a gázkart... Amúgy viszont szeretem, hogy ilyen.
Ez ugyan úgy áll a karbisra is, ha azt is jól belövik egy nyitott rendszerhez akkor sok pluszt lehet kihozni belőle, főleg nyomatékban.
Amit leírtál igaz, de nekem pont ez tetszik a karbisban hogy vadabb, ha nem figyelsz kanyarban könnyen megcsúszik erősebb gázadásnál.
Szóval a karbist is lehet elég szépen tuningolni nem csak az injektorost.
Én ezt a két gépet hasonlítottam egymáshoz.
Ami érezhető hogy 140ig jobban nyúlik a karbis én alattam.
Ott ahol a legtöbbet használom a gépet dinamikusabb, érdekes még hogy nem rezonál úgy mint az injektoros és az alsóbb tartományban is jobban szeret, nem rángat, csapkod úgy mint az újabb.
Az új előnyére az első telót írnám, az ülés puhaságát és a jobb ülés, lábtartó, kormány háromszöget.
Sokkal kényelmesebb a magasságomhoz, a régin közel nem tudnék annyit elmenni mint az újon.
Hát igen, valamit biztosan jobban tud. Ugyanakkor az érzékek könnyen becsaphatóak, míg a mérések nem hazudnak.
Ha engem kérdezel, az SDTV rendszer lehet a hunyó az "érzés" részen, ami hirtelen nagyobb gáznál csak érzéssel engedi szabadjára a lovakat, nem kapar ki alólad azonnal a motor, nem tudsz igazi ON/OFF gázkezelést csinálni rajta. Olyankor (hirtelen hatalmas gáznyitások) tényleg van benne minimális nyúlósság, de nem több, mint amennyi szerintem kívánatos a biztonságos közlekedéshez.
Ja, nekem volt karbis 650-es és mentem eleget befissel is, és volt még egy jó pár más karbis motorom is, mondjuk ha tehetem nem lesz többet, de ugye ezt nem tudhatom előre.
Ha mész majd egy karbissal akkor azt ott sokkal erősebbnek fogod érezni, nem véletlenül mondják, hogy a krbis erősebb pedig nem, csak éppen ott ahol használjuk.
Amit leírtál igaz, de nekem pont ez tetszik a karbisban hogy vadabb, ha nem figyelsz kanyarban könnyen megcsúszik erősebb gázadásnál.
Szóval a karbist is lehet elég szépen tuningolni nem csak az injektorost.
Én ezt a két gépet hasonlítottam egymáshoz.
Ami érezhető hogy 140ig jobban nyúlik a karbis én alattam.
Ott ahol a legtöbbet használom a gépet dinamikusabb, érdekes még hogy nem rezonál úgy mint az injektoros és az alsóbb tartományban is jobban szeret, nem rángat, csapkod úgy mint az újabb.
Az új előnyére az első telót írnám, az ülés puhaságát és a jobb ülés, lábtartó, kormány háromszöget.
Sokkal kényelmesebb a magasságomhoz, a régin közel nem tudnék annyit elmenni mint az újon.
Gyuri Bácsi egy kehes vén dög.
De olcsó volt és kényelmes.
Holnap már nem tudok evvel foglalkozni mert zózós napom lesz,talán szerda körül.
:-)
(meg furógépaksit is vissza kéne adnom)
A vákumszelep picit jobban aggaszt.
Ha engem kérdezel, az SDTV rendszer lehet a hunyó az "érzés" részen, ami hirtelen nagyobb gáznál csak érzéssel engedi szabadjára a lovakat, nem kapar ki alólad azonnal a motor, nem tudsz igazi ON/OFF gázkezelést csinálni rajta. Olyankor (hirtelen hatalmas gáznyitások) tényleg van benne minimális nyúlósság, de nem több, mint amennyi szerintem kívánatos a biztonságos közlekedéshez.
www.sportrider.com/sites/sport...