Hagyjam inkább
Mégegyszer úgy irod, ahogy most, akkor nyersz egy naplementés, fasza árnyékos, és jó szűk szerpentinen lefelét... Akkor tuti nem felejted el többé
Faszt.
Normális ember azt élvezi, ha kanyarból kifelé emelkedik az eleje és ezzel egyidőben elforog a hátsó gumi + az ágaskodó motor sodródik a külső ív felé
Minden rosszindulat nélkül kérdezem:
Akinek a majreja szélesebb mint a komplett felszerelt gumi, az hogy a fészkes fenebe nyilatkozhat ilyen kibaszott magabiztosan motorokról, tudásukról, sebességről, temporol, és társairól?
Nem az az élvezet a többiben, hogy csuklik stb. Hanem hogy nem opció, hanem alapvető szükség "dolgozni" velük... nem adják meg a lehetőséget az unatkozásra., és folyamatos figyelmet követelnek meg. Ettől lesz szerethető karakterük.. ami egy S4-nek kb soha.
Ez csak 8 szelepes, egészen más karakter mint egy 16 szelepes.
Az egyhengeresnek papíron borzasztónak kéne lennie, mivel 2500 alatt majd szét esik úgy rángat 5000 fölött meg ugyan egy pillanatig olyan mintha elő akarná adni hogy hú de sok erő van még bennem, de kicsivel később már inkább olyan az érzés, hogy ez mindjárt szétesik. Ez így leírva lehet hogy rémes, de a valóságban ezerszer élvezhetőbb mint az S4.
Jó, hát ha neked az az élvezet a motorozásban, hogy csuklik a kevés henger kis fordulaton vagy akár le is fullad.
Normális esetben az ember szvsz éppen azt a részt élvezi, amikor adja a gázt, és szépen emelkedik a fordulat és gyorsul a motor. Ha nem akarod, hogy egykedvűen gyorsuljon, visszarúgsz neki pár fokozatot, és lehet is menni. Ennyi mindössze a trükk a sor4-nél....
Tudom, de attól csak a karaktere lesz olyan, azaz az erőleadása. De ilyen az ER6, az NC700 és az MT07 blokkja is, 270 fokos elékelésű. De ettől még nem fognak rendelkezni a 90 fokos V motorok másik fontos tulajdonságával, ami pedig a jó kiegyensúlyozottság. Az NC700-ban pl. 1, az NC750-ben két kiegyensúlyozó tengely is van például link.
Az SV-kben nincs szükség ilyesmire.
Én még nem jöttem rá mi az élvezet az S4-ben. Az enyém csuklás nélkül bármilyen fokozatban leengedhető alapjáratra, majd onnan akár ki is lehet gyorsítani.. és teljesen lineárisan, ugyan olyan egykedvűen szalad a fordulat felfelé végig. Lefullasztani kb lehetetlen. Ebben semmi élvezet nincs.. pihentetőnek valóban pihentető, de pihenni a kertben szoktam nem a motoron, szóval ezt nem tudom értékelni.
Semmi baj nincs a sor4-ekkel. Mentem 400-as Honda sor4-el (CB400SF) teljesen pöpec, ezerszer élvezetesebb és kellemesebb volt vele menni, mint egy sor2-es hasonló erejű GS500-al.
Gusztustalan járás... Hogy olyan, mint egy kerti traktor... Ráz, egyenetlenül jár, nem veszi a kis fordulatot lassú manővereknél, nem kellemes egy hasonló erejű sor4-hez képest. Szerencsére az SV650 járása ezerszer kultúráltabb a GS500-nál, gondolom a 90 fokos V elrendezés következtében.
Mégegyszer úgy irod, ahogy most, akkor nyersz egy naplementés, fasza árnyékos, és jó szűk szerpentinen lefelét... Akkor tuti nem felejted el többé
Na így!
Ráadásul neki ehhez nem kellett még 10k kilométert se motoroznia életében, hogy ilyen pro legyen
Normális ember azt élvezi, ha kanyarból kifelé emelkedik az eleje és ezzel egyidőben elforog a hátsó gumi + az ágaskodó motor sodródik a külső ív felé
Minden rosszindulat nélkül kérdezem:
Akinek a majreja szélesebb mint a komplett felszerelt gumi, az hogy a fészkes fenebe nyilatkozhat ilyen kibaszott magabiztosan motorokról, tudásukról, sebességről, temporol, és társairól?
Mi az, hol hagytad a két nullát a neved végéről?
Az egyhengeresnek papíron borzasztónak kéne lennie, mivel 2500 alatt majd szét esik úgy rángat 5000 fölött meg ugyan egy pillanatig olyan mintha elő akarná adni hogy hú de sok erő van még bennem, de kicsivel később már inkább olyan az érzés, hogy ez mindjárt szétesik. Ez így leírva lehet hogy rémes, de a valóságban ezerszer élvezhetőbb mint az S4.
Normális esetben az ember szvsz éppen azt a részt élvezi, amikor adja a gázt, és szépen emelkedik a fordulat és gyorsul a motor. Ha nem akarod, hogy egykedvűen gyorsuljon, visszarúgsz neki pár fokozatot, és lehet is menni. Ennyi mindössze a trükk a sor4-nél....
Van aki nem.
Az SV-kben nincs szükség ilyesmire.
Gusztustalan járás... Hogy olyan, mint egy kerti traktor... Ráz, egyenetlenül jár, nem veszi a kis fordulatot lassú manővereknél, nem kellemes egy hasonló erejű sor4-hez képest. Szerencsére az SV650 járása ezerszer kultúráltabb a GS500-nál, gondolom a 90 fokos V elrendezés következtében.
Ja egész menő.