Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Íme a kép: link
3000 körül van a karbis előnyének a csúcsa, mennyi lehet, 20 helyett 22 lóerő? Gyakorlatilag említésre is alig méltó. Ráadásul ha az ember erőre vágyik, nem is ennyin használja. Sietésnél, előzésnél minimum az 5000rpm, ott pedig végig erősebb az injektoros. Szerintem amúgy a gázreakcióval sincs azon semmi baj (legalábbis a K8-omon), én is utálom a tésztás, nyúlós, késő gázreakciókat, de az SV annak éppen az ellenkezője, már-már időnként kellemetlenül közvetlen, és azonnali.
az az, x16os
Pár hónapja amikor először írtam, hogy görbült akkor betettél egy videót, azt azóta sem vertem ki a fejemből és ma nekiestem, igaz kissé egyszerűbben, de úgy fest összejött.
volt is egy cikk totalbike-on,egy kiszuperált ikerlámpás lég-olaj gixxert teszteltek,aztán jó pár hónappal később meghullott a motor.szénné volt fúvókázva aztán nem igazán díjazta a huzatást.mondjuk egy 25éves motortól mást nem is vártam volna akármilyen legenda.a tuningolást egyik se tolerálja tartósan büntetlenül
Ez már twinport.
Én meg jó pár "áthangolt" karbit alakítottam viossza gyárira mert nem jött össze a tuning mestereknek, én nem is próbálkoztam vele mert a házi taknyolás a dörzsárral pad nélkül, de még azzal is ráolvasás, az injektornál ez sokkal könnyebb és bármikor ingyé visszacsinálható.
ja hogy jaa ! na így mindjárt világos,kockafedeles ecotec.
1.5öst írtál azért pislogtam kicsit,de volt az is g astrába csak baromi ritka
igen,pont az a tartomány ahol épp "vált" a cv,Tasi kicsit korrepetált még a múltkor.pedig tanították anno de nem foglalkoztam eleget a témával.Amúgy pont ezen érzékenységél fogva nem nyúlkálok bele,pedig elméleti tehénfejés szinten tudom.A motort bármikor szét-össze nem okoz problémát
1,6 bazz.
opel.
1,5 ? daewoo-chevy benzines ?
Ehhez még annyit, hogy pár oldallal ezelőtt HSM írta, hogy mnérés szerint a karbis és nem karbis motornál a karbis 3500 körül jobb volt mint a gyári injektoros és mivel általában kis forduklatról ilyen 3000 körül húzunk nagyobbat érthető, hogy miért érezünk egy gyári karbist erősebbnek mint egy gyári injektorost. Pedig hát csak annyi van, hogy itt a befist lefojtják, de ha nem akkor a befi fog nyerni.
ha valami már nem gyári konfig,és ésszel nyúl bele hozzáértő persze megváltozik,és egyedire szabható bizonyos keretek között.karbis 65es sv-t próbáltam még a pályám legelején,akkor nagyon erősnek tűnt de tetszett,amit éreztem egyedüli hátrányként hogy kanyarból kijövet nagyon észnél kell lenni gázadáskor,alattam elég könnyen ki akart törni.épp ezt a kitörő érzést szerettem a vfr-ben is mondjuk ott már a v4 kicsit más hatást kelt.Igazából értelmes választ nem tudok adni rá miért maradtam meg a boci mellett mert ha tötymörgés van megalszik a tej a számban,rezeg vibrál az összes nem csak az enyém,hajtani kell mint a lovat és nehéznek is mondják de valahogy kompromisszumokkal összenőttünk
De jó nekrm.
Ez amúgy 1,5 nem kics és szíjas.
azt a vákum baszt cserélni köll akkor.wallisba lehúztam pár évet,azok már garis korukba is a széthullásra voltak ítélve.legtöbb esetben maga a müanyag kis pöcök kopik meg vagy törik el de láttam már olyan összeakadt motort ami a kis torló lapátot szívta be ahogy széthullott.tanoncként velem rakatták össze a "felújított" fojtószelepházakat,utáltam ,gusztustalan idegesítő meló viszont a láncos kis varrógépeket szerettem szerelni,aranyos bennük az a kis bicikli lánc
Nekem 1X legalább összejött. ....de tényleg nagy szar..
Pedig ezzel is épp azt erősíted amit Zoli és én írtunk, nem véletlen, hogy a szinte szabályozhatatlan karbit abbahagyták és az sem véletlen, hogy alul jobbnak érzel szinte bármilyen karbist mint a legtöbb befecskendezőst. Igazából ha csak biztonság szempontjából nézzük akkor egy nagy ccm-es gépen a karbival igen finoman kell bánni a gázzal mart hamar hanyatt vág míg az injektornál ezt leszabályozták, de ki kell próbálni pár átírt, pc-s vagy más tuninggal bíró injektorost és hamar kiderül, hogy azoknál még jobban kell vigyázni.
Amúgy feléledt,egy vákumszelep ami mozgatja a 4 csappatyút fura cuppanó hangot ad ki leálláskor,csekk & dzsinn jel befigyel eztmég ki kell ütni és légteleníteni kéne a hűtőt.
Csavarkihajtóval a büdös életbe semmit nem szedtem még ki.
mt-hez nem volt szerencsém,azért is írtam hogy amiket én próbáltam.nem születtem grafikonnal a seggemen hogy mindegyikről nyilatkozhassak ami kicsit emlékezetes volt az egy új z750 müanyag mentesen túra kormánnyal,a maga kis 110lova olyan élményt adott hogy az első körökben vissza kellett venni az arcból,de ami abban sem tetszett mint ahogy sok más tipusban sem,olyan szinten hideg,száraz mint egy frigid szerető,semmi extra érzésem nem volt a "húde szalad" feelingen kívül.Egy karbis az tök más,szabályozatlan,zabola mentes.ezek a régi gépek rohadt lelkis dögök,talán emiatt van az a perverzióm hogy jobban kedvelem őket pedig tudom hogy hol tart már a műszaki fejlődés,és még ha akarnánk se lehet ezt megállítani.befecsis gépekben inkább azt értékelem hogy sokkal kevésbé igényli a karbantartást mint mondjuk egy CV karbi
Akár úgy is lehetett volna, de inkább Te segítettél.
Igen.
Majdnem.
nemrég nekem is majdnem szükségem lett rá
grande hidegen kicsit kifujt a leömlőnél
egyik tőcsavar törött volt (hengerfej sikja -2mm-nél)
Co-val ráhegesztettem egy jóannyát,ugy kijött mint a sicc
a balmenetes csavarkihajtó egy baromság,az csak további szopást okoz
Talát egy párat a 3 tonna lomban.