Jol mondod,az altalad probalt.
Mt09 et ha probalod pont hogy tul direkt.
Az inyektorban az a jo hogy olyanra programozzak amilyen kell.
Es mivel nagyonsok ember nem akar direktrt hanem simulekonyat olyan is lessz.
most épp nem a javitási költség,-javíthatóságra gondoltam hanem arra a direkt reakcióra amilyet még az általam próbált motorok autók injektoros létükre sose tudtak vissza adni. A többiben természetesen igazad van.
Nem a legjobb sőt, csak annyi, hogy az injektorost szabályozzák a normák szerint, de épp ez miatt lehet akár úgy is szabályozni, hogy jobban menjen ezt teszik a tuning mesterek. A karbi annyit tud amennyit és nem sok mindent lehet vele csinálni, persze azt is lehet mókolni, de sokkal nehezebben és kevésbé is szokott sikerülni. No meg ha az átlag használatot nézzük akkor egy karbi gond nélkül elmegy kb. 8-10 évet és 100000km-t míg az injektor ennél többet mert ha elkezd kikopni a tengely akkor azt utána szabályozza amit a user észre sem vesz, vagy ha mindkettő tönkremegy (karbi/injektor) akkor a karbist ha meg akarja közelíteni az újnak az állapotát gyakorlatilag ki lehet dobni mert ha a tengely elkopik nem lehet vele mit kezdeni (sokan próbáltáők, de jóül nem jött össze) míg az injektornál kiírja ( jó esetben) a hibát, cseréljük új alkatrészre a hibásat és újra olyan mint az új, igaz, hogy a tengely itt is kopik, de azt a karbival ellentétben lekezeli az elektronika úgy, hogy nem lehet észre venni, tehát ha egy karbihoz hozzá kell nyúlni akkor addig amíg elég kitakarítani és pár gyűrűt cserélni valóban meg lehet úszni olcsón, de ha már többet kell csinálni akkor jóval drágább a javítása mint az injektoré.
ennek egyszerű oka van,karburátoros. Hiába mondják hogy elnyűt technika,a porlasztó akkor is a legjobb,pedig egy kényes hisztis őskövület. teljesen más viselkedése van egy befecskendezőshöz képest
Sajnos igen. Viszont amikor majd szétugrik a váltód egyszer és rendet rak belül, akkor utána már sokkal könnyebb lesz dönteni és gondolkodás nélkül meg fogod venni bármelyik ilyet.
Ezen a képen semmit nem látsz. A fogaskerekek kopottságát képről sosem fogod megállapítani, főleg ha valaki mikroszálas törölközőn gurítja végig, hogy azt se tudd mi a repedés és mi a szál.
A kapcsolókörmöket a 3. és 4. kép mutatja. A sarkok mindkét képen élesek, jónak tűnnek. A 4. fotón viszont látszik, hogy a berakott gangban a körmök csak félig lapolnak, tehát messze nem első osztályú a fogaskeréksor hézagolása. Persze lehet, hogy ez megfelelő, hisz 2mm-t nem vándorolhatott kopás miatt, ez gyárilag is így volt összeszerelve. A kérdés, hogy a specifikáció szerint ez mennyire helyes. Nem egy motor van, aki ilyen kis lapolással már kidobná a gangot, vagy letörné a körmöt. Egy krosszomtorban pl. ez már a halál előtt 100-méterrel állapot lenne.
Túrok olcsóbbat mert erre még jön áfa,meg kezelési költség is.
Ez csak példa.
Amúgymeg nagyon megy a dilemma eladás-nemeladás mellett.
Ez az eső/napfény eloszlásán múlik.És hogy a derekam velem együtt kel fel vagy csak másfélóra mulva.
Mt09 et ha probalod pont hogy tul direkt.
Az inyektorban az a jo hogy olyanra programozzak amilyen kell.
Es mivel nagyonsok ember nem akar direktrt hanem simulekonyat olyan is lessz.
Felsőrész el kéne mosni de bevágott a kibaszott lustaság.
Nagy királyság ez a menetjavító.
A kapcsolókörmöket a 3. és 4. kép mutatja. A sarkok mindkét képen élesek, jónak tűnnek. A 4. fotón viszont látszik, hogy a berakott gangban a körmök csak félig lapolnak, tehát messze nem első osztályú a fogaskeréksor hézagolása. Persze lehet, hogy ez megfelelő, hisz 2mm-t nem vándorolhatott kopás miatt, ez gyárilag is így volt összeszerelve. A kérdés, hogy a specifikáció szerint ez mennyire helyes. Nem egy motor van, aki ilyen kis lapolással már kidobná a gangot, vagy letörné a körmöt. Egy krosszomtorban pl. ez már a halál előtt 100-méterrel állapot lenne.
A télen kipihenhetnéd a kanapéján ezeket a dolgokat...
Tényleg nem kell.De ez mánia.
Ez csak példa.
Amúgymeg nagyon megy a dilemma eladás-nemeladás mellett.
Ez az eső/napfény eloszlásán múlik.És hogy a derekam velem együtt kel fel vagy csak másfélóra mulva.