Na most ha rád hivatkoznék és az adatlapokra adom én is a fejem.
Igaz hogy a régi gyengébb SV futja jobban a 0-400 méteres távolságot.
Hogy is lehet ez amikor gyengébb?
1999-2002 11.85 @ 110.17 mph (177.30 km/h)
2004-2010 Standing Quarter Mile - Time 12.01
Korlátolt az sajna te vagy mert összehasonlítási alapod semmivel nincs csak elméletben meg videókból.
Az SV és a Bandit esetén is megvan ez a különbség? Száraz műszaki adatok alapján nem ezt látom.
Bandit 1250 Max nyomaték 108 Nm/3700 f./perc, max teljesítmény 97 LE (72 kW)/7500 f./perc. (forrás: http://www.suzuki.hu/pages/display/motor/menu/motorok/touring/bandit_1250_s_abs_uj/tab:muszaki_adatok)
SV 1000 Max nyomaték 102 Nm 7000 f./perc (kb. ugyanaz, de kétszeres fordulatszámon), max teljesítmény 115 LE ( 71 kW) 8500 f./perc. (jelentősen több, de magasabb fordulatszámon) (forrás: http://totalbike.hu/tesztek/sv1000/)
Ideig-óráig lehet.. eddig engem se büntettek meg itthon gyorshajtásért. Megy is majd vissza a rendszámra a lánc, mert most járt le épp a fél éves moratórium. Tiszta lidércnyomás volt látható rendszámmal közlekedni idén.
Kíváncsi leszek hogy a rakás fix traffi hogyan fog hatni a mozgathatóakra.. van egy sanda gyanúm, hogy ezentúl ott is fognak autóból mérni, ahol eddig csak szökőévben egyszer.
Minek áldozzak időt és pénzt egy olyan dologra, ami teljesen felesleges és értelmetlen? Világosan benne van a katalógusban, hogy a régi SV mennyivel gyengébb. Ami egyébként megegyezik azzal, amit fékpadokon mértek.
Ne legyél már ennyire korlátolt.
Biztos csak viccből toltam végig a Honda vezetéstechnikai képzésének mindkét szintjét...
Nyilván nem helyettesíti, de nem is mondtam ezt. Azt mondtam, a munkája nagy részét átveszi, így kevesebb energiát kell a féknek elfűteni, ergó kevésbé fog elforrni. Remélem, így már érthető.
Nekem semmi bajom az SV kormányával, ami ráadáasul megemelt csutka, nem az a sportmotoros fajta. Aminek előnye, hogy pont nem szivat meg a lassú kanyarokban, ellentétben egy csutkakormányos sportmotorral, ahol ténylegesen jelentkezik az általad is leírt korlátozó hatás. Nyilván jobban fog fordulni az SM, ez nem is vita tárgya, de közelsem annyival, mint amit az utána következő egyenesben kapni fog a következő kanyarig.
Ejj de mekkorát mozog az az első teló,állat kényelmes ez a szar hegyi utakon.......jól nyomják de itt simán letakarítom őket a gastra 1,6 kombival ugy hogy van a tetőn két szekrény kilinccsel előre.
Jo hogy utána egyek a rövidebb uton énis.
Amúgy eselye egy steetel talán meg lehetne szivatni a csávókat,ismétlem talán,és egy joképességü tökös csávóval a fedélzeten.
HSM tuti feladná még fenn a tetőn.
Ez vezetéstechnika, amihez neked szerintem lövésed sincs.. a motorfék jó és hasznos dolog, de nem helyettesíti a hátsófék használatot (pláne ha kanyargóson van "baszatás").
A csutkakormány a másik.. a csutkakormány a közepes meg az annál nagyobb ívű kanyarokhoz és nagy sebességgel való motorozáshoz ideális.. de visszafordítós, szűk kanyarokkal tarkított úton hátrány, nem is kicsi. Eleve bekorlátozza a mozgásod és a tartásod, szemben egy rendes csőkormánnyal. Megfeszülhetsz, de soha nem fogsz tudni úgy bekanyarodni egy ilyen szűk kanyarba egy akármilyen sportos vagy sportmotorral mint egy SM-mel. Az SM geometriája minden tekintetben jobb ilyenkor, mint bármi más lenne.
Az SM ott kezd elvérezni amikor hosszabbak az ívek és nagyobbak a tempók, mert akkor elkezdhet bizonytalanná válni. Az a kanyar amit be lehet venni 150-nel, azt mindig jobb lesz bevenni egy hagyományos vagy sportmotorral mint egy SM-mel.. de utcán.. érted, ilyet nem lehet folyamatosan büntetlenül csinálni, az SM-et viszont sokkal kockázat/retorziómentesebben ki lehet motorozni
Nézd, ott van a fékpad, megmérték, és ez jött ki. Tudod ezek az életben ilyen dolgok. Lehet, erősebbnek érezted, de attól még nem volt az. Én jobban hiszek egy megbízható oldal fékpados MÉRÉSÉNEK, mint egy sportmotor felhasználó teljesen szubjektív véleményének, ahol a jóég se tudja, milyen állapotú motorok lettek összehasonlítva milyen körülmények között.
Te mindenből ezt a következtetést vonod le, és mindig úgy, hogy fogalmad sincs, mit tudok vagy mit nem. De biztos nem tudok motorozni "rendesen" jelentsen ez bármit is.
Remekül megszakértetted ezt a fékes dolgot, ami amúgy valóban így is van. Csak azt nem vetted számításba, hogy az SV-n marha erős a motorfék, ami a hátsó fék terhelésének jelentős részét leveszi róla. A másik dolog pedig, hogy az SV sem éppen egy nehéz motor a maga 192kg körüli teletankos menetkész tömegével. A friss fékfolyadék pedig alap, pontosan a videódban látható esetek elkerülése végett.... Nem viccből előírás kétévente a csere.
Ja igaz hogy ez élőben egészen 6000 fordulatig nem így van!
Mondtam már neked próbáld ki és ne állandóan az elméleti oktatásaiddal próbáld megmagyarázni mi hogy is van.
Valójában köze nincs az igazsághoz.
Mint ahogy leírtad az SMC SV650, mit pörgetsz te 120nál egy SMC-n?
Amikor 185-190 megy végre a 660 is.
4.ben az SV jóval többet forog 120nál (7200) mint az SMC660 5.ben.
Tehát bőven maximum nyomatékleadás fölött van.
Szerintem inkább a roadster vs hasonlóan motorizált kompakt analógia jobban kifejezi ezt. Ki akarna (ha szeret vezetni) pl egy 6-os mazdával járni ha egy MX5-ösben is elfér
na itt a lényeg. Baszhatja az ember a fék futómű blokk fantasztikus összhangját.Hosszabb túrára mész és már kész is.
Teljesen mindegy .Két teljesen más használatu motor más felhasználásra.Össze sem lehet hasonlítani őket.
Meddő vita az egész....
Egyébként látszik, hogy nem nagyon motoroztál még rendesen..
Az ilyen kanyargós utak, pláne ha még tempót is akar menni az ember gyakorlatilag folyamatos hátsófékhasználatot követel meg. Először fékezel kicsit lábbal, hogy összeüljön az eleje, majd rögtön utána kézzel-lábbal, kanyar előtt, a bemeneti pont környékén az első féket felengeded, lenyomod a motort, a láb fékkészenlétben, kis stabilizáló gáz, szükség esetén kicsi hátsó fékkel, ha még szűkíteni akarod az ívet, viszonylag sok hátsófék, motort még jobban lenyomod, majd a kanyar közepén hátsóféket finoman felengeded, már húzod is vissza a motort és bőgázzal kilősz. Na ha nehéz a motorod, rossz a fékfolyadékod pillanatok alatt elforr, ha csak simán nehéz a motor, akkor később.. bár friss fékfolyadékkal azért elég sokat bír egy jól méretezett fékrendszer.
Igaz hogy a régi gyengébb SV futja jobban a 0-400 méteres távolságot.
Hogy is lehet ez amikor gyengébb?
1999-2002 11.85 @ 110.17 mph (177.30 km/h)
2004-2010 Standing Quarter Mile - Time 12.01
Korlátolt az sajna te vagy mert összehasonlítási alapod semmivel nincs csak elméletben meg videókból.
Bandit 1250 Max nyomaték 108 Nm/3700 f./perc, max teljesítmény 97 LE (72 kW)/7500 f./perc. (forrás: http://www.suzuki.hu/pages/display/motor/menu/motorok/touring/bandit_1250_s_abs_uj/tab:muszaki_adatok)
SV 1000 Max nyomaték 102 Nm 7000 f./perc (kb. ugyanaz, de kétszeres fordulatszámon), max teljesítmény 115 LE ( 71 kW) 8500 f./perc. (jelentősen több, de magasabb fordulatszámon) (forrás: http://totalbike.hu/tesztek/sv1000/)
Kíváncsi leszek hogy a rakás fix traffi hogyan fog hatni a mozgathatóakra.. van egy sanda gyanúm, hogy ezentúl ott is fognak autóból mérni, ahol eddig csak szökőévben egyszer.
Ne legyél már ennyire korlátolt.
Nyilván nem helyettesíti, de nem is mondtam ezt. Azt mondtam, a munkája nagy részét átveszi, így kevesebb energiát kell a féknek elfűteni, ergó kevésbé fog elforrni. Remélem, így már érthető.
Nekem semmi bajom az SV kormányával, ami ráadáasul megemelt csutka, nem az a sportmotoros fajta. Aminek előnye, hogy pont nem szivat meg a lassú kanyarokban, ellentétben egy csutkakormányos sportmotorral, ahol ténylegesen jelentkezik az általad is leírt korlátozó hatás. Nyilván jobban fog fordulni az SM, ez nem is vita tárgya, de közelsem annyival, mint amit az utána következő egyenesben kapni fog a következő kanyarig.
Addig teljesen értelmetlen amit próbálsz megmagyarázni!
Jo hogy utána egyek a rövidebb uton énis.
Amúgy eselye egy steetel talán meg lehetne szivatni a csávókat,ismétlem talán,és egy joképességü tökös csávóval a fedélzeten.
HSM tuti feladná még fenn a tetőn.
A csutkakormány a másik.. a csutkakormány a közepes meg az annál nagyobb ívű kanyarokhoz és nagy sebességgel való motorozáshoz ideális.. de visszafordítós, szűk kanyarokkal tarkított úton hátrány, nem is kicsi. Eleve bekorlátozza a mozgásod és a tartásod, szemben egy rendes csőkormánnyal. Megfeszülhetsz, de soha nem fogsz tudni úgy bekanyarodni egy ilyen szűk kanyarba egy akármilyen sportos vagy sportmotorral mint egy SM-mel. Az SM geometriája minden tekintetben jobb ilyenkor, mint bármi más lenne.
Az SM ott kezd elvérezni amikor hosszabbak az ívek és nagyobbak a tempók, mert akkor elkezdhet bizonytalanná válni. Az a kanyar amit be lehet venni 150-nel, azt mindig jobb lesz bevenni egy hagyományos vagy sportmotorral mint egy SM-mel.. de utcán.. érted, ilyet nem lehet folyamatosan büntetlenül csinálni, az SM-et viszont sokkal kockázat/retorziómentesebben ki lehet motorozni
Remekül megszakértetted ezt a fékes dolgot, ami amúgy valóban így is van. Csak azt nem vetted számításba, hogy az SV-n marha erős a motorfék, ami a hátsó fék terhelésének jelentős részét leveszi róla. A másik dolog pedig, hogy az SV sem éppen egy nehéz motor a maga 192kg körüli teletankos menetkész tömegével. A friss fékfolyadék pedig alap, pontosan a videódban látható esetek elkerülése végett.... Nem viccből előírás kétévente a csere.
Természetesen a többivel egyetértek.
Mondtam már neked próbáld ki és ne állandóan az elméleti oktatásaiddal próbáld megmagyarázni mi hogy is van.
Valójában köze nincs az igazsághoz.
Mint ahogy leírtad az SMC SV650, mit pörgetsz te 120nál egy SMC-n?
Amikor 185-190 megy végre a 660 is.
4.ben az SV jóval többet forog 120nál (7200) mint az SMC660 5.ben.
Tehát bőven maximum nyomatékleadás fölött van.
Teljesen mindegy .Két teljesen más használatu motor más felhasználásra.Össze sem lehet hasonlítani őket.
Meddő vita az egész....
Az ilyen kanyargós utak, pláne ha még tempót is akar menni az ember gyakorlatilag folyamatos hátsófékhasználatot követel meg. Először fékezel kicsit lábbal, hogy összeüljön az eleje, majd rögtön utána kézzel-lábbal, kanyar előtt, a bemeneti pont környékén az első féket felengeded, lenyomod a motort, a láb fékkészenlétben, kis stabilizáló gáz, szükség esetén kicsi hátsó fékkel, ha még szűkíteni akarod az ívet, viszonylag sok hátsófék, motort még jobban lenyomod, majd a kanyar közepén hátsóféket finoman felengeded, már húzod is vissza a motort és bőgázzal kilősz. Na ha nehéz a motorod, rossz a fékfolyadékod pillanatok alatt elforr, ha csak simán nehéz a motor, akkor később.. bár friss fékfolyadékkal azért elég sokat bír egy jól méretezett fékrendszer.