A kép alapján annyit tudsz beazonosítani, hogy hiánytalan és törésmentes-e a szett. Ezen túl nem sokat tehetsz. Ha jó a kép akkor esetleg annyit még meg tudsz nézni, hogy a kapcsolókörmök elég szögletesek-e, de itt vége. Sajnos ettől még a váltó lehet bármilyen állapotú, képről lehetetlen kiszúrni a hibát. Már csak azért is mert sok hibát szabad szemmel sem lehetne látni, csak mérni lehet.
Én is vettem a télen egy GSX-R1000 K2 váltót, amit végül nem szereltem be a sajátom helyett, mert kiderült, hogy az enyém sokkal(!) jobb állapotban van: jobb a hézagolása is és kevésbé lógnak a csapágyak. Pedig - a hirdetés szerint - keveset futott darab volt és ennek megfelelően igen magas áron adták (a duplája volt ennek). Az egyetlen ami így nem derült ki, hogy végül is a síró hang elmúlt volna-e ha a kevesebbet futott darabot teszem be. De a mérés után erre már annyira nem voltam kíváncsi, főleg hogy nem volt szabad szemmel látható különbség a fogak minősége között. Szemmel lehet megállapítani, hogy a gyári köszörülés érdessége és az utólagos bekopás hogyan van összeadódva.
Nem jol latod,legalabb lesz idonk elovenni a fenykepezot es dokumentalni az iveket,a futomu beallitasokkal,hogy kesobb diagrammos formaban is ki tudjuk elemezni!
Ha neked akkora hatalmas tudás, hogy ismerem Newton 3 törvényét, akkor igazán csak sajnálni tudlak.
Neked annyi közöd van a valósághoz, hogy rá tudsz ülni motorokra és nagyon kemény vagy rajtuk. Annyira kemény, hogy jól meg is szakérted, miért erősebb egy 15%-al gyengébb motor, és hogy ez mennyire tutira így van, hiszen Te mennyire kurva gyakorlatias ember vagy, "valódi" tapasztalatokkal....
Egy kicsit más.Bekattant a gyűjtögető mánia nálam.
Mielőtt mindenki gyanakodna,nincs semmi gond minden működik.
De nézem komplett váltókat,eszméletlen olcsón.KB monnyuk ez.
Mit kell megnézni hogy nem egy halom rossz fémdarabot vegyek és minek kell meglennie jó állapotban a fényképen hogy ne okozzon gondot a beépítése?
A fogaskeréksor,kukactengely és a kapcsolóvillák megvannak a többi cucc és az összes állapota érdekelne mint ne mit igen.
Szerintem ne vitatkozzatok vele, teljesen felesleges, akkora tudás van a csávó mögött hogy úgy is neki lesz igaza.
Bármit írhatsz neki mindent megpróbál kimagyarázni, sebaj, a diagramok, internet világából ő többet tud a motorok viselkedéséről mint mi a valóságban.
Nem tudtam még vele azóta menni, pedig fent van a gyári dob.
De ha beleszagolok a lyukba, nem érzem. Holnap leeresztek belőle egy kicsit és megvizsgálom. 4 litert vettem, úgyhogy van még amivel összehasonlíthatom az állagot. Nem mentem vele sokat olajcsere óta, úgyhogy nagy eltérés nem lehet. Arra gyanakszom hogy a kupakon azért volt erősen érezhető, mert ami lekerült a teknőbe, inkább gőz formájában volt jelen, és ami lecsapódott azt lehetett érezni (például a kupakon). De ez csak elmélet, és mint az tudjuk azokat a hajunkra kenhetjük ( ), úgyhogy holnap meglesem az olajat, és ha az idő is engedi végre megyek egy kört csendes dobbal.
Arra célzok, hogy nem a megtett km-ekkel arányos, hogy valaki mit tud, vagy mit nem tud a motorozásról.
Ezzel nem azt mondom, hogy én kurva okos vagyok, csak azt, hogy az sem biztos, hogy okosabb, aki mondjuk 100k-nál tart, vagy 200-nál.
Most azt nem értem, hogy ez akkor hatalmas különbség, vagy ezzel arra célzol, hogy csak az utóbbi napokban lettél ilyen végtelenül magabiztos a motorozás témakörében?
Minek döntsem lejjebb, ha nem járok olyan szakaszokon, ahol kéne?
Párszor elforgattam már kanyarból kijövet a hátsó kereket, de nem tudom, hogy jön ez most ide.
Kötekedés helyett viszont mondjuk írhatnál hasznos dolgokat mondjuk a kérdezőnek segíteni, ahogy ÉN MEGPRÓBÁLTAM. Ha már olyan kurva nagy tudásod van a másiknak beszólogatni.
Én is vettem a télen egy GSX-R1000 K2 váltót, amit végül nem szereltem be a sajátom helyett, mert kiderült, hogy az enyém sokkal(!) jobb állapotban van: jobb a hézagolása is és kevésbé lógnak a csapágyak. Pedig - a hirdetés szerint - keveset futott darab volt és ennek megfelelően igen magas áron adták (a duplája volt ennek). Az egyetlen ami így nem derült ki, hogy végül is a síró hang elmúlt volna-e ha a kevesebbet futott darabot teszem be. De a mérés után erre már annyira nem voltam kíváncsi, főleg hogy nem volt szabad szemmel látható különbség a fogak minősége között. Szemmel lehet megállapítani, hogy a gyári köszörülés érdessége és az utólagos bekopás hogyan van összeadódva.
A benzines bontóflex meg bennmararadt a bótban.
Neked annyi közöd van a valósághoz, hogy rá tudsz ülni motorokra és nagyon kemény vagy rajtuk. Annyira kemény, hogy jól meg is szakérted, miért erősebb egy 15%-al gyengébb motor, és hogy ez mennyire tutira így van, hiszen Te mennyire kurva gyakorlatias ember vagy, "valódi" tapasztalatokkal....
Mielőtt mindenki gyanakodna,nincs semmi gond minden működik.
De nézem komplett váltókat,eszméletlen olcsón.KB monnyuk ez.
Mit kell megnézni hogy nem egy halom rossz fémdarabot vegyek és minek kell meglennie jó állapotban a fényképen hogy ne okozzon gondot a beépítése?
A fogaskeréksor,kukactengely és a kapcsolóvillák megvannak a többi cucc és az összes állapota érdekelne mint ne mit igen.
Bármit írhatsz neki mindent megpróbál kimagyarázni, sebaj, a diagramok, internet világából ő többet tud a motorok viselkedéséről mint mi a valóságban.
De ha beleszagolok a lyukba, nem érzem. Holnap leeresztek belőle egy kicsit és megvizsgálom. 4 litert vettem, úgyhogy van még amivel összehasonlíthatom az állagot. Nem mentem vele sokat olajcsere óta, úgyhogy nagy eltérés nem lehet. Arra gyanakszom hogy a kupakon azért volt erősen érezhető, mert ami lekerült a teknőbe, inkább gőz formájában volt jelen, és ami lecsapódott azt lehetett érezni (például a kupakon). De ez csak elmélet, és mint az tudjuk azokat a hajunkra kenhetjük ( ), úgyhogy holnap meglesem az olajat, és ha az idő is engedi végre megyek egy kört csendes dobbal.
Ezzel nem azt mondom, hogy én kurva okos vagyok, csak azt, hogy az sem biztos, hogy okosabb, aki mondjuk 100k-nál tart, vagy 200-nál.
Párszor elforgattam már kanyarból kijövet a hátsó kereket, de nem tudom, hogy jön ez most ide.
Kötekedés helyett viszont mondjuk írhatnál hasznos dolgokat mondjuk a kérdezőnek segíteni, ahogy ÉN MEGPRÓBÁLTAM. Ha már olyan kurva nagy tudásod van a másiknak beszólogatni.