Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az csak kézben derül ki.
Nameg laikusként asse tom ez szögletes e vagy már kuka.
Tartaléknak jó lesz, aztán ha eladod a motort, akkor ez is mehet a jófogásra Ja, az árához tedd hozzá a 40ezres szállítási költséget
Csak tartaléknak kéne a milenne ha esetére.
A kép alapján annyit tudsz beazonosítani, hogy hiánytalan és törésmentes-e a szett. Ezen túl nem sokat tehetsz. Ha jó a kép akkor esetleg annyit még meg tudsz nézni, hogy a kapcsolókörmök elég szögletesek-e, de itt vége. Sajnos ettől még a váltó lehet bármilyen állapotú, képről lehetetlen kiszúrni a hibát. Már csak azért is mert sok hibát szabad szemmel sem lehetne látni, csak mérni lehet.

Én is vettem a télen egy GSX-R1000 K2 váltót, amit végül nem szereltem be a sajátom helyett, mert kiderült, hogy az enyém sokkal(!) jobb állapotban van: jobb a hézagolása is és kevésbé lógnak a csapágyak. Pedig - a hirdetés szerint - keveset futott darab volt és ennek megfelelően igen magas áron adták (a duplája volt ennek). Az egyetlen ami így nem derült ki, hogy végül is a síró hang elmúlt volna-e ha a kevesebbet futott darabot teszem be. De a mérés után erre már annyira nem voltam kíváncsi, főleg hogy nem volt szabad szemmel látható különbség a fogak minősége között. Szemmel lehet megállapítani, hogy a gyári köszörülés érdessége és az utólagos bekopás hogyan van összeadódva.
Mondjuk nekem, mint tudatlannak, elmagyarázhatnád mi a fsz köze van Newton 3. törvényének a V2 vs. sor 4-hez?
Most harcolok vele,kifogyott a power a pici makitából,a dewalt meg nem fér be.
A benzines bontóflex meg bennmararadt a bótban.
Te. Oszt a gastra készen vane? Mehogymá váltózó
Nem jol latod,legalabb lesz idonk elovenni a fenykepezot es dokumentalni az iveket,a futomu beallitasokkal,hogy kesobb diagrammos formaban is ki tudjuk elemezni!
Téged kéne beforgatni valami olyan helyre, ahol mutatnak neked némi jómodort....
de addigra szedd ossze magad mert nincs idonk minden kanyar elott megallni es a motorodat beforgatni a kanyar kijarathoz...
Ha neked akkora hatalmas tudás, hogy ismerem Newton 3 törvényét, akkor igazán csak sajnálni tudlak.

Neked annyi közöd van a valósághoz, hogy rá tudsz ülni motorokra és nagyon kemény vagy rajtuk. Annyira kemény, hogy jól meg is szakérted, miért erősebb egy 15%-al gyengébb motor, és hogy ez mennyire tutira így van, hiszen Te mennyire kurva gyakorlatias ember vagy, "valódi" tapasztalatokkal....
Már mondtam... Jövőre ha jöttök erre a környékre szívesen csatlakozom...
Egy kicsit más.Bekattant a gyűjtögető mánia nálam.
Mielőtt mindenki gyanakodna,nincs semmi gond minden működik.
De nézem komplett váltókat,eszméletlen olcsón.KB monnyuk ez.
Mit kell megnézni hogy nem egy halom rossz fémdarabot vegyek és minek kell meglennie jó állapotban a fényképen hogy ne okozzon gondot a beépítése?
A fogaskeréksor,kukactengely és a kapcsolóvillák megvannak a többi cucc és az összes állapota érdekelne mint ne mit igen.
Ezt régóta tudom,nincs értelme ugyanazokat a köröket futni.
Szerintem ne vitatkozzatok vele, teljesen felesleges, akkora tudás van a csávó mögött hogy úgy is neki lesz igaza.
Bármit írhatsz neki mindent megpróbál kimagyarázni, sebaj, a diagramok, internet világából ő többet tud a motorok viselkedéséről mint mi a valóságban.
Ezért kéne eljönnöd néha motorozni velünk, az mégis csak valósabb mint a statisztikák...
Nem tudtam még vele azóta menni, pedig fent van a gyári dob.
De ha beleszagolok a lyukba, nem érzem. Holnap leeresztek belőle egy kicsit és megvizsgálom. 4 litert vettem, úgyhogy van még amivel összehasonlíthatom az állagot. Nem mentem vele sokat olajcsere óta, úgyhogy nagy eltérés nem lehet. Arra gyanakszom hogy a kupakon azért volt erősen érezhető, mert ami lekerült a teknőbe, inkább gőz formájában volt jelen, és ami lecsapódott azt lehetett érezni (például a kupakon). De ez csak elmélet, és mint az tudjuk azokat a hajunkra kenhetjük ( ), úgyhogy holnap meglesem az olajat, és ha az idő is engedi végre megyek egy kört csendes dobbal.
Arra célzok, hogy nem a megtett km-ekkel arányos, hogy valaki mit tud, vagy mit nem tud a motorozásról.
Ezzel nem azt mondom, hogy én kurva okos vagyok, csak azt, hogy az sem biztos, hogy okosabb, aki mondjuk 100k-nál tart, vagy 200-nál.
Nézd, elég sokat mentem mindkét említett motorral. Egy másodperc gondolkozás nélkül választanám a kettő közül bármikor bármire a CB400SF-et.
Most azt nem értem, hogy ez akkor hatalmas különbség, vagy ezzel arra célzol, hogy csak az utóbbi napokban lettél ilyen végtelenül magabiztos a motorozás témakörében?
Benzinszag?
Több tapasztalalat, kevesebb duma...
Már múltkor is 12K felett jártam csak a saját motorjaimon, de véletlen se zavarjon. Már azóta bőven 13K felett járok.
Minek döntsem lejjebb, ha nem járok olyan szakaszokon, ahol kéne?
Párszor elforgattam már kanyarból kijövet a hátsó kereket, de nem tudom, hogy jön ez most ide.

Kötekedés helyett viszont mondjuk írhatnál hasznos dolgokat mondjuk a kérdezőnek segíteni, ahogy ÉN MEGPRÓBÁLTAM. Ha már olyan kurva nagy tudásod van a másiknak beszólogatni.