Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mi a szuperrovid attetel, az hogy az lc4 640, 160ig tolta le a hornetet? az sv-t ki is kerüli.
Sry, de nekem nem ezek a motorok jönnek be.
Ezeknek a szuperrövid áttételeknek is csak földúton van bármi értelme, nem véletlen, hogy értelmes ember csak alapvetően endúró/cross gépekre rak olyat.
raulnel egyre, elelveznel. ez tuti. bar ketelkedem abban hogy elmerned huzni neki
Majd egy ilyen motornál lenne elhiheted!
Nekem nincs "6.-ban kell huzatni" fétisem, szóval nekem teljesen jó, ha 2.-ban áll ki ugyanannál a tempónál kerékre egy erősebb motor.
És akkor az még a gyengusz kategória, FS650 vagy CR500, KX500 ami igazi adrenalin bomba.
haha, amugy jol eltűntek Custakeren meglepodtem, en nem huztam volna igy utassal
azt hiszem egy exc-n meg a faszod is elsulne amikor meghuznad a gazt 4.ben es felallna kerekre
Egyértelműen.
Én abból az irányból jöttem és tudtam hogy vizesek a kanyarok.
De visszafelé a száraz részen meg elúntuk a várakozást Szotyival.
Swift 1000?
Őszintén? Nagy egyhengerest tutifix nem vigyorognék végig. Egyhengeresből nekem csak a régivágású 2T 125 sportmotorok jönnek be, de az ugye egy külön kategória.

A többi tök oké, amit írtál. Nekem amúgy a vigyorgás kimaxolásához egy SV1000 is elég lenne amúgy, hiába "csak" ~125 lovacska. Nagy kár, hogy torkosabb annál, mint amit a mindennapokban jó érzéssel be tudok vállalni. Ilyen szempontból mondjuk az MT09-el is szimpatizálok, az is nagyjából hozza a vigyorfaktort, de kedvezőbb étvággyal, mint a nagy SV. Kár, hogy a körítések nem jönnek be, se a sima, se a Tracer.

Amúgy durván 110-ig (amíg tart a kettes) nekem a kicsi SV is kimaxolja az adrenalin igényem, egyedül "túrázós" módban tudnék hasznosítani nagyobb erőt, amikor a tempó nagyobb (90+), de azért nem akarom túlzottan magas fordulaton hosszútávon forgatni.
És azt hiszed egy nagy cm3 V2 vagy Sor3 vagy 1 hengerest nem vigyorognál végig a próbakör alatt?
SV650 után az SMC660 is olyan adrenalinbomba volt hogy utána a sajátomon unatkoztam.
Egy 1200 cm3 V2 is olyan élményben lenne részed hogy el sem hiszed.
nem szoktam arcoskodni, hatul elvagyok en. Nem Ataa vagyok hogy feltartsam a jo kis cseszneki kanyarokban a gyorsabbakat
Rutintalanként a speed-et talán nem.

És az EMBER sor3-al jár.
utánuk....
imadom hogy a tobbiek forgatjak en meg csak brumm brumm es megyek utanuk
Sándorunk is megmondta,az ember v2-vel jár!
Az S4-ek védelmében azért megjegyzném, hogy igencsak végig vigyorogtam a GSXR1000-en a próbakör alatt...

Mondjuk ettől függetlenül mindennapi közlekedésre nem biztos, hogy azt venném, de adrenalingyárnak elsőosztályú.
rutinnal meg bealszik majd rajta
vigyorgáshoz v2 kell
A kulcs szó a próbakör.
Rutintalanként bármilyen sor3-4-et barátságosabbnak fogsz érezni,ár-érték arányban mindkettő jó választás.
Sose csinaltam olyat.
Örülj neki hogy esik. Tudod milyen sz*r dolog kertet locsolni?!
Ha így jelentenének időjárást ahogy te ember nem lenne akit érdekelne na mára megszűntem