Sry, de nekem nem ezek a motorok jönnek be.
Ezeknek a szuperrövid áttételeknek is csak földúton van bármi értelme, nem véletlen, hogy értelmes ember csak alapvetően endúró/cross gépekre rak olyat.
Őszintén? Nagy egyhengerest tutifix nem vigyorognék végig. Egyhengeresből nekem csak a régivágású 2T 125 sportmotorok jönnek be, de az ugye egy külön kategória.
A többi tök oké, amit írtál. Nekem amúgy a vigyorgás kimaxolásához egy SV1000 is elég lenne amúgy, hiába "csak" ~125 lovacska. Nagy kár, hogy torkosabb annál, mint amit a mindennapokban jó érzéssel be tudok vállalni. Ilyen szempontból mondjuk az MT09-el is szimpatizálok, az is nagyjából hozza a vigyorfaktort, de kedvezőbb étvággyal, mint a nagy SV. Kár, hogy a körítések nem jönnek be, se a sima, se a Tracer.
Amúgy durván 110-ig (amíg tart a kettes) nekem a kicsi SV is kimaxolja az adrenalin igényem, egyedül "túrázós" módban tudnék hasznosítani nagyobb erőt, amikor a tempó nagyobb (90+), de azért nem akarom túlzottan magas fordulaton hosszútávon forgatni.
És azt hiszed egy nagy cm3 V2 vagy Sor3 vagy 1 hengerest nem vigyorognál végig a próbakör alatt?
SV650 után az SMC660 is olyan adrenalinbomba volt hogy utána a sajátomon unatkoztam.
Egy 1200 cm3 V2 is olyan élményben lenne részed hogy el sem hiszed.
Ezeknek a szuperrövid áttételeknek is csak földúton van bármi értelme, nem véletlen, hogy értelmes ember csak alapvetően endúró/cross gépekre rak olyat.
De visszafelé a száraz részen meg elúntuk a várakozást Szotyival.
A többi tök oké, amit írtál. Nekem amúgy a vigyorgás kimaxolásához egy SV1000 is elég lenne amúgy, hiába "csak" ~125 lovacska. Nagy kár, hogy torkosabb annál, mint amit a mindennapokban jó érzéssel be tudok vállalni. Ilyen szempontból mondjuk az MT09-el is szimpatizálok, az is nagyjából hozza a vigyorfaktort, de kedvezőbb étvággyal, mint a nagy SV. Kár, hogy a körítések nem jönnek be, se a sima, se a Tracer.
Amúgy durván 110-ig (amíg tart a kettes) nekem a kicsi SV is kimaxolja az adrenalin igényem, egyedül "túrázós" módban tudnék hasznosítani nagyobb erőt, amikor a tempó nagyobb (90+), de azért nem akarom túlzottan magas fordulaton hosszútávon forgatni.
SV650 után az SMC660 is olyan adrenalinbomba volt hogy utána a sajátomon unatkoztam.
Egy 1200 cm3 V2 is olyan élményben lenne részed hogy el sem hiszed.
És az EMBER sor3-al jár.
Mondjuk ettől függetlenül mindennapi közlekedésre nem biztos, hogy azt venném, de adrenalingyárnak elsőosztályú.
vigyorgáshoz v2 kell
Rutintalanként bármilyen sor3-4-et barátságosabbnak fogsz érezni,ár-érték arányban mindkettő jó választás.