Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elég lenne kevesebb folyékony halmazállapotú H2O vertikális mozgása gravitáció hatására.
Ha csak a motort vetted ki fék még van, igaz rásegítés nélkül de van :D
Na akkor szurkoljunk a napsütésnek hogy te szerelhess én meg hogy gurulhassak még egyet idén.
Azon a lejtön én nem engedem el motor nélkül,mikor jön ki?
Amúgy foglalt,motor van benne.Meg egy halom mindenféle.
Garázs? Idén csináltad meg, motor mellett nem fér be legalább az eleje a verdának?
Ez az egyik ok amiért nem állok neki.Esik.
Én is, főleg ha két keréken vagyok, motoros ruhában, napszemüveges bukóban, de lassan egy hete nem láttam napot, mert szakad az eső

Szeretem a napfényt.
pedig azt hittem bekéred a tervet és megvalósítod. 80% a tiéd 20% az enyém a haszonból mert én adtam az ötletet
Egyszerübb szombat délután nekiállni.
Van rá megoldás, csak kérd el keletről: link
Áram + izzó = megvilágosodás ---lehet dolgozni ha kint sötét van
Jobbat nem talált
1mill-ért kelt el ez a motor 1 éve, innen Magyarszékről.
Hajrá! Az igazság az hogy a Hahun fent lévő kb 30 S-es 1000-es hónapok óta fent van, nagyon nem pörgött a piac már júniusban sem. Ez nagyon szép motornak tűnik, és hátha lehet alkudni az árból.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_1000_s-9305019
jó fékbetét-tárcsa,fém fékcső és évente fékfolyadék csere,amit rendszerint b@sznak megcsinál(tat)ni az emberek egy része,ennyi kell egy jó fékhez.egy 30éves gsx-ről ültem át egy 20éves gsxf-re,persze hogy jobb volt de nem elég jó,mondjuk egy modernebb géphez képest.ezeket a lépéseket megtettem,egykeróra áll egy sportosabb fékezésnél hiába nehéz mint a sár és állítólag gyér a féke...ez is gyakorlatilag bandit,butitott gixxer motorral meg némi plasztik kabát.
Szerencsére elég nagy járműparkal garázdálkodhatom így nem tudok gépesített eszköz nélkül maradni.
Ezzel kellett volna kezdeni...
...de ha bejön a v2 és a nagyobb vigyorfaktorért,kényelemért,jobb fékekért,jobb futóműért,kisebb súlyért képes vagy beáldozni némi üzembiztonságot próbálj ki egy aprilia shivert
(nemrég mentem bandittal,a shiverhez képest kényelmetlen,nehéz,fékre-gázra egyaránt kell pár másodperc mig reagál,viszont nem akarta soha lelökni a gazdája egy albán szakadékba a beragadt fék miatt)
Illetve hogy a kérdésre is válaszoljak. Az SV sporttúra kategória, alumínium vázas, az egész vagy 30 kilóval könnyebb, mint a bandit. Tényleg eléggé vibrál, azzal mindenképpen kell számolni. nem hiszem, hogy a teljes fordulatszám tartomány szempontjából nagy különbség lenne a két motor között, szerintem a Bandit is olyan 10.500-11.000 körül tilt le, talán még a nyomatgörbéjük is hasonló. Elvileg a Bandit papíron csak 98 lóerő, az SV olyan 120 eleje, de amikor mentem egy Banditos sráccal nem úgy tűnt hogy óriási különbség lenne lendületben. Ami a nyomatékosságot illeti, 5000-es fordulatnál megy 130-at, de még 160-ról is elég jól gyorsít hatodikban, úgy hogy én kb két ember súlyát teszem ki
SV1000 1,2-1,5 között? Nyáron hirdettem az enyémet 800-ért, kb ketten hívtak fel.
Nameg pont ezé jó alternatíva a speed.
Nem olyan ványadék a fék,nem olyan sárnehéz küzdős mint a gsx vagy a bandit viszont a banditnál több a power és a nyomaték is.
Van benne bugi a karakter miatt nem olyan autós érzés mint az S4-esek.
Vágom.
Olvasok.És nem most jöttem le a falvédőről.
egy gsxr100, gsx1400 beleelonek irod ezt :D
Jah és ennyiért már találsz 2005 utáni speed triple-t azon a supermanek motoroznak.