Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pontosan ugyanúgy, ahogy a videódban a supermotyókkal. Fogod, erős fék 30-as tempóra + nagy döntés, utána meg nagygázzal gó.
Ez nem táblázat, SportRider magazin fékpados mérés....link
Ja, van egy icipici szakasz 2500 és 3200 közöt kb. ahol erősebb a karburátoros, de épeszű ember NEM olyan fordulaton fogja használni, ha gyorsulni is akar.
Nem értem amúgy ezt a váltókezeléses dolgot... Az SMC-t pörgessük, de az SV-t ne? Pfff.... Tessék akkor az SV-t is szépen a pirosig forgatni, úgy fair. Ja, hogy akkor éppencsak a 3-ast váltod 120-nál?
Mondtam én, hogy ezek az anomáliák itt színtiszta vezetői hibák...
Persze, hogy otthagyja a hornetet, ha 12 0000 helyett 6000-nél vált el rajta a tehetséges pilóta.
Megint olyasmiben okoskodsz amit soha nem próbáltál.
Tudod mit, beszélj Szab47el mert ő SMC660ról váltott SV650-re, csakis egy ok miatt mert hosszabb túrákra használja.
A többiben mindenhol alulmarad az SV, lehet az blokk, futómű, fék, úgy egészében!
Hol kanyarodsz be így ezekben a visszafordítókban egy csutkakormányos motorral?
Így a videót megnézve felfelé az SV egyáltalán nem lenne hátrányban, sőt, fele/harmadennyit kéne váltani is.... (kettesben remekül gyorsul 20-tól 110-ig, ha nem sajnálom).
Viszont tudod, hol szívná meg az SV-s rider? Tapasztalatom szerint a féken. Én az SV-n nem igazán mernék a fos futóművel ilyen rövid féktávokat venni menetrendszerűen. Ott tuti behoznának egy csomó lemaradást.
Lefelé mondjuk nem lenne gond, a dupla 29cm-es tárcsa+erős motorfékkel simán letudható a lefele szakasz elforrás nélkül.
Ezt a táblázatokból kiolvasott hülyeségeket hagyjad már, a régi SV jóval erősebb középtartományban mint az új.
Én próbáltam és nem a levegőbe beszélek, érezhetően hamarabb jön meg az erő mint a 2003-tól kiadott típusoknál.
Én nem 0-ról végsebességig való gyorsulásra értettem, hanem ha mondjuk 120nál odapakolsz egy 660nak és egy SVnek.
Olyan szinten állva maradsz hogy csak lesel, míg a 660nál 5.ben vagy addig az SV-nél 4be kell lenned hogy úgy húzzon.
ejj, rosszat copyztam be, szóval itt

http://youtu.be/F7EVDDsXWuk
Ugyan ez a banda, lefelé.
Nem minden a motorerő, a perifériák legalább olyan fontosak. XT660X pilótája (a videó 7.-8. perce között) kiáll a menetből az elmelegedő hátsó fék miatt, majd pár kanyar múlva elmelegedik az első féke, és átugorja a falat, fennakad egy fán a szakadék fölött

http://youtu.be/be3B7HuLrvE
Hát ezaz... Ez a 690-es SMC 63 paci ugyanahhoz a súlyhoz, mint a 640LC4. És még az is kap egy másodpercet 400méteren.... No mindegy...
Amúgy tök igazad van, sok múlik a pilótán, és annak a súlyán, azért is írtam, amit. Amúgy ne féltsd az SV-t sem kis tempónál, jó érzéseel elrajtolva hatalmasat megy az is egyesben....

Amúgy ne keverd a versenyszámokat, én gyorsulásról beszéltem, egyenes, sík úton... A kanyargós szakaszra már egészen más adottságok fognak kelleni.... (Bár nem gondolom, hogy egy jó gumival az SV hátrányba kerülne azonos tudású pilótával.) A földút persze más téma, ott az SV instant KO...
Ez itt az SMC-vel éppen "félgázzal" megy, hogy ne takarítsa le maga elöl a túlsúlyos és sokkal gyengébb XT660X-et.

http://youtu.be/be3B7HuLrvE
Szerintem egy ilyen superlotyóval (és olyan beállítottságú pilótával) szemben a felvidék kanyargós útjain két nap alatt összeszednél 1 nap hátrányt az SV-vel
Hoztok egyszer egy ilyen szuperlotyót, felőlem lejátszhatjuk...
Hát.. egy 690-es SMC és egy SV650S negyed mérföldes ideje között kb 1 másodperc van (SV 12 SMC 13).. de ez a pálya, ilyen különbség utcán simán elmosódik, és az se mindegy hány kilósak, meg milyen magasak a pilóták.
Egy nagy egyhengeres sokkal durvábban és erőteljesebben tud megindulni, így az alacsonyabb sebességtartományban nyilvánvalóan előnyre tesz szert a többhengeres motorokkal szemben.. na aki nem iparkodik az ilyen kis különbségnél, mint ami e között a két motor között van, simán nem tudja majd utcán behozni az első métereken összeszedett hátrányát.. pláne ha nem akarja megmutatni, hogy az ő motorja 200 fölött megy.

(mondjuk ilyenkor szerintem aki már leáll versenyzeni, az úgyis meg akarja mutatni... egyszer összeakadtam egy sleeper E30-as BMW-vel a városban. Nem sok előnyt tudtam kiharcolni.. és szerintem ott is hagyott volna a picsába, mert az én motorom valahol úgy 220 magasságában, vagy kicsit talán fölötte elérte a tiltást, ő meg még közeledett.. csak aztán jött a vasúti átjáró. Fene se gondolta hogy egy szakadt BMW így meg lehet pöckölve )
Oké, a 660 ahogy tudom, 60-70 lóerő, az persze, hogy pariban van vele.
Én a 640 LC4-ről beszéltem az előbb.

Mondjuk nálad emlékeim szerint az első generációs SV650 volt, az azért nem véletlen gyengébb egy 10 pacival és 7Nm-el, mint a második generációs...
Ha osszeakadsz egy ilyennel,azert ne lepodj meg........de kerdezzuk Vanyekot,neki van ilyesmi tapasztalata!
Erre szoktam mondani,az aszfalton ugyis minden kiderul!
a tükörben.
Jon egy kanyar es erosen tavolodni kezd az sm....
Nekem ez a KTM MX500-nál volt meg.
De a leggonoszabb címet a KX500 birtokolja.
Pedig bizony hogy az SV650 csak kapaszkodik nyomatékból egy SMC660 után, csak sajna sosem fogja utolérni, max végsebességre.
Amikor visszaültem az enyémre amit addig egy igen nyomatékos motornak tartottam kategóriájában eltűnt a nyomaték.
és utána mi történik?
Haveromnak volt egy 350-es 2T Husqvarna cross gépe... Na arra ráültem volna... (Sajna akkoriban még nem volt motoros jogsim, az meg kicsit erős lett volna megtanulni.... )
Aha, az 55 lóerős, 150kg-os gép majd pont otthagyja 90 lóerős Hornetet (meg a 74 lovas 185kg-os SV650-t)....

160-ig tolta? Az is jó, 166km/h a gyári végsebessége az LC4-nek, lehet a Ti motorotoknak erről nem szóltak?
Szerintem itt akkora lódítások/user errorok vannak, hogy csak úgy üvölt....
Ha ugy adodik probalj ki egyet!
A 690 sm-en olyan hosszu az egyes fokozat,hogy rutinpalyan a bojak kozott csusztatni kell a kuplungot,140-150-ig meg ugy gyorsul mint a nagybandit.
Az egyetlen amin feltem a cr500.....brutalis.