én kérek elnézést.. az lc4 meg 50 és 150 kg.. tehát röhögve körbemotorználak azzal is HA! nem LC8 am lenne BRUTÁL v2 nem ilyen másfélvoltos.. tokicoval
te egy autista vagy ez tuti. Teged meg kellene fosztani a jogtol hogy internetezhess. A hornetet 3000nel elvaltottam mig a Martin tiltasig forgatta a ktm-et, csak ezert tudott letolni. Namindegy, gyoker vagy es az is maradsz. Gyere el motorozni, oda adom az ezrest, megyek a tiedevel es azokal a szar gumijaiddal is korvemotorozlak a gyengebb motorral
Álomvilág.
Azt nem tudom, miért nem tudod megérteni, hogy nálad volt a szerkezetben valami hiba. Ez a baj a tapasztalattal, elméleti háttér nélkül ráülsz valamire, és azt hiszed, a motortípus a szar, amikor csak lehet épp Te ültél rá egy gyengébb/hibás példányra például.
Dehogy, inkább tök más.....ahogy többen is utaltak rá írtam volt, hogy az ember V2-őt hajt...a többiek bármi mást, ezt nyilván úgy kell érteni, hogy pl. az SV-vel tényleg nehezebb motorozni a rosszabb gázreakciók, terhelésváltások meg ilyenek miatt, de élményben éppen ezekért többet ad. A soros gépek kiszámíthatóbbak és könnyebben motorozhatóak, kezdésnek jobban jársz velük, az SV-vel könnyebben földözvágod maga, de ha sikerül megszoknod akkor viszont jobban fogod élvezni mint a sorosokat.
De F.Levi pont azt írta, hogy a s4-esek forgatják, ő meg csak brumm brumm. Ezek szerint az SV nagyobb teljesítményben, de nem akkor amikor csak brumm brumm.
Élj nyugodtan a kis álomvilágodban, végül is felőlem azt hiszel amit akarsz.
Mások meg tapasztalatból beszélnek ami neked nincs.
De te jobban tudod mert olvastad, láttad képekből, videón, grafikonokon.
Ha lesz rá lehetőséged próbálj ki egyet, meglátjuk utána mit is mondasz.
Veled tényleg teljesen felesleges bármilyen tapasztalatot megosztani.
Ez elég amatőr lett... Se súly, se hőmérséklet, se páratartalom, se szél, se semmi....
Ráadásként a második generációs SV-be is kb. 2X túrtak bele alaposabban a motorba 2004 és 2010 között, az áttétel is megváltozott közben... Ezek csak ilyen egészen apró, "lényegtelen" apróságok...
Ne erőlködj, látványosan nem sok közöd van a fizikához, és a típustörténethez sem.
Inkább valamelykkel közülük.
Azt nem tudom, miért nem tudod megérteni, hogy nálad volt a szerkezetben valami hiba. Ez a baj a tapasztalattal, elméleti háttér nélkül ráülsz valamire, és azt hiszed, a motortípus a szar, amikor csak lehet épp Te ültél rá egy gyengébb/hibás példányra például.
Mások meg tapasztalatból beszélnek ami neked nincs.
De te jobban tudod mert olvastad, láttad képekből, videón, grafikonokon.
Ha lesz rá lehetőséged próbálj ki egyet, meglátjuk utána mit is mondasz.
Veled tényleg teljesen felesleges bármilyen tapasztalatot megosztani.
Ráadásként a második generációs SV-be is kb. 2X túrtak bele alaposabban a motorba 2004 és 2010 között, az áttétel is megváltozott közben... Ezek csak ilyen egészen apró, "lényegtelen" apróságok...
Ne erőlködj, látványosan nem sok közöd van a fizikához, és a típustörténethez sem.