Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem olyan veszélyes az ha nem akarsz egy sziklán lévő lyukon átrepülni
itt van a másik fele:

https://youtu.be/mgQRUhGt8Ks
Ezeknek a repülőmókusoknak az élettartalma elég limitált.
De biztositast nehezen kötnek az fix.
ez is megy mint az istennyila mégsem lehet vele menőzni az mekdönci előtt:

https://youtu.be/mwJAAqq3spA
Húzd le a gyertyapipát róla.
tapasztalatbol mondod hogy nem ajanlod kezdo motornak? lattal egyáltalán eloben ezrest?
Hát szerintem kevés unalmasabb dolog van az utcai motorozás világában egy S4-nél... és most azt tök mind1 hogy alul erős vagy felül. De mondjuk nekem könnyű.. mert nekem is van egy ilyen unalmas S4 motorom. Sokkal élvezhetőbb volt az S2 pedig papíron elég hasonló volt a két motor.
36 Nm/7500 vs 84 Nm/7000, 42 hp/9000 90 hp/8250, és ugyan úgy két szelep/henger.

Egyébként mi a gusztustalan egy S2 járásában.. egyáltalán hogy tud gusztustalanul járni egy motor?
Nem tudom, nekem nem kéne egy gusztustalan járású S2 motor. Nekem nem jönnek be.

Később még a Banditával is válthat motort, ha meggondolja magát, de addig garantáltan jobban fogja élvezni, mint a CBF-et...

Na mindegy, majd a kedves kérdező megálmodja, mit szeretne.
De nem menö a mekdönci elött....................bár egykseaz.
Ne viccelj már, majdnem 60 lovas az 500-as CBF, másfélszer erősebb a volt GS-emnél, amivel 65 ezer kilométert motoroztam és az is szinte mindenre elég volt.

Megy az 500-as CBF utazóban 140-et? Megy.
Elegendő a fék-futómű ahhoz amire kitalálták? Elegendő.
Vannak itthon komoly hegyek és hegyi utak ahol kevés lehetne? Nincsenek.
Legalább harmadával olcsóbb fenntartani, mint egy kezdőként tök kihasználhatatlan literes vagy nagyobb gépet? Igen
A kérdező tudja mi a saját motorozási stílusa? Nem
Utassal is kényelmesen használható? Igen
Megbízható a CBF? Mi az hogy!

Na kérlek szépen kb ennyire egyszerű kiválasztani egy kezdő motort.

Az első motort úgyse akarja senki élethosszra venni (kivéve azok akik literes sportmotorral kezdenek, de ott az élethossz és az első szezon hossza konvergál egymáshoz).

Egy csupasz motornál nincs jobb ha azt se tudjuk mi passzol nekünk, mert egy csupasz gép az kicsit mindenből ad, így 1-2-3 szezon után már sokkal könnyebb lesz eldönteni hogy akkor most V2 vagy S4 legyen a következő... mi több, az egyik lehet fel se fog már ekkor merülni, mert lesz rálátás a témára, ami most még nincs.
Nekem ez véleményem... A 200KG-os fémtömeg is ugyanúgy megizzaszt, ha nem figyelsz rá. Nem hiszem, hogy ezen fog múlni.
Az 50-60KG-os ellened dőlő utas ugyanúgy megszivat egy 200kg-os, mint egy 250kg-os motoron, abban nincs semmi difi.

Szerinted tökéletesen elég a CBF500, szerintem meg főleg utashoz nem igazán.
Á.. tényleg nem gond, hiszen csak egy kezdetben tök szokatlanul dülöngélő 250 kilós fémtömegre kell figyelni az embernek, amit tetéz egy, a súlypontot hátra és sokkal magasabbra eltoló 50-60 akárhány plusz kilós utas, aki ha esetleg megijed és elkezd reflexből testtel ellene dolgozni az amúgy kívánt iránynak, akkor a kezdő motoros ilyen esetben úgy le fog izzadni egy pillanat alatt, hogy örülhet ha ennyivel megússza. Megint az a baj, hogy jössz mindenféle katalógusadattal.. amikor ezek tök irrelevánsak, pláne egy kezdőnél. Amennyi tartalékra utcai közlekedésnél szükség van, pláne a magyar földrajzi viszonyok között arra egy CBF 500 is tökéletesen elegendő (feltételezve hogy a két utas össztömege nem haladja meg a 180-200 kilót.. mert úgy már valóban elfogyhat elég hamar is akár)
Nem a kiírt ár a lényeg hanem, hogy mennyiért adják oda, most ha kérnek 800-az akkor elvihető 600-ért, tavasszal legfeljebb 750-ért.
na ez 1 MOTOR.. nemám.. IZÉ.. SUNSTAR meg TOKICO!
Sokbavan az ügyvéd?
Pici feszkot érzékelek ha ilyet nézel.
140e-ért ToMMoT-éknál zselés profi ülést varrathatsz, nálunk végtelenítette az utas hatótávját!
Utassal menni nem biztos, hogy akkora butaság egy nagyobb, kényelmesebb motort bevállalni, amit egy túrán nagyobb tempónál nem kell leforgatni az óráról, hogy menjen is. A Bandit azért nem annyira izommotor, amit ne lehetne elsőre bevállalni szerintem. Nem baj az, ha marad kis tartalék is a technikában.
Az SV1000 az már sokkal-sokkal neccesebb lenne, azt én sem ajánlanám kezdőmotornak semmi esetre sem.
Fz1-et kell venni, az a legjobb
Gratulálok! Ezt elnyomhattad volna a Banditon is!
Na, erre a "szezonális árra": kíváncsiságból nézegettem tegnap a HaHu-n a GS500 árakat, hogy mennyit buktam az augusztusi vásárlással. Jelentem semmit: az ugyanolyan évjáratú, állapotú gépek inkább 50-100 ezerrel drágábbak mint amikor én vettem az enyémet. Ami olcsóbb, az már kép alapján vagy öreg, vagy "olyan is".
Úgy látszik mindenki ezt nézi és az I`m so fuckin tough rész énekli

https://youtu.be/qatmJtIJAPw
Szerintem első motornak nem ezt a kategóriát érdemes nézegetni. Meg rutintalanul, rutintalan utassal első motornak beválasztani valami 250 kilós monstrumot.. szép kihívás.

Egy 5 év körüli 500-as CBF-fel nem hiszem hogy mellé tudnál lőni.. és annyira nem gyenge motor ám az sem.
K. Istvánt keresd, Ő a nagy szaki, allitolag a nasanak dolgozik
Akkor 1250, a nagy hitelválságból még vannak olyanok amikben alig van km és 1 milla körül már meg lehet venni őket, viszont nem várnék tavaszig mert akkor legalább 10%-al drágábbak a gépek, inkább nov.-dec. környékén mikor aki el akarja adni oda adná olcsón.
Az SV jobban bejön. Szebb a hangja, és szerintem jobban is néz ki, sportosabban. Könnyebb, ezért gondolom városban kezelhetőbb/manőverezhetőbb.
Ugyanakkor a Bandit hátsó ülése kényelmesebb az asszonynak, és az ABS is jó lehet. Sajna az SV-t nem gyártják 7 éve, és én újabb motort szeretnék. Mivel rutintalan vagyok a motorvásárlásban félek, hogy egy régebbi motorral valószínűbb, hogy mellé fogok. Tavaszig még lesz időm eldönteni nézegetem mindkét típust.
Úgylátszik ma mindenki nagyon kemény!