Ennyi pénzért nem lehet rossz, a tesztben se szídják. Mentem én már több napos túrán mobillal és az se jó. Max fényerő ellenére nem mindig látni, ha tűzi a nap és töltöd túlmelegszik és vagy nem töltöd vagy kikapcsolod. 1 hét alatt meghalt az akku.
A párezres az nem minőségi,de ami drága az is csöcs a bikán annyit ér mondjuk 5-8e Km intenzív használat után.
Karcososdik,tejesdik.Horror használni.
Mint zokniban lábatmosni.
A gond hogy újonnan mindenki feltalálja a melegvizet.
Arra senki nem gondol hogy már rég kipróbálták és nem jött be?
nekem is van ilyen xrider.
nyáron,pár hónapja vettem.
felraktam rá egy igo szoftvert...de rájöttem,h ez nem az,amit én keresek...
aránylag pontos...de hosszabb utak után mikor letérsz az általa kijelölt útrol,akkor lassan korrigál...ez városban elég gázos...belvárosban elektromos vezetékek alatt hajlamos téveszteni...
én pár hét és kb1000km használat után nyugdijaztam a kütyüt és áttértem egy huawei honor6 telora,azt használom navinak...minden faja...
vizálloságát egy love mei ütés,viz,porállo tokkal oldottam meg.
here térképet meg egy ingyenes igo szülinapp igot raktam rá...kiválóóó...csak ajánlani tudom.
Ok, én is úgy gondolom, hogy ez lehet a gond, sajnos ez egy nem túl jó megoldás és elég sok gépen alkalmazzák, a suzukiknál a közepes kategóriáig, szerencsére az ezres már nem ilyen.
Sv 650 n 2004-től felfele motor vásárlás előtt állok kérdezném hogy mire figyeljek oda, esetleg gyenge pontjav agy tipushibára!? Válaszokat előre is köszönöm.
Na hogy az as-20 vs gopro vitához egy kicsit én is tegyek megosztom a véleményem. Havernak as-20-a van, nekem hero 2. A sony teljesen jó. Teszkós eksönben meg kár, hogy lemaradtam róla, simán vettem volna egyet. A menuje nem tudom, hogy milyen de kb le is szarom. A herot is csak bekapcsolom és go. A másolás meg SD-ről nem tudom miért lenne más, mint a heroról !? Amúgy meg ha motorra teszem akkor a gopro is hullámzik. Farokidom, tank, stb ezek mind kilőve a szar utak miatt. Csak bukó. Mundjuk a gopro hangja az tényleg jobb. Na aztán ez saját tapasztalat, nem kikezdeni. (Zoli)
Köszönöm szépen a lehetőséget!
Azt hiszem megleltem amúgy a dolog okát. Ugyan mindkét oldalon a megfelelő vonalkánál van a jelző, de míg a lánckerék felől pontosan a rovátkán van a jelző, a féktárcsa oldalán egy hangyányit hátrébb a jelhez képest. Így egy icipicit ferde az egész, és így valamiért csak az a külső rész kopott fényesre, pedig a fogak is épp a másik oldalra húzódnak. Úgy látszik, ilyen icipici eltérés is számít, nem gondoltam volna, hogy ez ennyire kényes.
Nem akarom ezzel rabolni az idődet, úgyis viszem 1-2 héten belül leszervízelni és elrakni télire, addig szerintem már ráér a dolog.
Bár lehet új szerelő is kelleni fog...
Játszák itt most magukat mert ők ktm-esek így úgy tudnak motorozni aztán 2 éve még én mutogattam nekik hogy egyáltalán merre van az a Mecsek... na mindegy. Inasom mind a kettő
Te figyejj, ezek a haverjaid?.....jobban járnál ha valami csopper csapathoz odamennél valami bulin és felborogatnád a motorjaikat....azok sem bánnának így veled.
Karcososdik,tejesdik.Horror használni.
Mint zokniban lábatmosni.
A gond hogy újonnan mindenki feltalálja a melegvizet.
Arra senki nem gondol hogy már rég kipróbálták és nem jött be?
nyáron,pár hónapja vettem.
felraktam rá egy igo szoftvert...de rájöttem,h ez nem az,amit én keresek...
aránylag pontos...de hosszabb utak után mikor letérsz az általa kijelölt útrol,akkor lassan korrigál...ez városban elég gázos...belvárosban elektromos vezetékek alatt hajlamos téveszteni...
én pár hét és kb1000km használat után nyugdijaztam a kütyüt és áttértem egy huawei honor6 telora,azt használom navinak...minden faja...
vizálloságát egy love mei ütés,viz,porállo tokkal oldottam meg.
here térképet meg egy ingyenes igo szülinapp igot raktam rá...kiválóóó...csak ajánlani tudom.
amugy épp ma dobtak ki róla egy tesztet...
itt olvashatjátok...
Vizallozoknit talán.
Sv 650 n 2004-től felfele motor vásárlás előtt állok kérdezném hogy mire figyeljek oda, esetleg gyenge pontjav agy tipushibára!? Válaszokat előre is köszönöm.
Nob.
Azt hiszem megleltem amúgy a dolog okát. Ugyan mindkét oldalon a megfelelő vonalkánál van a jelző, de míg a lánckerék felől pontosan a rovátkán van a jelző, a féktárcsa oldalán egy hangyányit hátrébb a jelhez képest. Így egy icipicit ferde az egész, és így valamiért csak az a külső rész kopott fényesre, pedig a fogak is épp a másik oldalra húzódnak. Úgy látszik, ilyen icipici eltérés is számít, nem gondoltam volna, hogy ez ennyire kényes.
Nem akarom ezzel rabolni az idődet, úgyis viszem 1-2 héten belül leszervízelni és elrakni télire, addig szerintem már ráér a dolog.
Bár lehet új szerelő is kelleni fog...