Még véletlenül sem, Ő jól motorozik és igencsak az élbolyban volt amíg akart menni, de majd újra eljön az idő mikor motort vesz és megitn tolja, na meg ha jól emlékszem nem voltak hasonló beírásai.
Úgy tudom hogy te lassan haladsz városi forgalomban, régebben pont te ecsetelted azt a témát is.
Most meg sietősebb, mindenféle autók között.
Már ha valaki olyan mit ahogy te vezetsz, mert aki egy jó szerpentines részen halad is az igencsak megtanulja dönteni a gépet, hogyan kell fékezni időben hogy az íven maradjál, kigyorsítani a kanyarból.
Autópálya is tud élvezetes lenni csak nem úgy ahogy te közlekedsz.
Nekem nagyobb tapasztalat néhány sietősebb városi kör, ahol a mindenféle autó között mindenféle úton, még 100 féle veszélyforrásra kell figyelni. Ehhez képest a kanyargós szerpentines részen meg kb. csak gyönyörködni kell a tájban, és a legnagyobb veszélyforrás egy időben észre nem vett kátyú esetleg vízátfolyás....
Persze, meg lehet győzni az ellenkezőjéről, de én így tapasztaltam. Autópályán meg aztán végképp 0 tapasztalat gyűlik, mész egyenesen napestig anélkül, hogy bármi történne.
Jah hogy ilyen önkényesen meg lehet mondani, hol hány kiló tapasztalatot lehet gyűjteni?
Na már most ha a kocsisorokban csorogsz, gyökketővel, szögletesen kanyarodsz be szintén gyökkettővel az utcasarkon az tényleg marha nagy tapasztalat, váltó és kuplungkezelésből. Ehhez képes aztán tényleg piha egy akármilyen, aszfaltos kanyar orientált túra, ahol végig 3-4-5-ben lehet borogatni a gépet, amíg le nem ér róla valami
Dehogy a rögeszmém... Csak ez jön le arról, amit néhányan írkálnak.
Lehet, ezekszerint nekem sosincs az agyamban a helyén a gépszíj, passzolom. Ha nem akarom érezni az erőt, akkor inkább elkérem anyámtól a kis 75 lovas 15 éves kocsit, aztán megyek azzal, gyök2-vel csorogni az is jó, a 160-as utazót is tudja és még kényelmesebb is.
https://youtu.be/I53HDr0-Qew
meglátjuk mennyi marad a gatyámból az ügyvédes móka után
Nem annyira tanulságos, de szórakoztató
http://youtu.be/_PNU84bbass
Most meg sietősebb, mindenféle autók között.
Már ha valaki olyan mit ahogy te vezetsz, mert aki egy jó szerpentines részen halad is az igencsak megtanulja dönteni a gépet, hogyan kell fékezni időben hogy az íven maradjál, kigyorsítani a kanyarból.
Autópálya is tud élvezetes lenni csak nem úgy ahogy te közlekedsz.
Persze, meg lehet győzni az ellenkezőjéről, de én így tapasztaltam. Autópályán meg aztán végképp 0 tapasztalat gyűlik, mész egyenesen napestig anélkül, hogy bármi történne.
Na már most ha a kocsisorokban csorogsz, gyökketővel, szögletesen kanyarodsz be szintén gyökkettővel az utcasarkon az tényleg marha nagy tapasztalat, váltó és kuplungkezelésből. Ehhez képes aztán tényleg piha egy akármilyen, aszfaltos kanyar orientált túra, ahol végig 3-4-5-ben lehet borogatni a gépet, amíg le nem ér róla valami
Lehet, ezekszerint nekem sosincs az agyamban a helyén a gépszíj, passzolom. Ha nem akarom érezni az erőt, akkor inkább elkérem anyámtól a kis 75 lovas 15 éves kocsit, aztán megyek azzal, gyök2-vel csorogni az is jó, a 160-as utazót is tudja és még kényelmesebb is.