Most mondjam azt, hogy a belvárosban Pesten, ahol a km-ek nagyrészét (sajnos) gyűjtöttem, 100km kb. annyi tapasztalatban, mint egy Tátra túrán 1000? Ha meg autópályázol, az meg még ennek is a tizede.
Neked rögeszméd, hogy csak te használod a váltót, mindenki más meg indulás után felvált 6.-ba és estig ott is marad?
Én szerintem többször forgatom el, végig gangolgatva 7 ezer fölé a Divit, mint az átlag tulajok, de egy sima előzéshez még nagyon 4-be se teszem vissza, mert bőven jobban mozog már olyankor is mint amire reálisan szükség van. Vagy ha visszaváltogatva előzök, akkor épp ledobta az agyam a gépszíjt... valami nagyon forgalmas úton.
Egy dologra tudok gondolni, hogy ilyen ez a K7-es kétgyertyás blokk. Mindenhol írják amúgy, hogy legalább egy literrel kevesebbet kér a réginél.
Amúgy passzolom, az összes előzést így nyomtam végig a tátrás túrán is, és 4,4L/100km jött ki. Amikor előzgetés nélkül (viszont utassal) mentem Balcsi oda-vissza 70-100 között, akkor 4,1L jött ki 100-ra, szóval azért látszik, hogy többet kér ha előzgetek, de nem vészesen. A 6.-kat kb. nem is használtam amúgy az egész túrán, inkább 4./5.-et...
Ugyan magam se gondolom, hogy a megtett kilométer és a tudás egyenes arányban áll egymással, de csak saját motorral már olyan közel vagyok a 100k kilométerhez, hogy minden bizonnyal jövőre már meg is lesz. Mondjuk az való igaz hogy az utóbbi két évben keveset mentem, csak ilyen évi bő 6ezreket, de te még nagyon ennyit se mész, szóval nehéz lesz "behozni"
Most már csak azt árlud el kérlek, hogyha te mindig ilyen vérmesen nyomatod neki, hogy a pi...ba jönnek ki az 5 liter alatti fogyasztások? Vagy kampózol, vagy kampózol.
Bár km-ben nem mentem túl sokat, de azért 6 szezon az 6 szezon 2 keréken...
Elméletben csak pár motortípus képességeit hasonlítottam össze, de most állatira nem ilyesmikről volt szó, ha nem tűnt volna fel.
Egy sima snassz előzést is jobb mielőbb befejezni, tehát nem kiaraszolva a másik kocsi mögül. Ja, leginkább 4.-ben szoktam olyankor előzni, és váltok 10 000-nél.
Persze, lehet velem van a baj, de amit 100-120-nál tud a kis SV 6.-ban, attól megalszik a tej a számban.
Én szerintem többször forgatom el, végig gangolgatva 7 ezer fölé a Divit, mint az átlag tulajok, de egy sima előzéshez még nagyon 4-be se teszem vissza, mert bőven jobban mozog már olyankor is mint amire reálisan szükség van. Vagy ha visszaváltogatva előzök, akkor épp ledobta az agyam a gépszíjt... valami nagyon forgalmas úton.
Amúgy passzolom, az összes előzést így nyomtam végig a tátrás túrán is, és 4,4L/100km jött ki. Amikor előzgetés nélkül (viszont utassal) mentem Balcsi oda-vissza 70-100 között, akkor 4,1L jött ki 100-ra, szóval azért látszik, hogy többet kér ha előzgetek, de nem vészesen. A 6.-kat kb. nem is használtam amúgy az egész túrán, inkább 4./5.-et...
Nem sértés csak ténymegállapítás.
Elméletben csak pár motortípus képességeit hasonlítottam össze, de most állatira nem ilyesmikről volt szó, ha nem tűnt volna fel.
Nem lehet kizökkenteni,eltéríteni az útvonaltól ami elméletben megfogant.
No mindegy, reméljük egyikőnk se gyűjt többet....
Persze, lehet velem van a baj, de amit 100-120-nál tud a kis SV 6.-ban, attól megalszik a tej a számban.
Akkor meg minek a kamera, nem égetem le magam egy ilyen sztár mellett!