Mondod a gyakorlatot ... na ne már. 7 évet ingáztam motorral napi szinten Budapesten, először Pomáz-Gellérthegy, majd Budafok-Gellérthegy távokon.. meg persze ezen kívül mindenhová motorral mentem a városon belül is, meg kb mindenhová, ha nem volt hó, mivel autóm nincs.. de ha lenne se használnám városban, mert lassú, drága, idegőrlő. Szerintem legalább egy nagyságrenddel több szituációt láttam és oldottam meg motorral mint te, és csak kétszer ütöttek el, ebből egyszer úgy hogy konkrétan álltam a motorral! A másik egy sima elsőbbség meg nem adása volt.. Jah, meg egyszer felvettem egy gyalogos csajt a tankra, de az még nagyon az elején volt... hála égnek nem lett baja
Te már beteges baromságokat irkálsz. A kis SV ott már 6000-et forog. Miért kellene visszaváltani előzéskor? Te most komolyan visszadobod ha 120-ról kell előzni? Előzés alatt nem azt értem, hogy "úúú bazz talán még beférek", hanem egy sima, snassz előzést.
Tavasszal elmehetünk motorozni azt meglátjuk ki hogy használja úgy összességében a motort ha már annyira nagyon oktatsz mindenkit.
Kíváncsi vagyok rá de nagyom, de félek attól sokat kellene rád várni, bemehetünk forgalomba is azt majd kiderül ki hogy halad, hagy használja a váltót a fékeket, hogyan megy szerpentinen.
Oksa, várlak szeretettel hogy megmutasd a motor tökéletes használatát.
Na, ez elméletben szép és jó, de mondom a gyakorlatot... Látod, hogy hozzád képest 90 fokban a drága jön be eléd. Amit csinálsz ilyenkor, nem megvárod, míg bejön eléd, hanem azonnal satu, mivel nem tudhatod, hoé jut eszébe mégis észrevenni és besatuzni. Ha mégis észrevesz besatuz, akkor onnan nem tudod kerülni, ha nem fékez, akkor meg a másik oldalról zárja az utad. Szval mindig úgy kezdődik az ilyen, hogy satufék, és ha már közel vagy (de megállni már nincs hely), akkor kikerülés.
Sajna ez mindig nem megoldható, én is kikerülöm a tudom fékezés nélkül.
De van amikor bele kell nyúlni és úgy kikerülni, még nem éreztem gyengének egyszer sem.
Persze nem egy Brembo.
Azért írtam hogy a maradék esetben megfelelő a fék, nekem nem volt olyan szitu amit ne lehetne megoldani.
A huzatás 6.ban is bőven lehetséges vele, amikor 120nál 6.ban vagy és forog 6000 a gép.
Ott már nyomatékcsúcson van a motor.
Egy gépkocsi előzéséhez teljesen felesleges visszaváltanom, csak egy kis gát és már ott sem vagyok.
Ja lehet hogy az injektoros ilyet nem tud?Bocs
Ha te az eléd hajtó autóst satu fékkel akarod kivédeni, akkor nem leszel valami hosszú életű. Autóval persze az esetek többségében ez az egy választás van, de motorral.. egy pöccintés a kormányon, máris egy sávval arrébb vagy és csatt helyett kikerülted az autót.
Ritka esetek vannak, olyan 3 hete egy rendsodró volt előttem keresztben az úton, ott kellett fékezni rendesen, de a vége annak is kerülés lett, mert épp takarodott le a dűlőútra, és amíg lassultam nyílt a menekülőút. Mondjuk marhára nem esett jól, mert olyan 140-ről kellett rövid úton felmérni a helyzetet, és majdnem megállni, mivel beláthatatlan helyen történt..
Mivel az eléd hajtó autós nem fog köddé válni, míg szépen komótosan lelassít a motorfék....
Ez kb. olyan lehet, mint amikor 6.-ban huzatjátok neki.
Együttes használattal is sajnos az első féknek kéne a munka nagyját elvégezni, de sajnos elég kevéske hozzá a futóművel együtt. Ezen nincs mit szépíteni.
Csak azt nem értem az SV-nél miért kell akkora hangsúlyt a fékekre szánni.
Amikor a motorfékkel 90%ban meg lehet minden oldani.
Amúgy sem annyira szarok a fékek rajta, főleg együttes használattal.
Na ezt már én is megtapasztaltam: a szinte fék nélküli 125-ös kis csopperem után először fékezve a GS-en igencsak meglepődtem... (a megszokott módon, "parasztból" betépett első fék jobban fogott mint vártam volna, de az első villa koppig összeülése is meglepett).
Nekem nincs ekkor bátorságom ekkora hajszához.