Egy százasra gondoltam itt a környéken, Nem baj ha csak tizenakárhány fok van, csak ne essen. Többet nem is tudnék menni ezzel a hátsógumival. Még jó hogy nem mentünk el a Kakucsra, mert szerintem az első 20 perces etapon szikrázott volna...
Visszaraktam a hurkatöltőt. Olyan kellemesen, lágyan duruzsol, még a végén visszaszeretnek a szomszédok.
Olajbeöntő nyílást és a kupakot megtörölgettem, kicsit megjárattam, majd megszagoltam. Egyelőre semmi benzinszag.
Persze azért kéne vele menni egy hosszabbat még idén, és úgy megvizsgálni, hogy nyugodt telem legyen.
Ez a hiba könnyen lehet a tengely túlhúzásától is, a suzuki ugyan nem annyira érzékeny erre, de azért nem bír ki mindent, szedtem már szét olyat amire a gumis ahová jártak a géppel légkulccsal csattintotta fel az anyát, ott volt gond bőven. Azt nézd meg ha betetted az új csapágyat, hogy a távtartónak nem szabad sokat kotyognia, ha igen akkor legalább egyszer túlhúzták és deformálódott.
Nem tartja kint, ugyanez van a kormánynál is. Ha sokat megy az ember esőben akkor a porral kevert víz szépen kidörzsöli a tömítést és biza az bejut. Persze a magasnyomású ugyanezt erőtetve teszi.
Az eső nem hinném, hogy ártana neki, azt gyönyörűen kinn tartja a porvédő, hiszen nincs nyomása.
Viszont az előző tulaj ha szerette a nagynyomású mosót, akkor meg is van a baj forrása...
Amúgy akkor van a baj "nem hivatalosan", ha megküldöd a kerék érzékenyebb részeit magasnyomású mosóval, mert akkor bepréselődik a porvédő alatt, és elrohassza a csapágyat. Valamelyik szerelő mondta, hogy erre nagyon vigyázzak, mikor kérdeztem, hogy érdemes tisztán tartani a gépet.
A magasnyomású mosó amúgy az úszónyerges fék tengelyének zsírját is remekül ki tudja csapni a helyéről, szerencsére az nem az én gépemen esett meg...
Amógy csak visszatenném a szívócsövet amit elpucoltam.
Amúgy mennyei hír.
Olajbeöntő nyílást és a kupakot megtörölgettem, kicsit megjárattam, majd megszagoltam. Egyelőre semmi benzinszag.
Persze azért kéne vele menni egy hosszabbat még idén, és úgy megvizsgálni, hogy nyugodt telem legyen.
németül ez.Magyar izgibb némileg.
Ma inkább apuka motorjanak megmutattam a foldesutakat ahol régen motoroztam a nagy 300kilos motorral konnyutterepen simanbel lehetett motorozni.
Viszont az előző tulaj ha szerette a nagynyomású mosót, akkor meg is van a baj forrása...
A magasnyomású mosó amúgy az úszónyerges fék tengelyének zsírját is remekül ki tudja csapni a helyéről, szerencsére az nem az én gépemen esett meg...