Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez is jó lehet mostanában...
Tovabbi otletek?
Ahogy az idojarast elnezem arboc+vitorla komboval is kiserletezhetsz!
Ez nem tünik ésszerűnek.
Elékötöd a Triplát?
Kevésbé misztikus?

Amógy csak visszatenném a szívócsövet amit elpucoltam.
Kentaur?.....ja nem, az visszapofázik.
Valami kevésbé ősi módszer kéne.
Köss elé egy lovat :D
Bassz holnap össze kell rakni a kocsit mozgóképesre.
Kedden fasza napsütés lesz, lehet kiveszek egy nap szabit!
Egy százasra gondoltam itt a környéken, Nem baj ha csak tizenakárhány fok van, csak ne essen. Többet nem is tudnék menni ezzel a hátsógumival. Még jó hogy nem mentünk el a Kakucsra, mert szerintem az első 20 perces etapon szikrázott volna...
Kinéztél már az ablakon?
Amúgy mennyei hír.
Visszaraktam a hurkatöltőt. Olyan kellemesen, lágyan duruzsol, még a végén visszaszeretnek a szomszédok.
Olajbeöntő nyílást és a kupakot megtörölgettem, kicsit megjárattam, majd megszagoltam. Egyelőre semmi benzinszag.
Persze azért kéne vele menni egy hosszabbat még idén, és úgy megvizsgálni, hogy nyugodt telem legyen.
Motorrevü jelenlegi szám.

németül ez.Magyar izgibb némileg.
Link?
Végleg megöregedtem,tanktáska tesztet olvasok.
megnezem majd, most elobb varok hogy Petihez erjen a csapágy.

Ma inkább apuka motorjanak megmutattam a foldesutakat ahol régen motoroztam a nagy 300kilos motorral konnyutterepen simanbel lehetett motorozni.
Ez a hiba könnyen lehet a tengely túlhúzásától is, a suzuki ugyan nem annyira érzékeny erre, de azért nem bír ki mindent, szedtem már szét olyat amire a gumis ahová jártak a géppel légkulccsal csattintotta fel az anyát, ott volt gond bőven. Azt nézd meg ha betetted az új csapágyat, hogy a távtartónak nem szabad sokat kotyognia, ha igen akkor legalább egyszer túlhúzták és deformálódott.
Nem tartja kint, ugyanez van a kormánynál is. Ha sokat megy az ember esőben akkor a porral kevert víz szépen kidörzsöli a tömítést és biza az bejut. Persze a magasnyomású ugyanezt erőtetve teszi.
Az eső nem hinném, hogy ártana neki, azt gyönyörűen kinn tartja a porvédő, hiszen nincs nyomása.
Viszont az előző tulaj ha szerette a nagynyomású mosót, akkor meg is van a baj forrása...
Itt ami bezavarhatott hogy eddig kb 1000km-t motoroztam szakadó esőben, előttem meg kitudja hogy bántak vele
Amúgy akkor van a baj "nem hivatalosan", ha megküldöd a kerék érzékenyebb részeit magasnyomású mosóval, mert akkor bepréselődik a porvédő alatt, és elrohassza a csapágyat. Valamelyik szerelő mondta, hogy erre nagyon vigyázzak, mikor kérdeztem, hogy érdemes tisztán tartani a gépet.
A magasnyomású mosó amúgy az úszónyerges fék tengelyének zsírját is remekül ki tudja csapni a helyéről, szerencsére az nem az én gépemen esett meg...