Én az ilyet 5.-ben is pikk-pakk lerendezem.. ha nagyon sietni akarok 4.-ben. De mivel nem motorozok folyamatosan olyan úton, ahol be lehetne szorulni bárki mögé is.. egyszerűen nincs rá idő (utolérem, átlépem) így igazából nem is értem ezt a problémát.
Egyébként azzal mi a gond, ha előzés közben váltani kell? Sokszor kanyarban is kell váltani.. néha többet is, nincs benne semmi különös.
arrol volt szo hogy az auto megy 90 nel nem pedig te... kicsit autista vagy. Es igen, tapasztalatlan is mert csak netmotorozni tudsz, azt aruld el hogy minek van olyan motorod ami kepes menni 100folott ha hulye vagy hozza? plane a kis sv, azt nem kell 4000 felett tartani, te dicsekedtel hogy nem kell forgatni, vegyel sor4et. Neked tokeletes a kissv megis szar. Es nem is fogom 4.ben forgatni amikor megyek 100-110kozott, bar ilyen ritkan van. Hulye vagy a valosagban motorozasrol es itt isztod a faszsagodat. Mondom, gyere el motorozni velunk, igerem megvarunk.
az ezressel 90rol 4.ben fogsz elozni, vagy 5. Miert is valtanal vissza 6bol 2be egy sima elozeshez. Innen is latszik hogy nincs tapasztalatod az utcan.
Pedig az enyémmel felül van csak bajom, ahol pedig erősebb a karbisnál. Mondok egy példát. Előznék valakit aki mondjuk durván 90-el megy előttem. Kettesben pont tetszene a rendelkezésre álló erő, de kettesben 100-110 magasságában, tehát az előzés kellős közepén váltanom kell a hármast, ami már jóval lomhább. Egy ezres Sv Pl. nemcsak, hogy erősebb kettesben, de nem 110 körül éri el a pirosat, hanem ha jól emlékszem közel 150-nél. (Nincs most nálam a táblázatom megnézni pontosan.) Na, nekem az pl. pont tökéletes lenne. Ehhez pedig nincs más út, mint egy 120-130 lovas paripa.
Ad el az a 2007es SV650-et az vegyél helyette egyet a karbis változatból.
Sokkal jobb élményt ad ott ahol számodra a tied nem tetszik.
Pedig te még bő 25-30kg-al könnyebb is vagy mint én.
A karbis full gyári állapotban is többet tud mint a injektoros ráhangolva a nyitott dobhoz.
Nekem nagy csalódás volt az újabb verzió.
Jóval lomhább mint a régi.
A trükk annyi, hogy nem egy "nyomorék" táblázatot kell csinálni ami semmire se jó, hanem egy olyat, ami a fizika törvényei alapján számol, így a valódi világban is érvényes eredményeket ad.
te te egy nyomorek tablazat alapjan honnan tudod megitelni hogy milyen eros géppel lehet konnyeden elozgetni? Dobd mar ki a tablazataidat meg a semmit ero bugyuta elmeleteidet. Segitek! Nem állják meg a helyuket a valo életben!
Az egy dolog, hogy kanyarokban inkább óvatos vagyok, valamint sokat használom városban, de ennek semmi köze a motor erejéhez.
Abban igazad van, hogy a túl erös motor már csak az illegalitásban vagy versenypályán élvezhető ki igazán. Ilyen pl. a GSXR1000.
Ugyanakkor az is szomorú tapasztalat, hogy szorgos és megfelelő váltóhasználattal is főleg utassal a 3 számjegyű sebességek közelében a kicsi Sv 74 lovának is könnyen elérhetőek a határai. Persze, nem baj ez, de nekem az a teljesen felhőtlen élmény, ha a motort azért nem kell a pirosig húzni, és még úgy is erősebb, mint ahogy szeretném, hogy menjen. Ehhez viszont azért kell legalább 130 paci, ahogy nézegettem a táblázatom.
Nem vagyunk egyformák. Én nem vagyok száguldozós, nem is szeretek 100-130-nál gyorsabban menni. Nem vágyok extrém gyors kanyarodásra sem, se csúszkálásra, se semmi extrémre. Viszont amit imádok motorozás közben a nézelődésen kívül, az a gyorsulás élménye. Ehhez viszont kell az erős járgány, még ha nem is megyek nagyon gyorsan.
100 ló abszolút mindenre elég.. sőt, ha se csomag se utas akkor még a kelleténél több is.
Ez a fetrengős emotikon a múltkori gumiképed után ebben a kontextusban elég fura.Az alapján neked egy jó darabig még az SV is sok lesz, nemhogy 130-150 ló...
Ugyan én nem szoktam a táblázatokat gyúrni, sőt, menet közben sem számolom a másodperceket, milyen gyorsan ugrik fel a motor 80-ról 160-ra, de amit tud az bőven több, mint ami utcára kéne.
Most hagyjuk azt hogy tudsz-e motorozni vagy sem, de mindig azzal jössz, hogy fordulaton kell tartani a motort, a váltó arra van hogy használjuk.. stb. Na már egy 100 lovas motor is csak masszívan az illegalitásban élvezhető (vagy nagyon meredeken emelkedő hegyi utakon), pláne ebben a felfogásban.
Szóval nekem csak valami kilencves lovas a motorom, majdnem ennyi newtonméter nyomatékkal (mondjuk már 3000-nél lead valami 60-at, ami azért nem rossz), egyáltalán nem erőgép, valami 220 körül tilt, de 180 fölött már túl sokat forog, szóval nem egy teleportáló berendezés, ennek ellenére majdnem teljesen élvezhetetlen ha a társadalmi normák szerint akarom használni.
Egészen addig amíg nem volt viszonyítási alapom, én is erős motort szerettem volna.. több lépcső után távlati célként az FJR lebegett előttem, hogy na igen, az lehet a csúcs és az optimum is egyben. Sőt, amikor megvettem a Divit és már használtam is, akkor se változott ez a véleményem..az első szezon maga volt az álom, semmi erőlködés, mindent megoldok erőből.. a motor a GS után még meg tudott lepni a rugalmasságával, és főleg azzal hogy 120 felett is húz úgy mint a GS 70-ről húzott. Egyszerűen élveztem a könnyedségét.
Aztán ahogy egyre többet motoroztam vele, egyrészt eltűnt az újdonsága varázsa, másrészt már egyre kevésbé ment élményszámba, hogy szinte bármilyen úton haladva, ha a nézelődés nem volt szempont 100, nem ritkán bőven 100 km/h feletti mozgási átlagsebességem volt. Ezért az elején mindenhová sokkal hamarabb odaértem, mint akartam..a végén pedig már az indulási időt centiztem ki.. mert úgyse tudom megállni ezzel a motorral hogy ne "siessek". Nem tudom elképzelni, mire kellhetne nekem ennél is erősebb motor, főleg hogy az autópályán motorozás sem az én műfajom.
Most ott vagyok, hogy szerintem az optimum (legalábbis nekem), az valahol 60-70 vidámra hangolt ló, minél kisebb tömeg, lehetőleg jó fék-futómű körül van, kevés szélvédelemmel, sok ingerrel.
A 40 ló sokszor kevés tud lenni utcán, azok a motorok amiknek meg 140 fölött van a kényelmes utazója, meg túl ingerszegények az esetek 99 százalékában. Vagy agyon kell pakolni, vagy nagy hegyre kell menni velük, vagy masszívan szarni a szabályokra, hogy legyen értelmük, vagy meglegyen a fun faktor.
Na én ez utóbbit egyre jobban unom.. 1-2 szezon repkedés az még buli, de bele lehet fásulni, folyamatos stressz, meg stikli, vagy se forgatás, se menés, se semmi, akkor meg minek.. és így kurvára unalmas is.
A motorozásban szerintem az a legjobb ha azt érezzük, hogy épp kimotorozzuk a technikát.. vagy legalábbis egyre inkább törekszünk afelé (függetlenül attól, hogy ez tényleg kimotorozás-e vagy sem, mert az érzés a lényeg). Na ilyet utcán csak ideig-óráig lehet a közvélekedés szerint is erősnek titulált motorral csinálni.
Most hogy az enduróval megszoktam milyen érzés ha keresztbe megy a motor, elkezdtem utcán is ilyet játszani a Divivel. Fel kettesbe, kicsit leborít, nyelez.. és már megy is keresztbe, csúszósabb aszfalton vagy murván. Nem gondolnám, hogy ez egészséges egy majd 300 kilós motorral.. de ezt legalább lehet élvezni, úgy hogy mindössze kétszámjegyű a sebesség közben.
Szóval én le fogom szarni ki mit gondol, de majdnem biztos vagyok benne, hogy ha egyszer lecserélem a Divit, akkor azt nem egy erősebb motorra fogom. Aztán ha mégis röpködésre vágynék, akkor még ott a lehetőség beszerezni egy egyszezonos motort, hogy aztán majd évekig megint ne vágyjak rá.
Annyi még ide tartozik, hogy jól megtermett, bő 100kg-os fickó vagyok, egy kisebb termetű, 60-70kg-os pilóta azért sokat könnyít a motor dolgán gyorsulás szempontjából.
De talán a kupec............na ő tuti tűkön ül emiatt.Ha nem küldök neki.