100 lóerő?
De tényleg, nem feltétlen értek egyet. Esetleg úgy, hogy megfontoltan be lehet osztani tempós haladáshoz közúton. Nekem ugyan csak 74 van az SV-n, de az a jobb, nyomatékosabb fajából, de sajna 100 felett már oda kell rá figyelni és forgatni rendesen, ha tempósan akar menni az ember.
Ehhez képest a GSXR1000, amit teszteltem, amit az tolt 2-esben 100-tól 180-ig, az valami eszelősen brutális volt. Persze, tudom, kihegyzett 180 lóerős sportgép, nyilván durva, ennyi tényleg nem feltétlen kell már. Szerintem olyan 130-150 LE lehet az, ami már nagyobb tempóknál is könnyedén, kényelmesen hozza a komolyabb gyorsulásokat, esetleg utassal is. Mondom ezt úgy, hogy igazából az SV-t sem motorozom a határára, mégis az erejéből rendszeresen kifogyok nagyobb tempónál. A GSXR-el 100-nál olyan könnyedén lehet előzni, mint az SV-nél, amikor 50-nél odahúzok neki egy kövéret. Az SV650-nél azért 100 felett észnél kell már lenni, mikor kezd az ember előzésbe, mert ott már nincs az a hirtelen brutális lendület, ami telibepaszíroz az ülésbe, amit a GSXR1000 mondjuk még simán hoz.
Nem véletlen írtam, hogy még egy SV1000S állna a legközelebb álmaim motorjához. Az hozná még azt a 100-130-as zónát, ahol még nekem sokszor jól jönne némi extra lóerő, az viszont már nem zavarna, hogy 200-nál lehagy a GSXR1000.
Szerintem a hasalósak között egész kényelmes lehet.
Mint az SV-S, ott is bár hasalós, de meg van emelve kicsit a kormánycsutka, így jóval kényelmesebb, mint a "sportgépek".
Ebben látod igazad van, bőven többet tud, mint a motorosok 80%-a valaha is fog. De attól ez még egy zseniális jármű.
A busa bedöntéséhez meg kell tolni a kormányt,hogy lefeküdjön,de azután már tartja az ívet,meg fogalmam sincs,hogy milyen üzemmódra volt állítva,A,B,C(odaértem,rá kellett pattani és go)?
A lapisi elágnál lefelében elcsavartam mindegyiknek,picivel 200 fölé ért a busa meg a gixer is a kanyar előtt,de nekem a gixer élénksége jobban tetszett,meg az a kanyar előtti keresztbordán simán feljött kerékre még a féktáv előtt.
Az Enduro motorosbolt szervezésében zajlott a sztori,a tulaj fia volt a felvezető,a 3. felmenetel után megkérdeztem,hogy nem e mehetnék én elöl,de nem nagyon díjazta,hogy felfelében letolom a dl-el az útról,úgy,hogy én indultam a sor végéről,és csak a lapisi tető előtt tudott az egyenesben ellépni 100m-t,de mire lefékezett én már meg is fordultam az úton...
Köszi, így értem, ismerem azt a szakaszt. Már megijedtem, hogy a mánfai szerpentinen produkáltad ezt! A Busában mi nem tetszik, hogy csak a 4. a sorrendedben?
Úttipus függvénye,a mecsekben kicseszett szar az aszfalt................már ahol van.
A mostani balatonin zongorázni lehetett a különbséget,nem is szenvedtem annyit.
Igen sportfutóművel.
És egy horvát 8.ason tuti kb a 3. lenne a dl.
Az útvonal fel-le.
Tényleg gyorsabbnak tűnt,annak ellenére,hogy a dl-en ilyen félterepes gyári gumik voltak,amikkel simán kisodródott az ívről olyan 30-40 cm-t,de érezhetően tette és ez mellett marha könnyen kezelhető,nagyon egyensúlyban lévő motor.
A GSXF pont annyival feszesebb a sajátomnál amennyire közúton épp szükség van,jobban is megy,könnyedebb és jó a szélvédelme,az ár meg viszonylagos,új motorként jó az ár-érték aránya.
A teszt legyorsabbja az L3-as gixer lett volna ha nincs bekeményítve a hátulja,személyesen a gsxf-el tudtam a legnagyobb tempót menni,de csak azért mert a gsr750-en zsír új gumik voltak és nekem kellett leszedni róla a filmréteget,reklamáltam is ez miatt,hogy mehessek vele még egy kört,erre már nem volt idő,egyébként bitang kis jószág ,igazi szerpentinre való.
(az inazuma sokkal többet tud mint amit kinéznél belőle,lefelében mindenkit megfogtam vele... )
szotyi1: engem érdekelne ez a teszted (az Inazuma kivételével). Melyik mecseki úton mentél? Tényleg gyorsabb volt a DL-lel mint a Hayabusával? A GSXF-et milyennek ítéled a légolajosodhoz képest az árkülönbséget is nézve?
De tényleg, nem feltétlen értek egyet. Esetleg úgy, hogy megfontoltan be lehet osztani tempós haladáshoz közúton. Nekem ugyan csak 74 van az SV-n, de az a jobb, nyomatékosabb fajából, de sajna 100 felett már oda kell rá figyelni és forgatni rendesen, ha tempósan akar menni az ember.
Ehhez képest a GSXR1000, amit teszteltem, amit az tolt 2-esben 100-tól 180-ig, az valami eszelősen brutális volt. Persze, tudom, kihegyzett 180 lóerős sportgép, nyilván durva, ennyi tényleg nem feltétlen kell már. Szerintem olyan 130-150 LE lehet az, ami már nagyobb tempóknál is könnyedén, kényelmesen hozza a komolyabb gyorsulásokat, esetleg utassal is. Mondom ezt úgy, hogy igazából az SV-t sem motorozom a határára, mégis az erejéből rendszeresen kifogyok nagyobb tempónál. A GSXR-el 100-nál olyan könnyedén lehet előzni, mint az SV-nél, amikor 50-nél odahúzok neki egy kövéret. Az SV650-nél azért 100 felett észnél kell már lenni, mikor kezd az ember előzésbe, mert ott már nincs az a hirtelen brutális lendület, ami telibepaszíroz az ülésbe, amit a GSXR1000 mondjuk még simán hoz.
Nem véletlen írtam, hogy még egy SV1000S állna a legközelebb álmaim motorjához. Az hozná még azt a 100-130-as zónát, ahol még nekem sokszor jól jönne némi extra lóerő, az viszont már nem zavarna, hogy 200-nál lehagy a GSXR1000.