Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hivatalosan sehol De a papír forma nem jött be. Mindegy, mostantól kerékcserekor majd bezsírozom a csapágyat is.

Vicc hogy nem kottyant semerre, forgattam a kereket semmi hang, de amikor kivettem akkor majdnem a kezemben maradt a csapágy közepe
Így már sejtem, mi lehet a gond. De hol jut be a víz? A robbantott ábra alapján csak a meghajtás felől tud esetleg, ahol van az a gumipogácsás elforgós cucc.
van még egy porvédő is ám, és hiába zsírozom be pl a tengelyt amikor kereket cserélek. A távtartó alatt be tud szépen csordogálni a víz, át a csapágy alatt be a két csapágy közé és kikezdte, ennyi. De ha tett volna belülre is porvédőt akkor a csapágyból nem jönne ki a zsír, nem menne bele a víz. De azt a porvédőt is egy pillanat kipattintani sérülés nélkül így azt is lehetne zsírozni ha nagyon karban akarja tartani az ember
Üsd el őket, én egy galambot kaptam el olyan 180as tempónál, letörte az indexbúrámat és az összes nedve a bukómon meg a ruhámon landolt...
A csapágyról beszéltél, hogy miért csak a külső részeken van porvédő, miért nem két oldalról zárt. Erre reagáltam.
Ha megküldöd nagynyomású mosóval a csapágy környékét, lehet belül extra védő, úgyis kuka lesz a csapágy, maximum nem egyszerre 3, hanem csak 2.
Szedd ki nézd meg hogy miről beszélek.

Csináld a táblázatot a 950 supermotora, az jobban megy neked
Ha rendesen be van zsírozva, nem nagyon tud belemenni a víz. Viszont így hogy félig nyitott, szétszedésnél újra tudod zsírozni, tehát karbantartva még jóval hosszabb életű lehet, mint a zárt.
Gyárilag olyan talán épp azért, hogy cserélni kelljen időnként.
Mocskos varjak mostanában életveszélyesen kavirnyálnak az utakon errefelé.. de egyszer egyet a halálba viszek elégtételül, az tuti..

---------------------------

Egy kérdésem lenne amúgy:

Lehet bármi egyértelmű nyoma/jelölése/darabszáma a belpiacos gépek közti (még)ritkább verzióknak, mint pl. az én duplakipuffos 400-am? Mert néhány ilyen darab előfordult már kishazánkban, az biztos, a `98-as blokkom is ilyenből származik, csak nem sok konkrétummal találkoztam eddig..
Limited Edition, lehet, vagy mifene.?.
Na, majd az új. Azon kívül-belül lesz
Az oké, így is van. De a csapágy csak egyoldali porvédős, nem értem miért nem kétoldali, teljesen zárt. Így beszivárgott a víz a két csapágy közé és megette a csapágyat, ha gumiporvédős lenne akkor gondolom dupla élettartam De lehet már valaki cserélt benne csapágyat és ilyet talált csak
A robbantott rajzon is csak a féktárcsa felől van porvédő, meg a lánckerékagyban.
Csinál a hóhér!
Akkor én felveszem a nyúlcipőt és iszkiri............ez ugrik be.

http://youtu.be/ByiSGx-Z_hI
ez mas, 75fokos veketto. Na meg karbis. De ga megjott Hsm, csinal rola egy tablazatot
Traktorom volt már.
ronda ronda, de finom műszer
akkor itt mar valaki tenyleg mokolta, csak a kulso oldalon volt porvedo a csapagyon, es az a meret amit irtam
Az egy rusnya állat............én a kisujjamat nem mozditanám érte.
Kerékbe szerintem nem kell C3
Na akkor holnap rákérdezek a boltba Kösz kösz!

60/28rdc3, de szerintem itt valami árulás van. Nem 60/282rs c3 kéne bele ?
Nem értem miért ilyen gyökér csapágy van benne, de beszerezhető csapágyboltban
A lentebb linkelt motor miatt muszáj
Amit ma megtehetsz..................azt holnap vagy holnapután is..........minek sietni.
Minél előbb annál jobb