Így már sejtem, mi lehet a gond. De hol jut be a víz? A robbantott ábra alapján csak a meghajtás felől tud esetleg, ahol van az a gumipogácsás elforgós cucc.
van még egy porvédő is ám, és hiába zsírozom be pl a tengelyt amikor kereket cserélek. A távtartó alatt be tud szépen csordogálni a víz, át a csapágy alatt be a két csapágy közé és kikezdte, ennyi. De ha tett volna belülre is porvédőt akkor a csapágyból nem jönne ki a zsír, nem menne bele a víz. De azt a porvédőt is egy pillanat kipattintani sérülés nélkül így azt is lehetne zsírozni ha nagyon karban akarja tartani az ember
A csapágyról beszéltél, hogy miért csak a külső részeken van porvédő, miért nem két oldalról zárt. Erre reagáltam.
Ha megküldöd nagynyomású mosóval a csapágy környékét, lehet belül extra védő, úgyis kuka lesz a csapágy, maximum nem egyszerre 3, hanem csak 2.
Ha rendesen be van zsírozva, nem nagyon tud belemenni a víz. Viszont így hogy félig nyitott, szétszedésnél újra tudod zsírozni, tehát karbantartva még jóval hosszabb életű lehet, mint a zárt.
Mocskos varjak mostanában életveszélyesen kavirnyálnak az utakon errefelé.. de egyszer egyet a halálba viszek elégtételül, az tuti..
---------------------------
Egy kérdésem lenne amúgy:
Lehet bármi egyértelmű nyoma/jelölése/darabszáma a belpiacos gépek közti (még)ritkább verzióknak, mint pl. az én duplakipuffos 400-am? Mert néhány ilyen darab előfordult már kishazánkban, az biztos, a `98-as blokkom is ilyenből származik, csak nem sok konkrétummal találkoztam eddig..
Limited Edition, lehet, vagy mifene.?.
Az oké, így is van. De a csapágy csak egyoldali porvédős, nem értem miért nem kétoldali, teljesen zárt. Így beszivárgott a víz a két csapágy közé és megette a csapágyat, ha gumiporvédős lenne akkor gondolom dupla élettartam De lehet már valaki cserélt benne csapágyat és ilyet talált csak
Vicc hogy nem kottyant semerre, forgattam a kereket semmi hang, de amikor kivettem akkor majdnem a kezemben maradt a csapágy közepe