Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

3-4 mm a majré annyi meg kell.
Amúgy következő szezon elején tuti 8-assal kezdem.Ha jön más ha nem akkoris.
juliusban le kell menni a 8asra es egy jo szakaszon 3-4 oda-vissza, gumi sem marad nemhogy majre
Ötletes.
Ez így csalás!
Nekem a két féltégla-járó motor-állvány combo jobban bejött.
Nem annyira fárasztó.
Nem emlékszek pontosan, csak valami derengett
Tény, ha érzem hogy csúszkál ki alólam, én elkezdek fosni.... Zakóztam már eleget bicajjal, nem szeretném motoral is gyarapítani az eseteket.
Rosszul olvastad. a 650-nél legalábbis elvileg jó. link
A fomra elég jól le is dokumentálta a dolgot: link
vagy csak beszari vagy es nem mered donteni
Helló!
Mintha valahol azt olvastam volna hogy az N-es felsővillahíd nem jó az S helyére.
Ez egy remek ötlet!
Meg fogom csinálni! Köszi!
Keress egy durva aszfalttal leterített parkolót és egyenesen ülve nyomd le magad alatt a motort lábtartóig,körözgetve,5 perc és eltűnt a majrécsík meg vele együtt a filmréteg a gumiról,ennélfogva legközelebb már kanyarban is biztosabbnak fogod érezni.
Hát nem tudom... A gyakorlatban az szokott lenni, hogy addig döntöm, amíg stabilnak érződik a motor. Ha már érzem, hogy kóvályog ki alólam (a hátulja szokott), akkor nem döntöm tovább. Az ennél a guminál kb. ennyi.

Persze, lehet, ha nem óvatoskodnék csúszkálósan eltűnne bukás nélkül is a csík, de nem vágyom rá, hogy megkockáztassak ezért egy zakót.
Amerre játkáltunk a Tátrában, ott lehet el lehetne simán tüntetni meleg időben, ott a durvább aszfalton elég jól viselkedett.
Akármilyen kemény a keverék, a majrécsíkot el kéne tudni tüntetni...kevesebb elmélettel és több gyakorlattal.
De most komolyan minden gumit ki lehet használni teljes terjedelmében, az lenne az üzemszerű használat.
Nem tehetek róla, hogy azt szeretem.
Gurulni, nézelődni, gyorsulgatni, döntögetni, hallgatni, ahogy zenél alatt a V2... De igaz nem a térdkoptatós módon.
10es a hátsóm, semmi baj vele setamotorozason nem is lesz ledontve :D
Jó rendben. De hogy juttatod el Nyíregyházára.
Megvan rá az esély. 2008-as DOT, mondjuk használva csak 3 éve van. Elvileg még jó. Az első amúgy szemre jobban fogy, gondolom a sok városi vészfékezés.
Na ne, tényleg?

Viccet félretéve, ezzel a gumival azért nem lett lejjebb döntve, mert ahhoz már kevés a tapadás ezzel a keverékkel. 90 fokig dönteni meg nem szerencsés kanyarban, annyira nem bízok a bukógombámban.
nálad elobb oregedne el minthogy elkopjon...
Azt vedd figyelemebe hogy tempósabb kanyarokba le kell dönteni a motort,nehogy készületlenül érjen mert a szántásba kötsz ki.
Abszolút így van. Tudok menni ezzel a kemény f*ssal is, tehát "felesleges" jobb. Ezért is nem cserélem, míg ez bírja. Ugyanakkor, ha majd cserélem, akkor már olyat szeretnék rátenni, aminél azért több tartalék marad mondjuk tempósabban kanyarogni.
Az összes gumi amit felsoroltál a képek alapján teljességgel felesleges.
Nekem az egyetlen bajom vele, hogy nekem nem kell annyi vízelvezető, amit abba beleraktak, nem félméteres vízben szeretek motorozni.
A Powerben marhára tetszik ezen kívül, hogy a széle teljesen slick, nem vitték végig a mintát szánt szándékkal, viszont a vizesen is használt döntött szakaszon van bőven, ami a vizet elvezesse. Egyetlen dolog szól ellene, a puhább keverék, ami hamarabb elkopik.
Hudesokat trafálok mellé.
Fiskars X11 visszapattan de elég derékszakasztó.
Ha nem birja akkor megfordítom az ágasokat és viszi.
Csóri nyannyer.hasító mit kapott már.