Ezt könnyen elérheted, páran már tettek gixer telót fékestől SV-be (bontóban 250 rugó), az olajhűtésgondod már fétissé vált, de megoldható pár szeleppel és termosztáttal, a fogyasztás is meg lesz ha nem mész gyorsabban mint eddig és lekapcsolhatóvá teszed az egyik hengert.
Pedig vannak elképzeléseim a tökéletes motorról.
Pl. egy SV1000S, vizes olajhűtővel (mint a Gladiuson), a modern GSXR1000-ek futómű-karakterisztikájával és fékjével, és a kétgyertyás SV650-esem fogyasztásával.
Egy rossz szavam nem lenne erre a csomagra.
Dehogy merültem... Végre van lehetőségem kicsit többet motorozni.
Úgyértem, valódi motoron, valódi utakon.
Nekem nincs bajom amúgy az elmélettel, motoron sosem zavart, sőt, csomót segített. De ezt ne úgy képzeld, hogy úgy motorozom, mint egy számítógép, képletekkel a fejemben 0-24, de ha elszúrok valamit, el tudok gondolkozni, és legközelebb tudom jobban csinálni, mert eszembe jut az elmélet, és az alapján rá tudok jönni, mit szúrtam el, hogyan kéne máshogy csinálni. Aztán ha rutinná vált az elmélet, akkor már csak menni kell...
A motorkarakterisztikákkal, futóművekkel, váltókkal való foglalatoskodásom is csak előnyömre vált, mivel így viszonylag hamar eljutottam oda, milyen motor is lenne nekem megfelelő majd egyszer, ha kinövöm a kis SV-t, esetleg hol lenne érdemes rajta fejleszteni....
Sokkal jobb ez, mintha rá lennék szorulva a "marketinganyagokra", hogy nesze neked ez egy NAGYON JÓ MOTOR!
Ez a Salzburg incidens örök emlék marad nekünk,láttad volna ahogy rohangálok a kereszteződésben,hogy ki volt az utolsó,aztán kizárásos alapon kiszámoltuk!
Tán még Te sem voltál azon a túrán, d ez nem biztos, az első pár nagyobb média guriga volt a bükkben, Lillafüred környékén csatlakozott a srác Gyuszival ha jól emlékszem.
höhö....a gumidon nem a rinyacsík mérete ami azt mutatja, hogy ritkán mész gyorsan hanem az állapota, itt vannak páran akik nem tegnap kezdték és van akár pár százezer túra km vagy párezer pálya km a háta mögött, ezért tud kínos lenni ha az ember sokág olvas olyasmit amit néha írsz. Az elején pártoltam, hogy milyen jó, hogy valaki végre elmélettel is foglalkozik és meg tud magyarázni pár dolgot.........,de úgy fest a többieknek is igazuk van mert ahogy az utóbbi napokat olvasom aszerint úgy elmélyültél a virtuális motorozásban, hogy a valódi már szinte zavar.....mi viszont gyakorlatban próbáljuk mii azt amiről írsz és az biza sokszor mást mutat.....főleg azt, hogy le kell szarni az elméletet mert az megöli az élményt, motorozni kell és majd lesz valami.
Nem volt kedvem arrafelé menni, és messze is voltatok. Ráadásul a benzinpénzt is visszább kell fogjam így a Tátrás 600km után. De írtam, ha esetleg Pest felé jártok, szívesen csatlakozom.
Hát nem tudom... Nekem a nem tempós túrázás amikor pötyögök az erdőben 60-90 közötti tempóban.
A tempós pedig, amikor a nagyobb kanyarokban megyünk ennyivel, és utána meghuzatjuk 110-130-ra. Felette nekem már az ámokfutás kategória.
Anno mikor még nagy tömegben és vadul motorozgattunk az egyik túrán megjelent egy addig nem látott SV-s srác (azóta sem láttuk) 650-el és ez a D220 volt rajta és szerényen körbekezelt mindenkivel, a csapatban elég sok nagymenő volt olyan Szotyi féle, no elindultunk a bükkben.....pár kanyar után a srác eltűnt úgy, hogy a közülünk leggyorsabb sem látta, a szerpentin végén megvárt minket és elköszönt.......ennyit a gumiról közúton.....arra mondjuk jó, hogy ráfogom ha épp szarul megyek....
Ennek láttán teljesen érthető a 4l-s fogyasztás......csak többé ne írd le, hogy tempósan túráztál. Nincs ezzel semmi baj, a lányom sem száguldozik viszont nem is írja azt.
Anatómiailag ortopéd ogretestel meg se próbálok kiülni.
előszöris mire kiteszem azt a tohonya valagam már két jobossal arrébb lévő balost kéne apszolválni.És a kivitel közben általában inog az egész motor alattam,ettől befosok és kizökkent az amúgyis harmatos tempóm zen nyugalmától oszt belassulok.Na ilyenkor általában még el is bambulok oszt azt veszem észre hogy salzburg tábla van a körgorgóban berteshgaden helyett ami szívás.
Így marad a jesszus fék,fék,fék,fék majd lerántom egy adott oldalra behajolással.Azt még birja a csúzos derekam de csak naggyából.
Így marad a nézelődősnagytatás gurulgatásos fostorgás.
Amivel jól járok mert az angolbeteg 5-5,5-et eszik a tegnapi 6 helyett és nem kapok csekket a kékektől.
Pl. egy SV1000S, vizes olajhűtővel (mint a Gladiuson), a modern GSXR1000-ek futómű-karakterisztikájával és fékjével, és a kétgyertyás SV650-esem fogyasztásával.
Egy rossz szavam nem lenne erre a csomagra.
Úgyértem, valódi motoron, valódi utakon.
Nekem nincs bajom amúgy az elmélettel, motoron sosem zavart, sőt, csomót segített. De ezt ne úgy képzeld, hogy úgy motorozom, mint egy számítógép, képletekkel a fejemben 0-24, de ha elszúrok valamit, el tudok gondolkozni, és legközelebb tudom jobban csinálni, mert eszembe jut az elmélet, és az alapján rá tudok jönni, mit szúrtam el, hogyan kéne máshogy csinálni. Aztán ha rutinná vált az elmélet, akkor már csak menni kell...
A motorkarakterisztikákkal, futóművekkel, váltókkal való foglalatoskodásom is csak előnyömre vált, mivel így viszonylag hamar eljutottam oda, milyen motor is lenne nekem megfelelő majd egyszer, ha kinövöm a kis SV-t, esetleg hol lenne érdemes rajta fejleszteni....
Sokkal jobb ez, mintha rá lennék szorulva a "marketinganyagokra", hogy nesze neked ez egy NAGYON JÓ MOTOR!
Amúgy épp Te írtad: link
A tempós pedig, amikor a nagyobb kanyarokban megyünk ennyivel, és utána meghuzatjuk 110-130-ra. Felette nekem már az ámokfutás kategória.
úgy vagyok, hogy ha egyszer kiülnék soha többé nem ülnék vissza, szóval marad a cirkuszi medve pozíció
előszöris mire kiteszem azt a tohonya valagam már két jobossal arrébb lévő balost kéne apszolválni.És a kivitel közben általában inog az egész motor alattam,ettől befosok és kizökkent az amúgyis harmatos tempóm zen nyugalmától oszt belassulok.Na ilyenkor általában még el is bambulok oszt azt veszem észre hogy salzburg tábla van a körgorgóban berteshgaden helyett ami szívás.
Így marad a jesszus fék,fék,fék,fék majd lerántom egy adott oldalra behajolással.Azt még birja a csúzos derekam de csak naggyából.
Így marad a nézelődősnagytatás gurulgatásos fostorgás.
Amivel jól járok mert az angolbeteg 5-5,5-et eszik a tegnapi 6 helyett és nem kapok csekket a kékektől.